 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wymiana płynu w chlodnicy???!!! |
Autor |
Wiadomość |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 15:42 wymiana płynu w chlodnicy???!!!
|
|
|
witam
Czy w eclipsach jest jais spust plynu przy chlodnicy???
Zima sie zbliza i musze zalac jakis plyn bo nie wioem co jest w chlodnicy i nie wiem jak spuscic stry:( |
|
|
|
 |
kris1976 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 16:57
|
|
|
jest spust z chlodnicy, kurek znajduje sie na dole chlodnicy od strony alternatora
|
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 16:59
|
|
|
a jak sie odpowietrza uklad??? |
|
|
|
 |
kris1976 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 17:01
|
|
|
sam sie powinien odpowietrzyc, przy spuszczaniu jak i napelnianiu miej pokretlo ogrzewania ustawione na maxymalna temperature |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 17:35
|
|
|
a bez kanalu da sie to zrobic czy nie bardzo?? |
|
|
|
 |
kris1976 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 17:37
|
|
|
da sie ale troche ciezko Ci bedzie zlokalizowac kurek mozesz na chwile podlewarowac kolo |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 06-11-2007, 18:47
|
|
|
Da sie zrobić i bez kanału i lewarka. Tak jak mówił Kris ,koreczek spustowy jest po prawej częsci chłodnicy stojąc przed autem. Szukaj ręką krótkiego wężyka ,po nim powinieneś dojść do kurka. Tylko radze się z nim obchodzic delikatnie bo ponoć lubi sie taki koreczek złamać przy wykręcaniu a wtedy lipa bo musisz spuścić płyn odkręcając dolny wąż idący do chłodnicy Taki mały hardcore Mi się udało i koreczek mam cały |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 06-11-2007, 21:21
|
|
|
Wsuwasz miednice pod auto, prawą rączkę wkładasz między alternatorem a chłodnicą odkręcasz korek znajdujący się na samym dole (duży plastikowy , z końcówką motylkową) tylko nie do końca bo pochlapiesz wszystko dookoła płynem z chłodnicy.(max 3 obroty) powoli spuszczasz płyn , jak leci za wolno to zdejmujesz korek wlewu płynu w obudowie termostatu.
Napełnianie: zakręcasz korek w chłodnicy , napełniasz płyn w zbiorniczku wyrównawczym do poziomu MINIMUM !! , powoli wlewasz płyn przez obudowę termostatu (POWOLI) . Aby wstępnie odpowietrzyć układ ściskasz ręką kilkukrotnie dolny wąż od chłodnicy co jakiś czas.
Jak już więcej wejść płynu nie może odpalasz auto , i czekasz aż silnik sam się odpowietrzy dolewając powoli płyn którego będzie ubywało. Tak robisz aż do pełnego zagrzania się silnika.
Gasisz auto , zakręcasz korek
Po robocie. Ewentualnie na drugi dzień albo jak dużo przejedziesz tego samego dnia to sprawdź poziom płynu bo może jeszcze opaść. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
|
|