Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy "termiczne" po dużym remoncie, bać się, c
Autor Wiadomość
Ems2
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2007, 12:45   Problemy "termiczne" po dużym remoncie, bać się, c

Witam,
Podczas remontu mojego Mitsubishi LAncera 1.6 GLi z 94 roku, o którym pisałem też w innym wątku (przesunięcie rozrządu o 1 ząbek), panowie znaleźli mi następujące rzeczy:

:( Przesunięty o 1 ząbek rozrząd
:( Nieszczelne uszczelki głowicy (objaw był taki, że przy mocnym dodaniu gazu z rury
wydechowej leciał zielonkawy płyn chłodniczy)
:( Dające zbyt niską temperaturę świece (podobno jakiś był symbol na starych, literka "G", czy coś..)
:( Ogólnie przed remontem samochód dużo palił, dawał na analizatorze węglowowdory niespalone rzędu 1000 jednostek, był mułowaty na niższych prędkościach, trząsł silnikiem...

Po wyjeździe z warsztatu wszystkie objawy zniknęły... ale pojawiły się inne. Dwa z nich mocno mnie niepokoją i właśnie o nie chciałem się spytać:
:? Po kilkuminutowej jeździe z okolic głowicy silnika czuć swąd przypalonej gumy
:? Kiedy samochód stoi na włączonym silniku, non stop działa wentylator. Wcześniej załączał się co jakiś czas,

Czy ma ktoś może jakąś oświecającą myśl, czym może być to spowodowane?
Pozdrawiam
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 13-11-2007, 13:24   

Ad.1 Jeśli nic nie dotyka do układu wydechowego (przewody gumowe, przewody elektryczne) - sprawdzić naocznie, to prawdopodobnie wypalają sie jakieś resztki zostawione na nim.

Ad.2 Sprawdź ilość płynu w układzie chłodzenia. Możliwe że należy uzupełnić. Po takiej robocie musi sie układ odpowietrzyć więc płynu ubywa.
Możesz też sprawdzić podłączenia czujników temperatury. Możliwe że po remoncie coś słabiej łączy i daje niewłaściwe wartości.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.