Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyczyna nie palenia na wszystkie gary ... ?
Autor Wiadomość
slonio88
[Usunięty]

  Wysłany: 16-11-2007, 19:06   gazownicy...

Powiem szczerze... ze na temat niektórych gazowników szkoda sie wypowiadać... :/ naprawdę...Mojemu bratu w gali 2.5 V6 z 99' w warszawie przeglądali tysiąc razy całą instalację, a do Grójca przyjechał wsadzili mu steropian w wlot powietrza nawiercili rurkek z boku, zamontowali 2 kawałki plastiku i chodzi jak złoto...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-11-2007, 21:27   

slonio88 napisał/a:
a do Grójca przyjechał wsadzili mu steropian w wlot powietrza nawiercili rurkek z boku, zamontowali 2 kawałki plastiku i chodzi jak złoto...

A co to za metody na styropian i ser szwajcarski? Jak ktoś nie potrafie lepiej niech nie psuje takiego pieknego silnika jakim jest 2.5.... ja mam lpg i nie mam zadych udziwnień...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2007, 11:25   

slonio88 napisał/a:
slonio88 napisał/a:
a do Grójca przyjechał wsadzili mu steropian w wlot powietrza nawiercili rurkek z boku, zamontowali 2 kawałki plastiku i chodzi jak złoto...

A co to za metody na styropian i ser szwajcarski?


mnie tu cuchnie jakimś druciarstwem...
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2007, 12:48   

No fakt, moze to i ser szwajcarski, ale samochód naprawdę chodzi jak złoto.
 
 
tomgal
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2007, 17:17   

dzieki za cenne rady

marek.b.jakie czesc wchodziły w skład wymiany zaplonu
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2007, 22:25   

ja wymienilem caly -kupilem od kolegi z forum ktury mieszka w gliwicach wymiana to bajka -teraz tak mowie ale przy wymianie tak namieszalem ze razem z synem spedzilismy cala noc w garazu i juz rano galancik odpalil - ale za to teraz moge to robic po ciemku w deszczowa noc i po ustawieniu lampa niwiele ma do poprawienia - mam dwa zaplony (cala rodzina jezdzi galantami) jak ci naprawde potrzeba to wysli na pw adres i numer z aparatu i cos pomyslimy.
 
 
tomgal
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 16:40   

to znaczy wymieniłes aparat zapłonowy? znajomy tez ma gala na czesci i odniego moge przerzucic. chce jeszcze przerzucic od miego komp bo u mnie jeszcze nie ma ssania mino ze wymieniłem cały zespół przepustnicy i czujnik temperatury tez z tego gala. a wracajec do tematu to dzis odpalił rowno na 4 gary. ale to jest różnie z nim
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 18:12   

uwazaj przy wymianie zebys sie nie narobil jak ja-ustaw znaki na kole zobacz czy palec masz na 1 cylindrze i dopiero wtedy wyciagaj zaplon tak samo zakladaj ale aparet ma naped zebatka ktura idzie po skosie tak ze przy wkladaniu musisz uwzglednic ze jak juz zaplon siadzie to palec bedzie inaczej niz jak w momencie przymiezania tak ze wez poprawke -latwo sie machnac o jeden zabek -na dole aparatu sa znaki zwruc na nie uwage -niech cie nie pdkusi zeby rozkrecac zaplon nic tam nie ma -blaszka z otworami i dwie fotodiody -mnie ta blaszka wypadla zalozylem odwrotnie i reszty nawet nie bede ci opisywal bo jeszcze dzis mi ciarki przechodza jak sobie wspomne ten blod,napewno sobie poradzisz powodzenia i daj znac jak ci poszlo a jak wyciagniesz ECU to sprawdz kondensatory -strona KRZYZAKA- i najlepiej je wymien koszt zaden a efekt murowany
 
 
tomgal
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2008, 00:24   

witam
rozwiazalem problem palenia na wszystkie gary na benzynie. walniety był emulator od gazu, który odłącza wtryski jak załącza gaz, a na benzynie niekoniecznie załączał wszystkie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.