Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie grzeje na postoju i potrafi się zagrzać- co to może być?
Autor Wiadomość
marvood
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 11:28   Nie grzeje na postoju i potrafi się zagrzać- co to może być?

Co to może być? Chodzi o Sonate III 97 rok. Auto normalnie chyba się nagrzewa z tym ze jak jest bardzo zimno to zanim się nagrzeje w środku przy ciągłej jeździe ( bez zatrzymywania się ) to nagrzeje się po kilku minutach, choć wydaje mi się ze powinno się dużo szybciej nagrzewać.
A jak tylko się zatrzymam np. na światłach światłach to zaczyna dmuchać zimne powietrze...???!!! Oczywiście włączona jest dmuchawa i nawet jak na maksa ją ustawie to na postoju leci zimne powietrze.
Dodam jeszcze ze potrafi się zagrzać -tzn. temperatura dochodzi do maksimum i zaczyna wyciekać płyn (z tej rurki co zawsze powinno wyciekać gdy właśnie jest nadmiar płynu przez np. przegrzanie)
A gdy tylko ruszę, to zaczyna temperatura momentalnie spadać i jest ok...
No i jak się ruszy to oczywiście zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem w środku.
Co to może być- termostat tylko czy coś innego?

Z góry wielkie dzięki.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 07-11-2007, 11:32   

Za mało płynu
Termostat zapieczony w jednej pozycji
Zapowietrzony układ
Zatkana nagrzewnica

Kolejność według moich obserwacji częstotliwości występowania :wink:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 07-11-2007, 19:04   

mialem podobnie kiedys w toyocie dieslu winna okazala sie pompa wodna i poszla przez to uszczelka pod glowica i zaczelo wyganiac plyn. Nagrzewnica zapowietrzala sie przez to ze do ukladu chlodzenia dostawalo sie cisnienie z cylindra. Ostatecznie w ukladzie wytworzylo sie takie cisnienie ze rozerwalo mi chlodnice.
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
marvood
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 20:21   

Czyli w sumie nie wiadomo, myślicie ze powinienem jechać jak najszybciej do mechanika. Tylko czy On będzie wiedział, to też chyba mało realne.
A może wymienić płyn chłodniczy i ewentualnie termostat?
Będzie w stanie mechanik sprawdzić co to jest czy metodą prób i błędów, jak myślicie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.