czyscilem przepustnice carisma oszalala |
Autor |
Wiadomość |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 16:12 czyscilem przepustnice carisma oszalala
|
|
|
witam czyscilem przepustnice w carismie gdi wszystko poskrecalem tak jak trzeba doslownie jak z jajkiem poskrecalem wszystko silnik stal cala noc wiec byl zimny pozniej odpalilem silnik wszystko bylo powylaczane silnik pracowal na wolnych obrotachmozna tak to nazwac trzymaly sie na 1500 pozniej 2000tys do wlaczenia wentylatorow pozniej powlaczalem swiatla klime radio awaryjne i samochod chodzil 10min ale obroty caly czas 2000tys teraz jak zapalam cari odrazu mam 3000tys ((( i nie spadaja silnik caly czas wyje na 3000tysiacach a wszystko sie pokrzanilo jak odpielem aku od cari przed tym miala obroty na 800 wszystko chodzilo idealnie jednym mankamentem bylo to ze przy zmianie biegow przytrzymywala na obrotach ale po 1sek spadaly musialem tylko dluzej przytrzymac na sprzegle ale po odlaczeniu aku opisalem co mi sie porobilo prosze o pomoc |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-11-2007, 16:20 Re: czyscilem przepustnice carisma oszalala
|
|
|
TRUTIL CARI GDI napisał/a: | witam czyscilem przepustnice w carismie gdi wszystko poskrecalem tak jak trzeba doslownie jak z jajkiem poskrecalem wszystko silnik stal cala noc wiec byl zimny pozniej odpalilem silnik wszystko bylo powylaczane silnik pracowal na wolnych obrotachmozna tak to nazwac trzymaly sie na 1500 pozniej 2000tys do wlaczenia wentylatorow pozniej powlaczalem swiatla klime radio awaryjne i samochod chodzil 10min ale obroty caly czas 2000tys teraz jak zapalam cari odrazu mam 3000tys ((( i nie spadaja silnik caly czas wyje na 3000tysiacach a wszystko sie pokrzanilo jak odpielem aku od cari przed tym miala obroty na 800 wszystko chodzilo idealnie jednym mankamentem bylo to ze przy zmianie biegow przytrzymywala na obrotach ale po 1sek spadaly musialem tylko dluzej przytrzymac na sprzegle ale po odlaczeniu aku opisalem co mi sie porobilo prosze o pomoc |
Nie pali Ci się przypadkiem kontrolka Check Engine? |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 17-11-2007, 16:33
|
|
|
wariuje bo nie ustawiałęś obrotów...na stronie u KRZYŻAKA masz to opisane...nauczyć obrotów to możesz po odlaczeniu aku, ale po czyszczeniu trzeba je ustawić...powodzenia |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:28
|
|
|
nie swieci sie kontrolka czeck engine nic zupelnie jakby wszystko bylo ok a co do ustawienia obrotow to juz pisalem ze odrazu jej wskakiwalo na 1500 i 2000 tys to jak ona moze sie nauczyc wolnych obrotow |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:37
|
|
|
u krzyżaka masz napisane jak regulowac...własnie nauczyłeś ECU obrotów czyli 3 tys. po wlaczeniu dodatkowych odbiornikow i tak sie nauczył i zapamietala bestia...ale po wyczyszczeniu przep. dostaje inna mieszanke paliwa i wowczas musisz je wyregulowac...pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 19:14
|
|
|
ale tam jest ustawienie obrotow do silnikow dohc czy to wyglada tak samo w carismie |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-11-2007, 19:37
|
|
|
TRUTIL CARI GDI napisał/a: | ale tam jest ustawienie obrotow do silnikow dohc czy to wyglada tak samo w carismie |
GDI to DOHC. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 17-11-2007, 19:38
|
|
|
czyli musze walczyc ale wole pojechac do aso zaplace te 200 czy 300zl ale zrobia bo ja chyba nie dam rady tego ustawic
[ Dodano: 17-11-2007, 20:04 ]
ja czyscilem przepustnice mieka szmatka i benzyna ekstrakcyjna wszystko b. delikatnie krzyzak uzywal srodka do czyszcenia gaznikow czy moglem ja uszkodzic ta benzyna ekstrakcyjna??
[ Dodano: 17-11-2007, 20:15 ]
no i zapomnialem napisac ze z przepustnicy wylal sie plyn ale to z opisu czyszczenie wlasnie tak mialo byc ze moze sie wylac plyn
[ Dodano: 17-11-2007, 21:06 ]
i czy odlaczenie akumulatora na noc moze cos zrobic komputerowi |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-11-2007, 23:54
|
|
|
A ja bym sie kawałek przejechał i zobaczył co bedzie jak silnik popracuje pod prawdziwym obciązeniem....
Pozdr |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 00:11
|
|
|
powiem ze teraz boje jej sie dotykac zebym czegos nie spieprzyl juz to zrobilem teraz cari stoi z odlaczonymi klemami i nie wiem co robic dalej rano wstane podlacze i mysle ze bedzie to samo bedzie trzymala wysokie obroty i jeszcze jedno serwis czy dobry elektromechanik to napewno mniej kosztow niz serwis tam zdzieraja z kasy a wyregulowanie obrotow mysle ze jak 100zl to chyba bedzie git jesli chodzi o serwis |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 18-11-2007, 06:55
|
|
|
poprostu podepnij kleme,wlacz silnik na jalowym biegu [luzie] nic nie dotykaj przez 15 min,po 15 minutach wlacz radio,klime,swiatla itp wszystko powlaczaj i zostaw na 10 min tak po tych 10 min. przygazuj 3 razy i jest ok, po tej peracji musisz tez ustawic szyby czyli.
opusc szybe do konca a puzniej ja zamknij i nacisnij przycisk do zamykania szyb zeby ja zamknac jeszcze raz az uslyszysz taki pikniecie i tak samo z reszta szyb i jest ok, a jak niemasz co z pieniedzmi zrobic to mi je daj.bo poprostu w aso zrobia ci to samo tylko za kase.
odlaczenie akumulatora na noc nic mu nie zaszkodzi tylko go zresetuje. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 18-11-2007, 07:06
|
|
|
Marcino napisał/a: | A ja bym sie kawałek przejechał i zobaczył co bedzie jak silnik popracuje pod prawdziwym obciązeniem....
Pozdr |
TRUTIL CARI GDI, ja na Twoim miejscu zrobiłbym tak jak radzi Ci Marcino,
Podejżewam , że gdybyś ją pojeździł to obroty same sie ustawią.
Mam z forum spisanych trochę postów Bartka.Oto jeden z nich:
Cytat: | Forum: Carisma - Techniczne Wysłany: 17-09-2007, 16:30 Temat: [Cari 1.8 GDI] Witam mam problem ze zbyt niskimi obrotami PR
wazu napisał/a:
Czy czyszczenie przepustnicy może mieś wpływ na takie zachowanie?
Bartek napisał/a:
Tak - zasadnicze znaczenie
wazu napisał/a:
Ostatnio czyściłem przepustnicę (co prawda nie kompleksowo, rozkręcając ją-nie miałem uszczelki, a tylko z grubsza ile się da zdejmując "słonia" i odchylając przepustnicę).
Bartek napisał/a:
widać nieskutecznie to zrobiłeś
wazu napisał/a:
Czy resetowanie kompa i uczenie obrotów jest konieczne po każdym czyszczeniu przepustnicy?
Bartek napisał/a:
W GDi praktycznie można nie uczyć - sam się nauczy.....
|
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-11-2007, 08:07 Re: czyscilem przepustnice carisma oszalala
|
|
|
TRUTIL CARI GDI napisał/a: | byl zimny pozniej odpalilem silnik wszystko bylo powylaczane silnik pracowal na wolnych obrotachmozna tak to nazwac trzymaly sie na 1500 pozniej 2000tys do wlaczenia wentylatorow pozniej powlaczalem swiatla klime radio awaryjne |
Przecież ci napisałem że po złożeniu do kupy wszystkiego odpalasz auto i OD RAZU WŁĄCZASZ wszystkie te odbiorniki prądu z którymi normalnie jeździsz. Nie POTEM tylko OD RAZU i z tym obciążeniem ma sobie pochodzić 15 minut.
Uszczelki pod przepustnicą nie uszkodziłeś? Poskładałeś wszystko szczelnie i nigdzie lewego powietrza nie ciągnie? Zresetuj kompa ponownie i naucz od razu z obciążeniem a później przejedź się kilkanaście km. I nie desperuj |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 08:40
|
|
|
saphire, kolego chyba sie nie rozumiemy robie tak jak mowisz tylko ze moje auto po zapaleniu lapie odrazu 1500 jesli chodzi o obroty po 15 minutach wskoczylo mi na 2000 no i ecu zapamietalo i jak odpalam teraz auto mialo 3000tys wiec sciagnelem klemy na noc jakby ona miala 800 jakbym ja odpalil juz dawno ten problem sie zakonczyl i bym juz was nie meczyl
[ Dodano: 18-11-2007, 08:59 ]
turek61, koles pisal ze ma problem z wolnymi obrotami ja ich poprostu nie mam odrazu jest na 1500
[ Dodano: 18-11-2007, 09:03 ]
uszczelke od przepustnicy przeciagnelem smuzka wazeliny technicznej zeby lepiej przylapala wszystko szczelnie poskrecane na krzyz
[ Dodano: 18-11-2007, 09:33 ]
po podlaczeniu aku po calej nocy odpalam cari i dalej ma 3000tys i co wy na to
[ Dodano: 18-11-2007, 10:14 ]
panowie wszystko sie wyjasnilo mi cisnienie spadlo zeszlo wszystko ze mnie jak reka odjol poszedlem do cari dzisiaj rano spir radzil sprawdzic czy przepustnica domyka sie do konca rozebralem trobe slonia patrze niby ok a nagle fartem musnelem srubke polozenia przepustnicy patrze luzna kontra odkrecam a przepustnica sie cofa cari ma teraz obroty jak talala teraz tylko pytanie ustawilem jak tak ze pyrka sobie tak poinizej tysiaca tak mm pod 1 kreska od obrotomierza chodzi |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2007, 10:14
|
|
|
Kolego , a w jakim stanie jest uszczelka pomiedzy korpusem przepustnicy a kolektorem,może łapie fałszywe powietrze.
[ Dodano: 18-11-2007, 10:17 ]
P.S i jeszcze jedno , ustawienie tzw śrubki zgrubnej. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
|