Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dlaczego tu sie nic nie dzieje
Autor Wiadomość
qbaq
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2007, 22:18   

a tan garmin 340 ma juz mapy , czy trzeba je dokupic?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 00:33   

Moj Nuvi ma cala Europe w wersji City Navigator v9 plus wystarczajaca czesc Polski. Jest tez opcja z dodana mapa GPMapa 4.0 (za dodatkowe 50zl) a to jest mapa tylko Polski dla tych co CN v9 nie wystarcza. Ja nie narzekalem - sprawil sie jak zloto.
 
 
matho78
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2007, 19:10   

Kilka godzin temu wróciłem z polski po 4.5 roku pojechałem samochodem pierwszy raz wcześniej zawsze latałem ale już nigdy więcej nie polece bo samochodem jest bajka . Niepamiętam już jak jechałem ale nic nie zwiedzałem trasa ok tylko pogoda w niemcach słaba bo była jakaś burza śniegowa . Cała trasa pokonana z tom tom go 910 super sprawa wszystkie mapy itp nasłuchałem sie o antwerpi że tam jest trudno ale było bez problemów nawet łatwo . Średnie spalanie około 8.4 litra do angli prędkość około 120 -130 km/h ja i żona na pokładzie pełen bagażnik i tylna kanapa prawie pod sufit. Do polski jak był lżejszy 7.2 przy 130 km/h i 8.2 w niemczech przy 160-170 km/h naprawde polecam wyjaz autkiem.

pozdrawiam Maciek
 
 
qbaq
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2007, 21:49   

domyslam sie ze to niezla przygoda i juz sie nie moge doczekac. planuje sie nie spieszyc i nocleg po przejechaniu ponad polowy, bo bede jechal z 2,5 letnim dzieckiem. problem jest z zimowymi oponami bo tu takich nie ma. mam nadzieje ze drogi w europie beda utrzymane w dobrym stanie i (jak by co) odsniezone.
nawigacji jeszcze nie kupilem bo brakuje czasu, ale w tym tygodniu mam zamiar to zrobic.
pozdro
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 12-11-2007, 13:35   

Jak zamierzasz korzystać z nawigacji w Polsce to polecam Tom-Toma. Cała filozofia sat-navu polega na stałej łączności twojej zabawki z satelitami geostacjonarnymi i update'owaniu w oparciu o udostępnioną bazę danych. Zdaje się, że TomTom ma najlepszą bazę danych jeśli chodzi o Polskę. Natomiast jeśli chodzi o dokładność to wygrywa Navman, jednak on kończy się na Odrze, no i nie ma polskiego menu. Zresztą w Polsce chyba wszystkie systemy wymiękają, bo jak mówił mi brat, który robi w branży sat-nav (bardziej sat) i zawodowo się zajmuje tworzeniem map/nawigacją. Cały szkopuł tkwi w tym, że Polska jako państwo wciąż nie udostępnia pełnej i rzetelnej bazy danych do opracowania map. Co śmieszniejsze, czasem celowo ją fałszuje. Cóż takie myślenie zimno-wojenne... :-X
A co do trasy:
- najtaniej masz prom Dover-Dunkirk (odpowiedni kurs za 19 GBP w jedną stronę jak bookujesz ze strony Norfolkline)
- potem ja śmigałem E40 na Brukselę (ważne - w Belgii stosują międzynarodowy format oznaczenia dróg, więc na znakach tylko takich oznaczeń szukaj, bo belgijskie są niemal niewidoczne i wylądujesz "w polu"), a dalej albo koło Aachen na Koeln, albo trasa krajoznawcza...
Antwerp jest po drodze jeśli wybierasz wariant północny i potem w Niemczech wzdłuż A2 na Berlin. Acha, dookoła Antwerpii jest obwodnica, więc się nie pogubisz.
Ja pochodzę z Dolnego Śląska, więc mnie dotyczył tylko wariant na Zgorzelec niemiecką A4. Jest wporzo, tylko odrobinę rzeźby koło Giesen/Siegen (jedzie się trochę A5, A45). Łatwizna.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.