 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Hyundai S-Coupe - POMOCY !!!! |
Autor |
Wiadomość |
P i o n e e r [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 16:47 Hyundai S-Coupe - POMOCY !!!!
|
|
|
Witam Wszystkich Serdecznie
Znalazłem to Forum z nadzieją , że może ktoś z Was bedzie w stanie mi pomóc
Mam Hyundai-a S-coupe 1,5 GT 92" (po lifcie)
Jest w nim mały defekt i co najgorsze niewiem czego defekt :/
Gdy silnik jest zimny by odpalić go muszę się sporo nakręcić rozrusznikiem by w koncu załapał. W praktyce wygląda to tak , ze : wkładając kluczyk w stacyjkę i przekrecając go w pozycję zapłonu auto odpowiada kreceniem rozruchu i zaskoczeniem na , moze 1 sekunde poczym znowu gasnie , nastepne podejscie wygląda podobnie tyle ze zmienia sie czas zaskoczenia silnika do moze 2 sek. i tak znowu nastepne podejscie wyglada prawie identycznie tyle ze znowu gdzies na około 3 sekundy auto pracuje i tak dalej i tak dalej az wychodzi mi ze tych staran do odpalenia auta wychodzi około , bagatela - 20 !!!
Kiedy już odpali to chodzi na wolnym gazie na obrotach nie przekraczającyh ok. 200
Pochodzi tak około 4-5 minut - i jest juz wszystko ok - mozna zgasic i tuz po tym odapli bez najmniejszych problemów.
Niemam juz pojecia co moze być tego przyczyną Wymieniłem : silniczek krokowy , filtr paliwa , swiece wraz z kablami. - a jak tak dalej pojdzie to bedzie mnie czekac wymiana akumulatora
Proszę o pomoc , jesli ktoś miał podobny przypadek - proszę o jakąś podpowiedz.
Jesli cos takiego było już opisywane na tym Forum - to z góry przepraszam Modów za Bis
 |
Ostatnio zmieniony przez P i o n e e r 23-10-2007, 15:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-10-2007, 19:22
|
|
|
musisz sprawdzic czujnik temp. silnika - taki na 2 styki
zajrzyj na moja strone www - tam w dziale bledow ECU bedzie fotka tego czujnika
sprawdz ile ma omow (omomierzem z marketu za 15 zl) przy zimnym silniku
pytanie podstawowe jeszcze - auto ma LPG? |
|
|
|
 |
P i o n e e r [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 20:15
|
|
|
Krzyzak, Nie auto nie jest zagazowane
A co do tego czujnika to jutro po pracy lece z miernikiem w garaż , rezultat przedstawie do wglądu
Pozdrawiam
Byłem , sprawdziłem , na pinach ( na zimnym silniku ) czujnik ma równo 4,5 K Ohma
Czy to dobrze ? Czy źle ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-10-2007, 19:06
|
|
|
Bardzo prawidlowo.
To teraz do zrobienia:
- wymiana kondensatorow w ECU (tez opisane na mojej WWW)
- sprawdzenie cisnienia sprezania
- sprawdzenie wydajnosci pompy paliwa |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 23-10-2007, 23:40
|
|
|
W swoim bolidzie masz jeszcze kopułkę z palcem rozdzielacza, prawda?
Jeżeli TAK to przyjrzyj się temu ustrojstwu a jeżeli daawno nie wymieniałeś to wymień; aczkolwiek najpierw zrób to o czym napisał sympatyczny kolega Darek "Krzyżak", żeby nie iść od razu w koszty. |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
P i o n e e r [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2007, 23:55
|
|
|
Kopułka (styki w niej umieszczone) wraz z palcem jest w porządku - zapłon jest ok
Jutro biore się za wymianę kondensatorów w ECU - mam nadzieje zadziała
Ale dzieki e-gen za sugestię , myślę , że z Waszą pomocą dojdę do tego co mu dolega , a wtedy
Pozdrówka |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 29-10-2007, 19:09
|
|
|
P i o n e e r napisał/a: |
Jutro biore się za wymianę kondensatorów w ECU - mam nadzieje zadziała
|
Nie masz co sie zabierac za wymiane kondensatorkow. W scoupe sterownik jest inny niz w wiekszosci hyundaiow Motronic 2.7
Raczej rzadko awaryjny.
Szukaj raczej przyczyn w ukladzie zasilania paliwem. Na forum Hyundaia byl poruszany podobny przypadek scoupe i winna okazala sie pompa paliwa.
Poczytaj sobie watek dosc dlugi TU |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
P i o n e e r [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2007, 19:13
|
|
|
Karol208,
Faktycznie - niema co tam w sumie wymieniac - moze i dobrze
w Sprawie pompy paliwa bede wiedział co i jak dopiero jutro , po pracy postaram się przysiąść i spr. jej poprawność działania.
Dzieki za linka - przeczytałem cały temacik i zastanawiam się nad tym czujnikiem Halla hmmm....
Być moze tam coś jest nie tak , dzisiaj zajzalem pod maske bardziej dokładnie i przygladając się całemu aparatowi zapłonowemu zauwazylem ze cos tam było grzebane bo wtyczka do niego dochodząca u samej nasady jest lekko obsmarowana sylikonem - moze to tylko uszczelnienie ale z drugiej strony moze to byc jakas mało fachowa ingerencja "pseudo" mechanika.
O wszystkim napisze jutro wieczorkiem |
|
|
|
 |
|
|