 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
MSW 2.4 GDI Bład 56 oraz 41?? |
Autor |
Wiadomość |
Giant [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 09:38
|
|
|
Saphire myslisz ze ten filt weglowy moze miec cos wspolnego? Dopisalem wiecej wiadomosci od mechanika w temacie i juz sam nie wiem gdzie dalej szukac |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 15-11-2007, 10:04
|
|
|
Może ma a może nie ma. Ja bym zaczął od porządnego wyczyszczenia baku i pompy i sprawdzenia czy coś w baku nie koroduje od wewnątrz bo znów będziesz miał rdzawy syf. Później wymiana filtru paliwa i ewentualnie sprawdzenie układu paliwa - ściągnij sobie workshop manual i pooglądaj ten układ paliwowy i daj mechanikowi niech sobie to zanalizuje i posprawdza, poczyści itp. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Giant [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 10:24
|
|
|
filtr paliwa juz wymieniony,bak i przewody paliwowe sa wyczyszczone.Gdzie moge sciagnac ten workshop manual?
[ Dodano: 15-11-2007, 10:26 ]
aha ten syf ktory byl w baku wygladal jak jakis piasek
[ Dodano: 15-11-2007, 18:18 ]
Cisnienie znika dopiero na listwie paliwowej czyli wszystko od zbiornika paliwa do pompy wysokiego cisnienia jest ok
[ Dodano: 27-12-2007, 22:40 ]
Witam ponownie
24 grudnia kupilem nastepna pompe wysokiego cisnienia,mechanik ja wymienil i wszystko bylo ok.Przez pierwsze 100km samochod spalil 10l/100km paliwa przy jezdzie w miescie, a mnie pojawil sie usmiech na twarzy.Radosc jednak nie trwala dlugo po przejechaniu okolo 200km problem znow powrocil,wyskakuje blad 56 i 41.
Obroty jalowe na zimnym silniku to okolo 1200 a na rozgrzanym 750.Silnik pracuje cicho i rowno obroty nie szaleja.
Czy lampka GDI ECO powinna swiecic sie na obrotach jalowych?
Co teraz probowac robic?? |
|
|
|
 |
|
|