Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] problem z silnikem GDi carisma
Autor Wiadomość
grzechu1
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2007, 17:55   

Silnik podaje błąd 56 - czujnik ciśnienia paliwa. znalazlem na formum jeszcze takie wyjasnienie kodu 56?? juz niemam pojecia co robic!!

a jak sprawdzic czujnik cisnieja paliwa gdzie on jest?? :x
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-10-2007, 18:55   

Sprawdziłem w Workshop Manualu:

kod błędu 12 to przepływomierz - opisany w rozdziale ,,Fuel'' wraz z opisem jak skontrolować

kod błędu 56 nie znalazłem ale jak twierdzisz że to ciśnienie paliwa to także w tym rozdziale jest procedura kontrolna pompy i inne rzeczy związane z układem paliwowym
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Yodek
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2007, 21:03   

ja miałem dokładnie takie same objawy, diagnoza - pompa wysokiego ciśnienia ;/. Wymiana pomogła.
Tyle, że troszkie trzeba było jej poszukać ;)
 
 
grzechu1
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2007, 21:23   

Yodek napisał/a:
ja miałem dokładnie takie same objawy, diagnoza - pompa wysokiego ciśnienia ;/. Wymiana pomogła.
Tyle, że troszkie trzeba było jej poszukać ;)

mugłbys opisac swoje objawy?? ile wyniosla cie wymiana pompy i czy wypienialej ja sam ??
 
 
Yodek
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2007, 07:40   

objawy były dokładnie takie jak opisałeś:
"gdy silnik sie rozgrzeje to nie mogę nim praktycznie jechac bo go szarpie tak jakby niedostawal paliwa! too jest takie chwilowe i znow autko jedzie i znow to samo i tak w kolko :( !! a przy mocniejszym wcisnieciu gazu zapala sie kontrolka silnika , puszczam i gasnie!"

dodatkowo nie odpalał za pierwszym razem, a przy uruchamianiu silnika czuć było zapach paliwa

koszt wymiany: pompa 1100zł (nie nowa), robocizna 200zł
robiłem to w wawie na cyprysowej 28 (dopiero tam mi pomogli, a do autoTW miałem za daleko :) ). Ponieważ autko kupiłem w tym roku w kwietniu to wszystkie filtry, świece wymieniłem wcześniej, a czyszczenie przepustnicy nie pomogło. Wcześniej wymieniana też była pompa przy zbiorniku paliwa. Goście zrobili diagnostykę, pomierzyli ciśnienie i ... naprawili. Jedyny problem to taki, że ciężko było znaleźć tą pompę.

Przy okazji ... !!!Jakby ktoś planował robić zakupy w wawie w tej firmie http://www.atcar.com.pl/ ... to moja opinia jest taka - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
 
 
grzechu1
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2007, 15:28   

a ro roznia sie czyms te pompy bo znalazlem pare ale sa identyczne jak u mnie! czym sie sugerowac ??
 
 
intero
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2007, 18:15   

Witam

Ja też szukam pompy wysokiego ciśnienia. Z tego co mówił mi mechanik to podobno inne pompy były do aut przed liftingiem , później przez 2 lata były nowsze a następnie (bo tamte podobno się nie sprawdziły) wprowadzili nowe podobne to tych pierwszych.
Jakby ktoś wiedział gdzie można kupić to też proszę o info.
Jedną miałem na oku ale mi ją sprzątnęli.
 
 
grzechu1
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2007, 18:57   

witam dodam jesZcze tylko ze nieraz przez dwa - cztery dni jest spokuj i idzie jak burza a sa dni kiedy przerywa! moze to wam podsunie jakis pomysl

[ Dodano: 04-11-2007, 15:34 ]
chyba nikt niezna odpowiedzi:-( :( komputer pokazuje blad 56 ! dodam ze przez pare dni jest spokuj a po nich znowu sie zaczyna szarpanie itp! ostatnio dosszly niskie obroty na poziomie 500 prosze o odpowiedz
 
 
Yodek
[Usunięty]

  Wysłany: 05-11-2007, 12:24   

czym się te pompy różnią to nie wiem, ale ważny jest numer seryjny, u mnie był MD351017 i takiej miałem szukać.
Jeśli chodzi o kupienie to jeszcze jakaś firma we Wrocławiu je miała, jeśli dobrze pamiętam to www.walcar.wroclaw.pl.

to tyle co sam przeszedłem, dla mnie generalnie to chińszczyzna więc i tak ze wszystkim walę do mechanika :( niestety
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.