 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Colt dziwne wibracje samochodu |
Autor |
Wiadomość |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 07-11-2007, 17:39
|
|
|
yle że jak jade tą prędkością i zmienię bieg na wyższy/niższy są inne obroty silnika ale dalej czuć bicice
Więc półosie i przeguby raczej nie.
Hmm tu mnei zaskoczyles a co to zmienia w predkosci obrotowej półosi i przegubow...
przy stalej oredkosci polos i przegob pracuje tak samo na kazdym biegu niezaleznie od obrotow silnika. (malotego nawet na luzie beda sie one obracaly swobodnie napedzane kolem)
Drgania zmienialy by sie przy zmianie przelozen gdyby to bilo sprzeglo (ono mialo by inne obroty lub jakas czesc skrzyni.
Chyba ze cos mnie ominelo:) (mialem nieprzyjemnosc posiadania pogietej polosi w polonezie (inna konstrukcja napedu ale bicie bylo wyczowalne od 70 do 90 pozniej cisza i niezaleznie czy jechalem na 4 czy 5 czy tez na luzie) |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-11-2007, 18:49
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | Hmm tu mnei zaskoczyles a co to zmienia w predkosci obrotowej półosi i przegubow...
przy stalej oredkosci polos i przegob pracuje tak samo na kazdym biegu niezaleznie od obrotow silnika. (malotego nawet na luzie beda sie one obracaly swobodnie napedzane kolem) | no to teraz namieszałem. Sam nie wiem dlaczego tak napisałem. Oczywiście masz rację. |
|
|
|
 |
|
|