Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Posluchajcie tego czy to zawory czy wtryskiwacze ????
Autor Wiadomość
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 15-11-2007, 18:56   Posluchajcie tego czy to zawory czy wtryskiwacze ????

witam dzisiaj zalaczam probke dzwiekowa jak pracuje silnik GDI po przejechaniu 100km i dzisiejszej wymianie oleju castrol 5W/40 nie wiem czy to zawory czy wtryskiwacze bo z tego co sie oczytalem GDi to specyficzny silnik jesli chodzi o prace wtryskiwacze posluchajcie tego i prosze o pomoc pozdrawiam.


http://rapidshare.com/fil...ma_GDi.mp4.html

[ Dodano: 15-11-2007, 19:25 ]
sory za tamten link jest nie dobry teraz zalaczam dobry z ktorego mozna pobrac mp3

http://rapidshare.com/fil...ri-cvt.mp3.html

[ Dodano: 15-11-2007, 19:40 ]
sory ale ta strona rapid shere jest zawalona wykabinowalem w taki sposob zeby szybko sciagnac i przesluchac prace silnika prosze to jest link


http://www.chomikuj.pl/trutil/cari-cvt.mp3
_________________
Trutil
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-11-2007, 21:11   

Starsznie deziwny dzwięk, na pewno nie sa to wtryskiwacze. jezlei to popychacz to starsznie głosno i metalicznie puka. U mnie w galancie jak zastukał to coś ala cykanie takie srubokrecikiem w obudowe.
U ciebie to starsznie wali, czy to sie stało po wymianie oleju?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-11-2007, 21:18   

Popychacze, standard.
Jak podjechałem swoim do mechanika klubowego to powiedział, że cichutko pracuje i że nie słyszałem chyba jak GDI może chodzić - jakby młotkiem ktoś walił.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 15-11-2007, 22:50   

nie wlasnie wymiana oleju miala mu pomoc gdy go kupowalem jakis tydzien temu odpalilem przy kolesiu chodzil cichutko dal sie przejechac i wogole podoba mi sie wiec go kupilem dojechalem na chate 89km i wysiadlem z niej i zaczelo wlasnie tak tykac :( (((((
_________________
Trutil
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-11-2007, 22:57   

Pewnie czeka Cię wymiana popychaczy. Jaki olej wlałeś?
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 15-11-2007, 23:03   

dzisiaj bylem u mechanika doradzil i nalal castrola gtx magnatec 5w/40
_________________
Trutil
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-11-2007, 23:17   

Czyli olej raczej w porządku. Mógłbyś spróbować nalać troszkę gęściejszego - 10W30, 10W40, ale żadnej gwarancji, że się coś zmieni nie ma. Przerabiałem to, trzeba wymieniać popychacze, standardowa "usterka" w tym silniku. Poszukaj na forum są ze 3 długie wątki na ten temat.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 15-11-2007, 23:23   

wlasnie mial wlac 10w40 tam mowil przez tel a jak dzisiaj przyjechalem to powiedzial ze do tego silnika 5w 40 wiec moze zjebal akcje zadzwonie do niego niech spuszcza ten olej i zaleje tym 10w40 a wymiana popychaczy asakra cala kasa poszla na carisme ze ja nie slyszalem tego jak ja kupowalem jaki jest koszt naprawy u mechanika bo aso odpada tyle kasy nie mam
_________________
Trutil
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 15-11-2007, 23:24   

To wali jakby ktos młotkiem nap.... w obudowe. To chyba nie jeden popychacz tak wali.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-11-2007, 23:32   

mlun napisał/a:
To wali jakby ktos młotkiem nap.... w obudowe. To chyba nie jeden popychacz tak wali.

Czytaj mój post wyżej.

Co do wymiany popychaczy - razem z częściami zmieścisz się w 1300-1500zł.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 15-11-2007, 23:35   

Moomin, no to troche kasy jest i w najblizyszym czasie nie przewiduje tego remontu czy stanie jej sie cos jak bede jezdzil tak jak teraz na tych rozklekotanych zaworach
_________________
Trutil
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 15-11-2007, 23:37   

TRUTIL CARI GDI napisał/a:
Moomin, no to troche kasy jest i w najblizyszym czasie nie przewiduje tego remontu czy stanie jej sie cos jak bede jezdzil tak jak teraz na tych rozklekotanych zaworach

Raczej nie. Oprócz tych odgłosów nie jest to chyba groźne. Są tu tacy co 40tys. tak zrobili i nic się nie stało.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 15-11-2007, 23:46   

Moomin, dzieki za info postaram sie cos dzialac i opisze co sie dzialo
_________________
Trutil
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 16-11-2007, 09:08   

TRUTIL CARI GDI napisał/a:
gdy go kupowalem jakis tydzien temu odpalilem przy kolesiu chodzil cichutko dal sie przejechac i wogole podoba mi sie wiec go kupilem dojechalem na chate 89km i wysiadlem z niej i zaczęło właśnie tak tykac :( (((((

TRUTIL CARI GDI, nie przejmuj się.Ja jak swojego kupowałem to silnik pracował cichutko jak pszczółeczka a jak wymieniłem olej to sie zaczęło.W Holandii był zalany Ultra Esso 10W40 a ja wlałem Elfa też 10W40 i odezwał się popychacz.Szklanka klekocze podobnie jak u Ciebie tylko u mnie okresowo t.z. odzywa sie na krótka chwilę.Ostatnio przeszedłem z pół na full syntetyk żeby sprawdzić czy będzie lepiej.Szklanka tylko na początku przestała klepać (ok. 3 kkm) ale ostatnio znowu sie odezwała tylko trochę rzadziej i ciszej.
Coraz bardziej zaczynam podejrzewać, ze handlarze wlewają jakiś specyfik przed sprzedażą do oleju lub po przebiegu 150 kkm. GDI powinno sie zalać gęstszym olejem.
Ale to sa tylko moje podejrzenia i wnioski, niezgodne zresztą z opinia większości forumowiczów.
Silnik GDI mimo wielu swoich zalet ma ten minus że jest głośny i albo trzeba sie do tego przyzwyczaić albo się go pozbyć.
Powiedz tylko czy stuka tak ciągle czy tylko na wolnych obrotach i czy zanika klekot np. przy 2tys.obrotów.
Czy po przejechaniu dużo dłuższej niż podałeś trasy tez ciągle stuka ?
Wymiana popychaczy nie zawsze przynosi oczekiwany skutek.Tak może to dziwne ale prawdziwe i nie wiem dlaczego:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17726
Chociaż luk_szcz wymienił wszystkie i ponoć jest miodzio.

W każdym razie nie przejmuj się i jeździj a jak będziesz miał na zbyciu więcej kasy to spróbuj wymienić.Ja w każdym bądź razie olałem to i pomykam aż miło.Przywykłem do tego że czasami coś zaklekocze.
Następna wymiana oleju na wiosnę będzie na ten co wlali Holendrzy.Czymś do cholery przecież sie kierowali...
Acha i planuje przejażdżkę do ASO w Niemczech do Pasewalku bo blisko.U nas w Polsce nie ma speców od GDI więc jestem ciekawy ich opinii.
P.S.
a tak na marginesie powiedz czy tankowałeś po zakupie w drodze do domu ?
Ostatnio zmieniony przez turek61 16-11-2007, 09:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OLV 
Forumowicz
MitsuManiak


Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 117
Skąd: Gdansk
Wysłany: 16-11-2007, 09:28   

TRUTIL CARI GDI,

Sprobuj tego

http://www.ceramizer.pl/c...tpage/Itemid,1/

Gwarancji nie ma ze pomoze ale koszt zupelnie nie porownywalny
Ja uzywalem tego w Galancie i slynne cykanie ucichlo..lalem to tez do skrzyni i zrobilem moja Misia 300 tys bez "dotykania" silnika
Nie podoba mi sie to Twoje cykanie jest takie kowalskie i drastyczne ale te typy tak maja...poczytaj posty lub popytaj wlascicieli Miskow..ktorz nie slyszal tych szklanek
Popsuc ceramizerem nic nie mozesz
Poszukaj na tej stronie sklepu w Wroclawiu i smialo zalej go tym
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.