 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] LPG w E32 1.8 Glsi 90KM |
Autor |
Wiadomość |
BiałyMisiek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2007, 22:07 [E32A 1.8] LPG w E32 1.8 Glsi 90KM
|
|
|
Witam wszystkich, szukałem tu takiego tematu , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Chce założyć LPG do mojego miśka E32A 1.8 Glsi 90KM 92r 167tyś km.
Czy możecie się wypowiedzieć jak te miśki znoszą LPG jaką polecacie instalacje, no i czy sekwencja czy wielopunktowy wtrysk???
Dzięki za pomocne odpowiedzi. |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 27-10-2007, 14:50
|
|
|
hallo. slabo szukales. te silniki bardzo dobrze znosza gaz, szczegolnie jezeli dbasz o uklad zaplonowy (swiece, kable). wystarczy instalacja 2 gen, czyli gaznik z emulatorem sondy lambda. dobry fachowiec to ponad polowa sukcesu. ja mam instalacje autronic al-700, dziala bardzo dobrze.
pozdr |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-10-2007, 20:02
|
|
|
swees napisał/a: | dobry fachowiec to ponad polowa sukcesu. |
A nawet 90% u mnie od nowości kłopoty (instalka firmy landi renzo nie piszę że to złe instalki) po prostu pewnie na papraków trafiłem. Należy przed zapłatą pojechać na test auta jakaś drobna fala na obrotach itp mogą się z wiekiem tylko pogłębiać. No i sprawa wysokich kosztów utrzymania tj swees napisał/a: | (swiece, kable). | co najmniej 2 razy częściej wymieniane. Do tego jeśli ktoś jest b oszczędny i ustawi zbyt ubogą mieszankę to temp. spalania znacząco rośnie. Większa "kwasowość" spalin prowadzi do szybszego zużycia częci wydechu. ITD ITP to dopiero początek. Ale jeśli robisz wiele km/miesiąc tj pow 3-4k i masz zamiar tym autem śmigać wiele latek (a co innego zakładać - super autka) to może się zwróci. Pamiętaj że nie tylko różnica na cenie paliwa się liczy. Pozdro i powodzenia. |
_________________ Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 |
|
|
|
 |
slonio88 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2007, 20:17
|
|
|
Cytat: | Witam wszystkich, szukałem tu takiego tematu , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Chce założyć LPG do mojego miśka E32A 1.8 Glsi 90KM 92r 167tyś km.
Czy możecie się wypowiedzieć jak te miśki znoszą LPG jaką polecacie instalacje, no i czy sekwencja czy wielopunktowy wtrysk???
Dzięki za pomocne odpowiedzi. |
Powiem szczerze... moj galant chodzi lepiej na gazie niz na benzynie. nie mam sekwencji a naprawde jest bajka i pali 8,58l na 100km przy spokojnej jeździe :] SPRAWDZAŁEM :]
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
szubab
Forumowicz

Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 57 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 03-11-2007, 10:38 dobrze się gazuje
|
|
|
Ja jeżdże 2,5 roku na instalacji drugiej generacji i nie mam z nią żadnych kłopotów. Trzeba tylko popytać gdzie instalacje dobrze montują i będzie dobrze. Mój Galant spala ok. 10L gazu na miasto, benzyny brał 8L. Jeżdżę ok. 30000 km/rok. |
|
|
|
 |
mobilmarek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2007, 17:32
|
|
|
Mam przejechane 8 tys km (w trzy miesiące) na najtańszej instalacji gazowej (zakład R. Kożuszek z Kołobrzegu) wszystko chodzi super. Spalanie ok 10,5 l w mieście i 8,5 na trasie. Jednak bardzo żałuję że nie starczyło mi kasy na lepszą instalację, mam wrażenie że robię miśkowi krzywdę. |
|
|
|
 |
|
|