 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: witek.w-wa 07-12-2007, 01:42 |
wejscie w posiadanie 3000gt |
Autor |
Wiadomość |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2007, 13:07
|
|
|
Raafaaell napisał/a: | Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć co to jest warte:
OGŁOSZENIE - KLIK
Ja już mam 3000GT , tylko pytam tak z ciekawości... Dzięki i pozdrawiam. |
Ze zdjęć nie jestem w stanie nic powiedzieć wydaje sie prosty. Szkoda ze nie ma fotek wewnątrz i komory silnika... Nie wierze żeby z nim było wszystko OK bo wtedy cena byłaby około 30 tys zł |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2007, 20:37
|
|
|
gr8marcin napisał/a: | bo przeważnie za te pieniadze kupujesz zamęczone 3000GT (cięzko znalezc w dobrym stanie bezwypadkowego) i od razu musisz zainwestować w skrzynie, skrzynke pośrednią, zawieszenie, sprzęgło itp. Jak wszystko jest zrobione (ale to kosztuje) i na czas wszystkie czynności obsługowe robione to jest praktycznie bezawaryjne wiem z doświadczenia. A tak na marginesie to jak ktoś jest zainteresowany nabyciem 3000GT VR4 to zapraszam do obejrzenia mojego. |
Niestety masz racje, ale nie kazdeko stac, wiec ludzie grzebia w autkach. Najgorsze jest to, ze VR4 jest skomplikowanym autem, malo u nas rozpowszechnionym i dla mechanikow jest to czesto tajemna wiedza.
Mi raz, juz nie bede pisal gdzie.....ale dobrze ze bylem przy wymianie, ledwo nie zniszczyli tloczkow hamulcowych, podchodzac przy wymianie z lomem aby je schowac......ehhh
Wiec pochwal sie trosze swoim autkiem, foty i takie tam
[ Dodano: 09-12-2007, 21:04 ]
adam walczak napisał/a: | A tak naprawdę,chodzi o to że do tego auta są drogie części ,kupując ten samochud nawet w super stanie możesz uszkodzić go przez ekstremalną jazde do czego ten samochud się nienadaje.I tu sprawdza się przysłowie, stare to dobre wino.Moja rada dla przyszłych posiadaczy kupiłeś za 25000 tys.możesz dołożyć na dzień dobry drugie tyle ,wydaje Ci się że to dużo, jesteś w dużym błędzie.Wydatki dopiero się zaczną ,wtedy sen pryska.Do tego auta trzeba pasjonata o stalowych nerwach i dużej cierpliwości.Ktoś powie ,jest kupe używanych części.Są, ale różne bo i typów wiele ,drogie ,a niekoniecznie w lepszym stanie niż wasze.Druga istotna sprawa, jak się coś poważnego psuje zaczynają się schody.Czemu ,brak przeszkolonych mechanikow ,brak dostępności części ,nieraz szukasz 2 tygodnie i więcej, a póżniej czekasz na sprowadzenie ,jak nie masz kasy nie kupuj 3000gt,dobze wszystkim radze.Nawet jeśli wydje Ci się ,że znasz się na samochodach ,ten może cię zaskoczyć ,przy zakupie powinieneś poprośić najlepiej kilku posiadaczy miśków by Ci pomogli.Ja chętnie pomogę ,inni napewno też.Pamiętaj nie ufaj nikomu piękny wygląd nic nie znaczy. |
duzo w tym racji, ale nie kazdy moze wydac 100tys na totalnie bez awaryjny.
A jak sie dba o niego to pieknie sie o dwdziecza i zakochujesz sie w nim na dluuugo.
Samo to, ze ostatnio znikla z rynku niemieckiego ostatnia nowa sztuka VR4 przebieg 3km za 50tys euro, swiadczy o zamilowaniu do tego autka : I sprzedala sie salonowa 1 generacja przebieg 2700 km VR4 za 37tys euro.
Wisi jeszcze uzuwany Spyder z 96 za 39.5 tys euro jak wiadomo totalny unikat Wiem wiem ze to dziwne ceny, mozna za to kupic nowe auto, ale nie z tym klimatem.
Na pocieszenie ceny uzywanych z poczatku rocznika 2000 spadly natomiast konca roku 00 wogole brak juz w sprzedaz a byly to ceny z 3 z przodu....
no nic na razie na tyle
Znam pare osob posiadajacych VR4 zarowno z USaA jak i Niemiec, w idealnych stanach, ale jak by sie ich zapytac czy sprzedadza za np 100tys, to by sie powaznie obrazili.:)
Jeden z nich ostatnio polozyl nowy lakier plus specjalne zabezpieczenie bo co by nie powiedziec na naszych drogach jest......cenzura....
Kochaja te autka, ale sa strasznie zalatani i nie za bardo nawet maja czas zapisac sie na forum. Choc czesto mi mowia Witek zarejestroj klub 3000GT zaraz sie zapiszemy......pewnie kiedys sie uda.
I jeszcze jedna uwaga, niewatpliwie aby nim szybko jezdzic i bezpiecznie (moj max 285 spalanie 30l, i mozna troszke wiecej) trzeba inwestowac w dobre czesci, wiec VR4 jest droga w utrzymaniu.
W zeszlym roku znajomy z lodzi chcac sie pochwalic podniesieniem mocy, fakt byl szybszy , na koncu przy ostrym hamowaniu zapalily mu sie przednie klocki.... |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
|
|