 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
carisma 1.8 gdi - pompa wysokiego ciśnienia |
| Autor |
Wiadomość |
Yodek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2007, 10:42 carisma 1.8 gdi - pompa wysokiego ciśnienia
|
|
|
| witam, szukam pompy wysokiego ciśnienia do carismy 1.8 gdi z 1998 r. i mam pytanko, bo znalazłem takową na allegro - u mnie na korpusie pompy jest naklejka z numerem MD351017, a na tej z allegro MD369885, i teraz pytanie: te numery mają znaczenie? bo nie wiem brać nie brać, a w wawie nie mogę namierzyć ;/ |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 04-10-2007, 11:17
|
|
|
W Tarczynie widziałem kilka.
W przyszłym tyg. będę tam, mogę popytać |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Yodek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2007, 20:21
|
|
|
dzięki, jak nie uda mi się nic dorwać to uśmiechnę się szeroko do Ciebie .... |
|
|
|
 |
djtimoty [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 12:26
|
|
|
Yodek, Witam, mam jak w końcu jest z tymi numerami????, zamieniłeś je czy udało ci sie znaleśc pompę o takim samym numerku???
Mam galanta z motorem 2.4 i jest tam pompa o numerze MD372427 ale niestety nie udało mi sie znaleśc takiej są za to inne i nie wiem czy mogę je podstawić? |
|
|
|
 |
Yodek [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2007, 13:52
|
|
|
Znalazłem identyczną.
Z tego co mi mechanik pokazywał to ważny był jakiś otwór od oleju i wycięcie przy nim- musiały się pokrywać, bo zamontowali trochę inną pompę i pół oleju z silnika poleciało w piach (a różnica w numerze była nieznaczna).
I jeszcze jedno, ta pompa składa się z dwóch elementów (przekazuje to co mi mechanik mówił), jedna część to ta z tym numerem seryjnym, a druga to jakiś napęd pompy z czujnikiem, i to podobno jest komplet. |
|
|
|
 |
|
|
|