Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MSW 2.4 GDI Bład 56 oraz 41??
Autor Wiadomość
Giant
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 09:38   

Saphire myslisz ze ten filt weglowy moze miec cos wspolnego? Dopisalem wiecej wiadomosci od mechanika w temacie i juz sam nie wiem gdzie dalej szukac :(
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 15-11-2007, 10:04   

Może ma a może nie ma. Ja bym zaczął od porządnego wyczyszczenia baku i pompy i sprawdzenia czy coś w baku nie koroduje od wewnątrz bo znów będziesz miał rdzawy syf. Później wymiana filtru paliwa i ewentualnie sprawdzenie układu paliwa - ściągnij sobie workshop manual i pooglądaj ten układ paliwowy i daj mechanikowi niech sobie to zanalizuje i posprawdza, poczyści itp.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Giant
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2007, 10:24   

filtr paliwa juz wymieniony,bak i przewody paliwowe sa wyczyszczone.Gdzie moge sciagnac ten workshop manual?

[ Dodano: 15-11-2007, 10:26 ]
aha ten syf ktory byl w baku wygladal jak jakis piasek

[ Dodano: 15-11-2007, 18:18 ]
Cisnienie znika dopiero na listwie paliwowej czyli wszystko od zbiornika paliwa do pompy wysokiego cisnienia jest ok :(

[ Dodano: 27-12-2007, 22:40 ]
Witam ponownie
24 grudnia kupilem nastepna pompe wysokiego cisnienia,mechanik ja wymienil i wszystko bylo ok.Przez pierwsze 100km samochod spalil 10l/100km paliwa przy jezdzie w miescie, a mnie pojawil sie usmiech na twarzy.Radosc jednak nie trwala dlugo :evil: po przejechaniu okolo 200km problem znow powrocil,wyskakuje blad 56 i 41.
Obroty jalowe na zimnym silniku to okolo 1200 a na rozgrzanym 750.Silnik pracuje cicho i rowno obroty nie szaleja.
Czy lampka GDI ECO powinna swiecic sie na obrotach jalowych?
Co teraz probowac robic??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.