Potrzebuje zdjecie GDI z EA3A. |
Autor |
Wiadomość |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 09:53 Potrzebuje zdjecie GDI z EA3A.
|
|
|
Wedle opisu modelu ten smochod przychodzi z 2.4L DOHC 4g64. Chcialbym porownac to z moim 4g64 SOHC w 3G. Szukam opcji na swap DOHC i chce porownac gore silnika. Glowica z EVO 8 jest za droga wiec pytanie czy ktos jest mi w stanie pomoc ze zdjeciami ze swojego 2.4L.
Jesli dla kogos jest problemem pokazac zdjecia tutaj to prosilbym na maila. allias@wp.pl
Z gory dziekuje za pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez allias 21-10-2007, 12:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 20-10-2007, 23:21
|
|
|
Potrzebujesz zdjęcia silnika 4G64... ale nie GDI z EA3A, tylko z amerykańca. Głowica kompletnie inna. W sumie poza pojemnością i oznaczeniem tych silników nic nie łączy. Jutro jak znajdę czas do południa to spróbuję ci zeskanować foty z manuala Haynes'a, który opisuje tylko amerykańce z tymi silnikami.
[ Dodano: 20-10-2007, 22:23 ]
Choróbcia... w tym manualu też są tylko silniki SOHC
Może spróbuj na amerykańskim eBayu pogrzebać. Tam pełno różnych gratów do tych silników i samych silników, to przynajmniej foty pooglądasz... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 12:20
|
|
|
Chyba zle sformulowalem prosbe. Ja nie chce zdjecie amerykanca 2.4L SOHC bo takiego mam w 3G. Chce zdjecie glowicy GDI skoro to jest DOHC i jest na bazie tego samego silnika 4G64. Wiec chce sprawdzic czy mozna zrobic przekladke. W przypadku glowicy z EVO 8 moj silnik skorzystalby okolo 30 KM, ale kosztuje za drogo wiec szukam innej alternatywy.
[ Dodano: 24-10-2007, 19:49 ]
Ktos pomoze?? |
|
|
|
 |
steve69
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA3A `01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 70 Skąd: Szczecin/Piła
|
Wysłany: 28-10-2007, 11:28 Głowica EA3A
|
|
|
Witaj.
Myślę, że mogę Ci pomóc, jeśli problem jest nadal aktualny. Mogę zrobić dla Ciebie te zdjęcia, ale pod warunkiem, że bez żadnego rozkręcania silnika. Jeśli wystarczy zdjęcie pokrywy z napisem GDI i zrobienie zdjęć tego co jest pod spodem, to nie ma sprawy, jeszcze dzisiaj mogę to zrobić. Jest też drugie wyjście, widzę , że jesteś z Polic, ja pracuje na Głębokim w Szczecinie, możemy się jakiegoś dnia umówić, podjedziesz i wszystko sobie zobaczysz.
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 12:11
|
|
|
Chetnie ale to nastepnym razem jak bede w Szczecinie bo teraz urzeduje w Leeds UK.
A jesli chodzi o zdjecia to wlasnie takie potrzebuje - nie potrzebne zeby rozkladac silnika. Chce wiedziec uklad silnika i kolektora powietrza. Jakbys mogl zrobic zdjecie w okolicach ukladu zaponowego bo chcialbym zobaczyc jaki jest.
Z gory dziekuje. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-10-2007, 14:10
|
|
|
allias: wysłałem ci maila z pdf'ami z service manuala. Tam jest kilka obrazków, które też pewnie ci się przydadzą. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 16:42
|
|
|
Dziekuje - zaraz rzuce okiem. |
|
|
|
 |
steve69
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA3A `01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 70 Skąd: Szczecin/Piła
|
Wysłany: 28-10-2007, 18:05 Zdjęcia GDI
|
|
|
Witaj.
Specjalnie dla Ciebie spędziłem dziś pół godziny w garażu i obfotografowałem moje GDI. Efekty przesłałem Ci na maila, mam nadzieję, że będą przydatne. Gdyby coś było szczególnie potrzebne, odeślij jedno ze zdjęć i zaznacz konkretny fragment, zrobię więcej fotek.
Pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2007, 18:07
|
|
|
steve69, zamieść je tu na forum. Albo wyślij do mnie i zamieszczę.
hubeeert at poczta.onet.pl |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 18:18
|
|
|
Wszystko wskazuje na to ze mam szanse. Swinks - dzieki bardzo za manuala. Przyda sie przy porownaniu elektrycznym. Dobrze to miec.
Wyglada na to ze nawet sam kolektor dolotowy moze byc bardzo dobra modyfikacja dla mojego samochodu. Wyglad i ksztalt jest poprostu wymazony a nie ten "zakrecony" z 3G. Teraz by sie przydaly zdjecia "zywego" samochodu.
Czy jest ktos chetny sfotografowac gore, wtryski, wydech i od strony paska rozrzadu...? Z gory dziekuje.
[ Dodano: 28-10-2007, 18:22 ]
PS Zdjecia jeszcze nie doszly... |
|
|
|
 |
steve69
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA3A `01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 70 Skąd: Szczecin/Piła
|
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 18:45
|
|
|
Juz sa - dzieki - super. Wiem jedno - silnik jest tej samej orientacji - SUPER!!!! Teraz kwestia calej reszty... Ten kolektor wyglada naprawde ciekawie. Bede musial sie mu bardziej przypatrzyc.
Oficjalnie moge powiedziec ze jestem na "misji" zeby wrzucic to do mojego 2.4L 4g64 3G. Jesli ktos ma interesujace info ktore moze mi sie przydac (zdjecia lub dane techniczne) prosze sie nie krepowac...
[ Dodano: 28-10-2007, 18:46 ]
Ten moj internet jest do bani - dzieki wam wszystkim za pomoc jeszcze raz. |
|
|
|
 |
|