Nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
MANIEK [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 15:58 Nierówna praca silnika
|
|
|
Witam mam gala 2.0l 16v Gdy silnik ma 800 obrotow to strasznie nierówno pracuje Czy moze ktos wie czym to moze byc spowodowane |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
MANIEK [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 21:18
|
|
|
ni mam za niskich obrotow ani za wysokich
tylko tak jak by silnik nie palil na wszystkie gary
jak wejdzie na 1000 obrotow to jest wszystko ok
mozliwe ze tak sie dzieje przez przeplywke |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-10-2007, 21:23
|
|
|
Przepływomierz nie ma nic wspólnego z nierówna pracą silnika tylko z brakiem mocy
Najprawdopodobniej pada któraś świeca podmien na pierwsza lepsza mniejwiecej o takich parametrach lub przewody zapłonowe do wymiany |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-10-2007, 22:16
|
|
|
bartekdeejay napisał/a: | Przepływomierz nie ma nic wspólnego z nierówna pracą silnika tylko z brakiem mocy |
oj ma |
|
|
|
 |
doprze [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2007, 22:55
|
|
|
masz instalację gazową? możliwe ze założona bum-klapka powoduje zły dopływ powietrza (zawirowania czy coś w tym stylu) i przez to dziwnie pali. Mam to samo. Bez pierścienia bum-klapki w dolocie ładnie pali - równitko pracuje, z bum-klapką trzęsie się jakby nie pracował na którymś garze (a świece i przewody nowe, reszta też sprawna). |
|
|
|
 |
MANIEK [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2007, 08:06
|
|
|
mam gaz I tak samo bum-klape Spróbuje ja dzisiaj wykrecic I zobacze jak bedzie
[ Dodano: 30-10-2007, 08:08 ]
Krzyzak, to jak ma na to wpływ TO czyli musze wymienic przeplywke |
|
|
|
 |
doprze [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2007, 16:12
|
|
|
tylko ostrożnie - nie przełączaj na gaz bez bum klapki. Jak wystrzeli bez niej to przepływomierz szlag trafi - a to drogi interes.... |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2007, 16:17
|
|
|
Jestem chyba największym przeciwnikiem bum klapki na tym forum,To ona powodowala u mnie gasniecie przy hamowaniu, dlawienie przy puszczeniu gazu i wlasnie telepanie silniczkiem na wolnych. Po wyjęciu wyzej opisane problemy zniknęły,juz rok smigam bez tej silnika dusicielki i (TFU!!) zero strzałów. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-2007, 16:31
|
|
|
MANIEK napisał/a: | Krzyzak, to jak ma na to wpływ TO czyli musze wymienic przeplywke |
nie moge strzelac, bo nie wiem co masz zepsute - najlepiej podmien przeplywke na sprawna i sie wyjasni |
|
|
|
 |
doprze [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2007, 20:51
|
|
|
mitutoyo - twardziel z Ciebie, masz stalowe nerwy... ja jakoś boję się zaryzykować usunięcie tego ustrojstwa (mimo że i mi nie strzela). Zwłaszcza gdy rozglądałem się za przepływomierzem (gdy sądziłem że jest uszkodzony) i znalazłem najtańszą używkę za 300 zł...
Jak u siebie odkryłem, że ta bum-klapka tak wpływa na pracę silnika, chciałem wstawić o większej średnicy, by nie zakłócać przepływu powietrza - okazało się, że większej nie ma... |
|
|
|
 |
MANIEK [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2007, 21:19
|
|
|
cze ja znalazlem przeplywke za 250 zl W Lodzi
Ale narazie tego nie wyciagam bo musze jeszcze jezdzic przez swieta Ale od poniedzialku sie tym zajme |
|
|
|
 |
doprze [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2007, 11:39
|
|
|
jesteś pewien, że to przypływomierz? sprawdziłeś błędy???
sam na początku szukałem przepływki, gdyż sądziłem, że jest uszkodzona. po sprawdzeniu błędów komputera i resecie wszystko wróciło do normy.... |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 01-11-2007, 19:03
|
|
|
Bez przepływomierza silnik tez powienien chodzić na nastawach podstawowych. Więc najtańszym sposobem będzie odłączenie przepływki (tylko później wrazie czego błąd w kompie skasować tzreba będzie). Następnie sprawdzić przewody i świece oraz spręż... (ostatnio miałem do czynienia z silnikiem-padliną który za chiny nie chciał chodzić równo poniżej 1000 obrotów. nie pomogła zmiana świec, przwodów i komputer, spręż był poniżej remontowego...) |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
MANIEK [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2007, 22:04
|
|
|
wlasnie bo bylem u elektryka i kazal mi go odpalic I bylo wszystko ok Nagle mowi jak odlacze teraz panu przeplywke to powinien zgasnac Asilnik normalnie pracowal Mechanik na to ze te auta to robili skurwysyny a ni ludzi i nie wie co jest |
|
|
|
 |
|