Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka bezyne lejecie do eclips???
Autor Wiadomość
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2007, 14:15   jaka bezyne lejecie do eclips???

czy mozna lac do eclips bezyne 98 oktanowa??? Jest jakas znaczaca roznica w jezdzie samochodu???
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 17-10-2007, 14:33   

w samochodach z czujnikiem spalania stukowego mozna lac nawet 102 oktany (V-power racing) w moim przypadku (420a - 2g) odczuwam znaczaca roznice pomiedzy rpzecietnym 95 a 102 :) na kozysc sto dwa... jednak ten temat to temat rzeka i zaraz wyniknie tu sporo kontorwesji... paliwo mniej oktanowe jest bardziej kaloryczne i takie tam... odpowiedz na Twoje pytanie : MOZNA... roznica? zalej pojezdzij przetstuj... jesli jednak sie boisz to powiem CI tak... zyjemy w PL... tutaj tankujac 98 to tak jakbys tankowal 95 oktanow... a co jest w 95? ciezo wyczuc czego domieszki :D ... od siebie dodam tyle ze warto raz na jakis czas zatankwoac pelny bak v power chocby z tych wzgledow ze ma bardzo odbre wlasciwowsci czyszczace... tyle ode mnie pozdr :)
 
 
Konrad_wawa
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2007, 19:56   

Moj bydlak jak mu zalewalem 95 to sie prawie obrazil, silnik pracuje nie fajnie, leje od ponad roku V power racing, 50gr na litrze roznicy a fura sama sie wyrywa do przodu. Tankuj
V- power racing a zobaczysz co potrafi Twoj eclipse. Jak lubosz wciskac po 7 . 000 obrotow to zobaczysz mega roznice :) )
 
 
aurii
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2007, 22:46   

Konrad_wawa napisał/a:
Moj bydlak jak mu zalewalem 95 to sie prawie obrazil, silnik pracuje nie fajnie, leje od ponad roku V power racing, 50gr na litrze roznicy a fura sama sie wyrywa do przodu. Tankuj
V- power racing a zobaczysz co potrafi Twoj eclipse. Jak lubosz wciskac po 7 . 000 obrotow to zobaczysz mega roznice :) )



Ostatnio wlalem v-power i bylem w szoku !!!!!!!!! na poczatku nie bylo roznicy ale po jakichs 60 km auto zyskalo na przyspieezeniu i silnik faktycznie innaczej zaczol pracowac;)))) Szok normalnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2007, 08:48   

V-power ma jakiegos rodzaju domieszki - jakie do konca nie wiem, choc byla kiedys mowa o dodatkowych srodkach czyszczacych uklad paliwowy. Ja dodam od siebie ze uzywanie V-power i tylko V-power przez 45000km spowodowalo ze moje wtryski powiedzialy "dosc" i zaczely lac na tyle solidnie ze z 9L skoczylo na 14-17L / 100km.

Jesli chodzi o roznice. To jest jak koledzy mowia ze 95 jest rozna w Polsce. Czasem lepsza czasem gorsza. Jedno jest pewne ze Eclipsa jest z mapowana na 95 Euro (87 USA - wynika to z oznaczen uzywanych na tych 2 kontynentach), i nie ma mozliwosci zeby samochod z kontorla zaplonu i dawki paliwa przez ECU mogl cos zyskac bez tuningu na "ten wyzszy oktan".

Eclipse posiada dwie mapy paliwa w ECU. Jesli jest dobre paliwo (95) to uzywa wyzszej mapy i czujesz ze idzie jak nalezy. Jesli paliwo ma wieksza tendecje do powodowania stukow w silniku (co jest bardzo niebezpieczne dla zywotnosci silnika) to sie przelacza w w druga mape ktore mozesz traktowac jako "safe mode". Ma zmieniony zaplon i podana jest inna dawka paliwa zwiekszajac bezpieczenstwo twojego silnika.

Wiec odpowiedz jest prosta - jesli czujesz roznice - tzn ze miales doczynienia z gorszym paliwem.

Aha jeszcze jedno - nie wiem jak z innymi samochodami ale tak napewno jest z Eclipsami wyprodukowanymi w USA.

Pozdro.
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2007, 12:23   

allias napisał/a:
Aha jeszcze jedno - nie wiem jak z innymi samochodami ale tak napewno jest z Eclipsami wyprodukowanymi w USA.

allias, one wszystkie są produkowane w USA, tzn, ECLIPSE :P
Może miałeś na myśli auta produkowane na konkretne rynki: USA, Europa, Canada, Rosja... :mrgreen:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2007, 12:58   

To wiem. Chodzi mi o to zeby ktos tego nie podpisal pod inne samochody (Carismy, Colty i podobne) zeby nie zostalo to zle zrozumiane. To sie odnosi do modeli robiony w USA.

Eclipse, Galant USA.
 
 
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 11:16   

102 oktany? Z tego co sie orientuje to oktany sa procentowym odpowiednikiem spalania czystego izooktanu w stosunku do heptanu wiec nie moze przekroczyc 100. Jedyne paliwo 105 oktanowe z jakim sie spotkalem było paliwem lotniczym z domieszką nitro którym zacieralismy dwu suwy. Było strasznie suche i napewno nie bylo by zdrowe nawet dla wspolczesnych silnikow samochodowych. Jak sie myle to prosze o sprostowanie.
 
 
geepard
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2007, 11:39   

Ja leje do swojego 95 a czasami V-power i smiga super :twisted:
 
 
jeta1
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2007, 17:56   

rOOmak napisał/a:
102 oktany? Z tego co sie orientuje to oktany sa procentowym odpowiednikiem spalania czystego izooktanu w stosunku do heptanu wiec nie moze przekroczyc 100. Jedyne paliwo 105 oktanowe z jakim sie spotkalem było paliwem lotniczym z domieszką nitro którym zacieralismy dwu suwy. Było strasznie suche i napewno nie bylo by zdrowe nawet dla wspolczesnych silnikow samochodowych. Jak sie myle to prosze o sprostowanie.

Tak kolego, dokładnie nazwa paliwa to AVGAS 110LL( 110 okt ) fajnie jeżdzi każde auto bez Kata. Nie nadaje się do dzisiejszych silników ale dolewka do polskiej Pb95 pomaga !
Niestety nie osiągalne na rynku motoryzacyjnym, chyba ,że w Aeroklubach.
Moim zadaniem pewna Pb 95 jest ok. i ma chyba lepsze smarowanie wtryskiwaczy niż paliwa z rodziny V-power,Verwa,etc.
 
 
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2008, 04:02   

Odgrzeje pytaniem co do ostatniej linijki.
Jak to jest z tym smarowaniem 95 w stosunky do Vpower(98)?

Ostatnio na Shell (USA) zauważyłem nalepki z informacją pisaną drobnym drukiem,że paliwo zawiera 10% alkocholu etylowego.
Jest to normalne, czy to jakiś wynalazek dla zwiększenia zysków.
Dodaje że to nie była jedna stacja tylko wszystkie Shella na których się zatrzymałem.

Propo lotniczego to widziałem 105oktanowe Shella (aeroklub Orląt, Dęblin).
 
 
Dresu
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2008, 08:07   

W Stanach to normalne. Na każdej stacji jest taka naklejka.
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-01-2009, 18:03   

W polsce chyba tez juz jest dodatek bioetanolu do paliwa, choc nie duzy. BTW moze byc wyzszla liczba oktanowa, LPG moze miec nawet 120.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 15-02-2009, 13:00   

Lejęc benzynę o wyższej liczbie oktanowej do silnika bez czujnika spalania stukowego spowodujesz jedynie spadek mocy i szybsze zużycie podzespołów.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2009, 18:11   

HouseM napisał/a:
bez czujnika spalania stukowego
no a wszystkie gen ecli go maja:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.