Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyczyna nie palenia na wszystkie gary ... ?
Autor Wiadomość
piksel1983
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2007, 20:23   Przyczyna nie palenia na wszystkie gary ... ?

Witam!
wczoraj bylo wieczorem wszytko okej, dzis z rana wsiadam odpalam wyjezdzam z garazu a on jakos dziwnie chodzi .. Przewody WN sprawdzone - wymienione, świece wymienione, cisnienie w cylindrach sprawdzone, iskra na świecach obecna, kopułka , palec rozdzielacza wszystko ok. Silnik pracuje nieregularnie na 3 garach. Pokrywa zaworów byla zdejmowana, sprawdzone czy niepodparte zawory wyszlo ze nie... Ktoś moze coś poradzić gdzie szukac przyczyny ?
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2007, 20:18   

a jaki to silnik bo jak na wtrysku to masz nastepna rzecz do sprawdzenia
Ostatnio zmieniony przez marek.b 13-11-2007, 22:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregfil
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2007, 20:32   

Może to wtryskiwacz, jesli silnik posiada wtrysk wielopunktowy.
 
 
piksel1983
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2007, 23:13   

marek.b napisał/a:
a jaki to silnik bo jak na wtrysku to masz nastepna rzecz do sprawdzenia


tak na wtrysku ..
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 13:19   

no wiec do sprawdzenia wtryski (choc to szybciej gdybys miał gaz-ja tak miałem ) no i jest jeszcze mozliwosc ze pasek przeskoczyl
 
 
tomgal
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 23:12   

ja w swoim mam tak samo. mam gala 2.0 OHC 90 rok benzyna/gaz. raz chodzi dobrze na wszystkie gary inny razem na 3 a nawet na 2. gdy przełacze na gaz jest w porzadku, pracuje równo. zlokalizowałem na ktory gar nie chodzi, zamieniłem miejscami przewody WN i wtryskiwacze, a mimo to nie pali na ten konktrtny gar,czyli przewody WN i wtryski sa OK.
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 23:22   

zostaje ci tylko komresja i świeca
 
 
tomgal
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 00:38   

swiece wymieniałem a cisnienie sprawdzałem i na wszystkich garach było tak samo. czy pomoze wymiana kompa?
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 00:40   

wątpie, a jakie bylo to sprawdzone ciśnienie?
 
 
piksel1983
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 15:18   

Dziekuję za podpowiedzi...padniety (a moze po prostu straszliwie zabrudzony) byl wtryskiwacz.. tak czy inaczej pali juz na 4, wiec jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam! :)
 
 
tomgal
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 14:22   

Vald. cisnienie w cylindrach było 12 czyli raczej w normie. ale przypominam ze po przełączeniu na gaz chodzi ładnie i równo na wszystkie
 
 
slonio88
[Usunięty]

  Wysłany: 16-11-2007, 16:28   Dziwne

jeśli to nie kompresja ani świece to naprawdę dziwne... moze kable wysokiego napięcia to groszowe sprawy...
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 17:09   

dobre kable to nie tak calkiem maly wydatek u mnie mialem podobny przypadek szukanie trwalo dlugo czego slady zostaly na forum gdy znalazlem uszkodzona swiece myslalem ze jestem w domu ale niestety dopiero wymiana zaoplonu(zakupiony od kolegi z forum) zalatwila sprawe i tez na gazie chodzil a na benzynie ni ch,,, a wymienialem przeplywke pompe paliwa cewke wzmacniacz cewki i wiele innych -mam nadzieje ze tobie pojdzie lepiej -powodzenia
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 17:53   :)

No nie sa bardzo tanie, ale napewno tańsze od poprawy kompresji :) Ja u siebie miałem problem z paleniem na benzynie, przez to ze mi obejma z filtra powierza spadła... na gazie chodził jak złoto a na benzynie NIC, zdychał bo łapał dzikie powietrze :)
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2007, 18:20   

pewno ze lepiej kupic kable niz wymieniac pierscienie czy glowice bo gaz zrobil kuku zaworom a co do gazu to ja tez mam ciekawie gazownicy przy zakladaniu LPG zagieli rure loczaca filtr z kolektorem kiedys skombinowalem druga przycialem zeby nie byla zagieta zalozylem pewny ze bedzie lepiej chodzil i klapa kompletna -nie chodzil prawie wcale zalozylem tak jak bylo przedtem i smiga jak rakieta niby wbrew logice a jednak - czasami czlowiek ma najgorsze mysli a przyczyna problemu jest calkiem blacha
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.