Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
13-03-2008, 07:30
Problem z utrzymaniem obrotów w Pinin 1,8 GDI
Autor Wiadomość
jagers77
[Usunięty]

Wysłany: 21-10-2007, 13:21   Problem z utrzymaniem obrotów w Pinin 1,8 GDI

Witam
Po długich a cięzkich w końcu mam tego PININA i pojawił się nowy problem a mianowice wolne obroty tzn ich brak. Przy ciepłym silniku np. przy dojeżdzie do skrzyżowania obroty spadają do
200 - 300/min lub po prostu auto gaśnie . Pojechałem do znajomego warszatu i podłaczyliśmy autkodo kompa i pokazało wszystkie parametry silnika ok. Co może być przyczyną ? Nadmienię że auto stało w Niemczech ok 5 miesięcy nie palone .CZy to może silnik krokowy
Pozdrawiam i prosze o info
Juz Mistumaniak
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-10-2007, 14:17   

Najczęściej komputer nie wykrywa uszkodzenia przepływomierza. sprawdz jak zachowuje się silnik przez odłączenie kostki z przepływomierza.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-10-2007, 14:57   

Na zimnym silniku odłącz klemę, poczekaj z 5 minut, podłącz, odpal silnik i powłączaj obciążniki w typie świateł, klimy, radia itp. i niech silnik chodzi na luzie aż do nagrzania i wskazówki temperatury w pionie. Potem go zgaś i zaraz zapal ponownie i zgaś i wyjmij kluczyk ze stacyjki. Później jedź i sprawdź na mieście jak będzie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
jagers77
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2007, 13:15   

JUż wszystko ok . Znajomy mechanik wyczyścił i sprawdzil połączenia przewodów elektrycznych i juz jest ok.
Auko jeżdzi super.

PS czy ktoś może zakładał instalację gazową do tego silnika GDI ?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 23-10-2007, 20:07   

jagers77 napisał/a:
PS czy ktoś może zakładał instalację gazową do tego silnika GDI ?


Oczywiście. Fabryka: NedCar. Instalka LPI firmy Vialle. Cena około 8-10 tyś. zł :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.