Reklamy Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 2784 Skąd: jestem z miasta
|
Wysłany: 25-04-2007, 09:27 Reklamy Mitsubishi
|
|
|
Witam,
od ~kilkunastu dni atakuja mnie reklamy Mitsubishi
Sa na bilboardach i w radiu ... a przynajmniej w Szczecinie. Przyznam, ze az mi sie buzka usmiechnela jak zobaczylem pierwszy bilboard. |
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 25-04-2007, 11:30
|
|
|
arekp napisał/a: | Sa na bilboardach i w radiu | Regularnie przed 8:00 i kilka minut po 8:00 rano. Dobry czas bo to wtedy się ludziska do pracy spóźniają. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-04-2007, 11:46
|
|
|
u nas też dużo billboardów i w radio |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
|
|
|
 |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 2784 Skąd: jestem z miasta
|
Wysłany: 25-04-2007, 17:23
|
|
|
|
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
Adam MMC [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2007, 15:44
|
|
|
Witam,
Prosze o opinię ostatnich kampanii Mitsubishi:
L-200 DAKAR (Październik)
OUTLANDER (w trakcie)
Pozdrawiam,
Adam MMC |
|
|
|
 |
TNT
Mitsumaniak

Auto: Toyota AYGO
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 980 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-11-2007, 17:50
|
|
|
Adam nareszcie wkoncu są reklamy. Widać ze Mitsu żyje. Niedawno Suzuki miało lepsza reklamę. Jest poprawa ale do ideału jeszcze troche brakuje. Powodzenia. |
_________________ Zmieniają się auta ale klub zostanie zawsze ten sam - MITSUMANIAKI.Carisma-TNT
Eclipse-TNT
Hania-TNT
Pomóż komuś Ty, ktoś pomoże Tobie - Mitsumaniaki Assistance |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 10-11-2007, 19:19
|
|
|
Adam MMC napisał/a: | Prosze o opinię ostatnich kampanii Mitsubishi
...
OUTLANDER (w trakcie) |
Zastanawiam się jaki jest sens reklamy tego modelu skoro i tak jest niedostępny lub długie terminy oczekiwania.... |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-2007, 00:37
|
|
|
JCH napisał/a: | Zastanawiam się jaki jest sens reklamy tego modelu skoro i tak jest niedostępny lub długie terminy oczekiwania.... |
Zastanawiam się Jacek jak prosto należy zapytać, żeby dokładnie każdy wiedział czego dotyczy pytanie.
Z tego co napisałeś wynika, że nie zrozumiałeś.
WYJAŚNIAM:
Adam MMC pytał o opinie o kampaniach reklamowych dotyczących L200 i Outlandera. Czyli o to jak odebraliśmy/ście reklamy. Nie o sensowność samych reklam.
Ja rozumiem, że mysz w rozrządzie naprawiana w RMF to przeżycie traumatyczne ale skoro wciąz jeździsz tym Mitsu to nie jest takie złe a Ty mógłbyś już przestać starać się dokopać MMC Car Poland za każdym razem.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 11-11-2007, 09:01
|
|
|
Oj Hubert, Hubert.....
Zawsze i wszędzie doszukujesz się jakichś podtekstów. Nie jesteś w kraju więc w krótkich słowach wyjaśnię:
Reklama Outlandera to reklama bilbordowa (głównie), występuje też zdaje się też w prasie. W innych mediach nie widziałem, nie słyszałem. Co mam więc powiedzieć? Że Outlander mógłby być na takim zdjęciu w lewym profilu? Lub w innym kolorze? Tym razem nie ma nic o samuraju lub o tym czy odpali, czy nie odpali, co więc tu opiniować. Zastanawiam się więc na celem takiej kampanii stąd moje pytanie. Aż tyle i tylko tyle.
Hubeeert napisał/a: | Ja rozumiem, że mysz w rozrządzie naprawiana w RMF to przeżycie traumatyczne... | Przykro mi, może Cię zmartwię ale ta sytuacja nie śni mi się po nocach. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Adam MMC [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 10:51
|
|
|
Panowie, spokojnie
Sądzę, że pytanie jest bardzo trafione. Faktycznie od kiedy pojawił się nowy Outlander, jest bardzo duże zainteresowanie. W kwietniu sprzedaliśmy wszystkie samochody na 3 miesiące do przodu. Właściwie jeszcze w październiku realizowaliśmy zamowienia klientów z kwietnia i maja.
Jednak od wakacji obserwujemy spadek zainteresowania tym modelem. W listopadzie dealerzy dostaną bardzo dużo samochodów, na które nie mają klientów a terminy płatności lecą. Stąd obecna kampania na billboardach. Ruszy jeszcze radio w drugiej połowie listopada. Jest to więc jak najbardziej zamierzone dzialanie z naszej strony.
Auta jadą a klienci już nie walą drzwiami i oknami jak kilka mieięcy wcześniej więc kampania ma na celu zwiększenie ruchu w salonach i sprzedaż.
Pozdrawiam,
Adam |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 10:59
|
|
|
mysle ze nie "wala" po samochody bo w "spoleczenstwie" panuje przekonanie (jak u jacka) ze tych modeli poprostu nie ma i nie warto sie po niego wybrac do salonu.
reklama jest ok, bo jaka mialaby byc gdzie na 90% powierzchni widnieje auto.
moze zeby dodac zdanie typu: najchetniej kupowany suv w swojej klasie znowu dostepny w salonach ale zeby nie brzmialo tak pretensjonalnie mozna by dodac ze najchetniej kupowany suv w swojej klasie teraz dostepny w twoim salonie z nowym wyposazeniem i nowej gamie silnikowej, o cos takiego |
|
|
|
 |
Adam MMC [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 11:26
|
|
|
Hej,
Przekaz na billboardzie musi być krótki. Jak jedziesz samochodem to masz sekundę aby spojrzeć na tekst. Najchętniej to jeszcze nie jest bo są marki które sprzedały więcej w tym roku. Ale dzięki za opinię.
Pozdrawiam,
Adam |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 11-11-2007, 11:46
|
|
|
Może lepszy był by tekst w typie: Nowa dostawa już w salonach! no i szczerze mówiąc jeszcze ani jednej tej reklamy nie widziałem - nie wiem gdzie to reklamujecie ale widzi mi się że coś mizernie... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 11-11-2007, 15:11
|
|
|
Hi hi:
Cytat: | W listopadzie dealerzy dostaną bardzo dużo samochodów |
to pojadę do salonu i zapytam się: po ile będzie ten samochód za półtorej miesiąca??
Przecież w Polsce cena zależy od rocznika....
A tak serio: nie jestem fachowcem od reklamy tylko jej potencjalnym odbiorcą. I mogę powiedzieć co sądzę o reklamie z tej pozycji: reklama powinna trafiać do POTENCJALNEGO odbiorcy:
- bilbordowa reklama Outlandera jest ok gdyby to był popularny samochód: pokazujemy buźkę samochodu w odpowiednim ujęciu i to wszystko. Ale jeżeli to ma być reklama samochodu typu SUV (chyba że out land to znaczy nie tylko po stolicy ale i po wiejskich drogach) - to buźka troszkę mało...
- bilbordowa reklama L200 jeszcze bardziej nie na miejscu: czyżby MMC nie miało pojęcia kto to kupi; bilbordy są tylko w dużych miastach a my wieśniacy nie oglądamy reklam w mieście bo jak tam trafiamy to skupiamy się na ruchu w korkach. Wymądrzam się ale kupiłem L200 nie widziawszy ani jednej reklamy....
Kupiłem L200 i zastanawiam się czy nie palnąłem głupstwa: najbliższy serwis 70 km (wcale nie dziwię się tym forumowiczom, którzy serwisują za granicą) jaki jest - będę testował.
A przyznam się, że L200 a nie Ranger bo serwis Forda był trochę więcej niż rozczarowujący.
Oferta: na forum powyżej było parę zdań o dostępności. Dodam tylko co usłyszałem rozglądając się za L200: każdy kolor pod warunkiem, że wybiorę czarny (grafit to też czarny) lub srebrny (wszystkie za dopłatą 3200 za metalik)... MMC jest zakochane w marketingu z okresu Forda T? Automat: owszem ale czterobiegowy... to chyba okres późniejszy - lata sześdziesiąte (to może nie wina MMC)? Silnik tylko 2,5 a inne wersje nie istnieją (przecież L200 nie podlegał akcyzie)? Komisja europejska zmieniła w marcu taryfikację i L200 double cab przestał być ciężarowy... Dealerzy jeszcze we wrześniu nic nie wiedzą: "przecież na fakturze mam bez akcyzy"...
Moim zdaniem klient zostanie przy marce gdy ma poczucie że jest traktowany poważnie i w salonie, i w serwisie, a kilku jego znajomych to potwierdzi.
Nowego klienta trza zachęcić chyba, że ma się ambicję pozostać marką niszową. Ale tego bilbordy nie zmienią. |
|
|
|
 |
|