Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:47 |
[CA5A 1.8] WYDECH DO GTI CA0 |
Autor |
Wiadomość |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-10-2007, 00:32
|
|
|
borecki napisał/a: | No wlasnie o to chodzi ja robie wydech najprawdopodobniej ze srednica oryginalna tak jak pisalem, srodkowy tlumik przelotowy i koncowy poprzeczny. Calosc bedzie wykonane niestety nie z kwasowki bo to jest spory koszt (el-tec liczy sobie 1600 zl) ale dostaje za to gwarancje na 18 miesiecy a wszystko o wiele taniej. |
Czy ktoś już przeprowadzał taką operacje???? |
|
|
|
 |
borecki [Usunięty]
|
Wysłany: 20-10-2007, 10:07
|
|
|
ja wol ;] |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-10-2007, 16:10
|
|
|
borecki napisał/a: | ja wol ;] |
I jak wrażenia??
Czy jest głośniej, dużo głośniej??
Czy zmiana wydechu dała odczuwalną zmiane na du**hamownii, jeśli tak to czy w całym zakresie obrotów czy tylko w górnym zakresie
Czy wstawioną masz rure zamiast kata(imitacja kata)???
Jaki masz tłumik przelotowy (średnica, od jakiego modelu, ew. projekt autorski)
Jaki masz tłumik końcowy?? Poprzeczny końcowy od gti??? Jeśli tak skąd wytrzasnąłeś taki tłumnik A jeśli inny to jaki??
Jaka średnica takiego całego zestawu
I jakie są ogólne wrażenia...
Mój obecny układ wydechowy ma przynajmniej 3 lata a mnie się zdaje że duuuuużo więcej i stąd ten zestaw pytań
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
borecki [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2007, 13:29
|
|
|
hmm duzo pytan, na niektore Ci odpowiem
jest ciszej bo wczesniej to mialem nieporozumienie a nie wydech, srednica jest standardowa jak w gti kata nie ma a tlumiki sa zrobione tak jak oryginalnie wiec srodek przelotowka i tylny poprzeczny a przed poprzecznym jest jeszcze dyfuzor bo podobno sprawdzali i tak jest lepiej, tylny tlumik nie jest oryginalny ale sprawdzali kilka bo cos im nie pasowalo i ten na ktorym skonczyli jest ok
ogolne wrazenia sa na + w zwiazku z tym co mialem nieszczescie miec wczesniej
silnik ladniej sie kreci, obroty mu nie lataja i w koncu jezdzi tak jak powinien
czyli zapi*****a ;] |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-10-2007, 18:43
|
|
|
Dzięki za odpowiedź
Czy tłumik środkowy-przelotowy oraz końcowy poprzeczny są pomysłu "tłumikarzy" czy też zapożyczone z jakiegoś innego modelu?? |
|
|
|
 |
borecki [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2007, 21:48
|
|
|
szczerze mowiac nie wiem ale jak bede w okolicach "tlumikarzy" to sie wywiem wszystkiego |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-10-2007, 15:44
|
|
|
Rasowy dźwięk wydechu
Jeśli w Lublinie robią takie układy wydechowe, to jade do Lublina |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2007, 17:23 Panowie 4G92 jaka srednica rurzyska?
|
|
|
Panowie a co z 4g92?
Czy ktos juz opatentowal na jakiej srednicy rurach robic wydech?, chce znowu u siebie zmodyfikowac wydech ale tym razem stawiam na osiagi nie na wyglad .Chce wsio z kwasówki zorbic ale pwoeidzcice mi jaki najlepiej wymiar rurzyska wspawać i czy z tlumikiem na koncu/a moze bez?
pozdrawiam
bwr |
|
|
|
 |
mugen [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2007, 10:03 Re: Panowie 4G92 jaka srednica rurzyska?
|
|
|
Browar napisał/a: | Panowie a co z 4g92?
Czy ktos juz opatentowal na jakiej srednicy rurach robic wydech?, chce znowu u siebie zmodyfikowac wydech ale tym razem stawiam na osiagi nie na wyglad .Chce wsio z kwasówki zorbic ale pwoeidzcice mi jaki najlepiej wymiar rurzyska wspawać i czy z tlumikiem na koncu/a moze bez?
pozdrawiam
bwr |
jak nie robiles niczego z silnikiem to fabryczna srednica zostaje |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2007, 10:43
|
|
|
bede mial niebawme dolot zrobiony podobnie jak Maklakus jak ktos zna temat wie jak to wyglada pozatym w silniku nie ruszane nic bo szkoda ingerowac jak wszystko chodiz ja kw zegarku
a fabryczna srednica jest jaka?
pozdr
bwr |
|
|
|
 |
nnk59 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2007, 00:31
|
|
|
Temat troche ucichł ale odswieze conieco popierajac faktami
Wyciagnalem ostatnio swoj fabryczny wydech z 1,8
byl watek środkowego tlumika...
a wiec odpowiem ze takowy tlumik środkowy jest w mocniejszych wersjach
oto pare fotek:
nie wiem czy widac ale chodziło mi o sygnature tlumika montowanego fabrycznie a nie przez "tlumiakarza"
Mi to rozwialo wszelkie watpliowosci
pozdrawiam
bwr |
|
|
|
 |
Nimmone
Nowy Forumowicz

Auto: eg4 obecnie
Dołączył: 11 Wrz 2008 Posty: 7 Skąd: WPR
|
Wysłany: 15-09-2008, 16:16
|
|
|
Witam,
Prosze podpowiedzcie
Co lepiej zalozyc na koniec do 1,8 GTi - Walkera, ktory spelnia parametry oryginalu Mitsu czy Eltec ? |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2008, 12:00
|
|
|
Ja proponuje pokombinowac z EL Teciem...sam mam środkowy przelot od nich i jestem zadowlony |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-09-2008, 13:26
|
|
|
Czerwien napisał/a: | proponuje pokombinowac z EL Teciem | Hubeeert ma od nich kompletny wydech do Mirage 1.6 T i nie narzeka. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|