Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czyscilem przepustnice carisma oszalala
Autor Wiadomość
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 18-11-2007, 10:18   

panowie wszystko sie wyjasnilo mi cisnienie spadlo zeszlo wszystko ze mnie jak reka odjol poszedlem do cari dzisiaj rano spir radzil sprawdzic czy przepustnica domyka sie do konca rozebralem trobe slonia patrze niby ok a nagle fartem musnelem srubke polozenia przepustnicy patrze luzna kontra odkrecam a przepustnica sie cofa cari ma teraz obroty jak talala teraz tylko pytanie ustawilem jak tak ze pyrka sobie tak poinizej tysiaca tak mm pod 1 kreska od obrotomierza chodzi
_________________
Trutil
 
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-11-2007, 10:19   

Widzę że sie troche spóżniłem , jednak śrubka.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 18-11-2007, 10:22   

Kaleid, dzieki kolego za pomoc ale jest ok hehehe teraz tylko jakie obroty jej ustawic i jeszcze jedno pytanie czy ze spalaniem jej sie nie pomieszalo przez reset kompa
_________________
Trutil
 
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-11-2007, 10:46   

Śrubkę ustawiasz ,tak.wykręcasz, następnie wkręcasz do momentu gdy czoło śrubki dotknie elementu o który się opiera,od tej chwili wkręcasz 1,1/4 obrotu,i kontrujesz nakrętką kontrującą.Jeśli nie majstrowałeś przy TPS ,to obroty powinny się ustabilizować.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 18-11-2007, 10:57   

przy TPS nie grzebale a obroty mam tak ze kreska obrotomierza jest pod 1 jakis milimetr
_________________
Trutil
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 18-11-2007, 11:06   

TRUTIL CARI GDI napisał/a:
kreska obrotomierza jest pod 1 jakis milimetr

ma być ok. 700- 800. W.g. manuala 750(+,-100) .
Pierwsza czerwona kreska to 500 obr.
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-11-2007, 11:18   

Jak dobrze ustawisz śrubkę a obroty będą złe, to spróbuj je ustabilizować śrubą do regulacji powietrza (taka duza schowana pod gumową zaślepką w korpusie przepustnicy)
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 18-11-2007, 11:31   

ustawialem obroty na sluch i patrzac na obrotomierz miej wiecej jak miala przed chodzi rowno nie dusi sie ladnie wchodzi na obroty ale jak cos oddam ja w rece jakiegos dobrego mechaniora zeby ja poprostu wyregulowal a to nie bedzie drogo kosztowalo szkoda ze nie mam laptopa i elektornicznego obrotomierza to sam bym sobie ja zestroil

[ Dodano: 18-11-2007, 11:34 ]
Kaleid, a nie wiesz czy spalanie mu sie nie poprzestawialo jak zresetowalem ecu
_________________
Trutil
 
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-11-2007, 11:38   

Jak jest dobrze , to zostaw . Jeżdzij , i ciesz się z jazdy .
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 18-11-2007, 13:19   

Taki zimny prysznic jaki przeszedł TRUTIL CARI GDI, myślę, że zrobił mu bardzo dobrze :twisted: . Wiem, wiem, zaraz posypią się gromy na mnie, ale musicie przyznać drodzy userzy cari, że takie "pogrzebanie" w bebechach cari z pozytywnym zakończeniem daje piorunujące samozadowolenie, a o ile człowiek jest mądrzejszy :mrgreen: i jaka satysfakcja z samego siebie. Teraz TRUTIL CARI GDI, już nie będzie się bał w razie czego wziąć kluczy do ręki. Znam to z autopsji, jak miałem problem z silnikiem krokowym. Pierwsze niepowodzenia poszły w zapomnienie, po sukcesie jaki był wynikiem uporu i samozaparcia. Teraz rada dla TRUTIL CARI GDI, daj już spokój temu samochodzikowi, jak chodzi dobrze, to zamknij maskę i ciesz się jazdą. Jak stwierdzisz, że coś jest nie tak np. ze spalaniem, to najpierw usiądź przy kompie, rzuć temat na forum, a doświadczeni userzy coś Ci może podpowiedzą. No chyba, że masz za dużo kasy, to jedź do aso, :wink: . Na koniec zacytuję Krzyżaka "Jak jest dobrze, to nie ruszaj"
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-11-2007, 13:30   

W tym drugim wątku napisałem że może coś rozkręcałeś albo przestawiłeś TPS'a bo tak bez przyczyny to obroty nie szaleją. :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 18-11-2007, 20:55   

mam jeszcze pytanko jak mialem zagrzany silnik cari trzymala mi dzies 800 pozniej pojechalem do pracy silnik ostygl moj ojciec go odpalil na probe i cari obroty skoczyly na ok 2000 na zimnym silniku ale po chwili zeszla czy to automatyczne ssanie czy jeszcze wymaga jakiejs regulacji
_________________
Trutil
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 18-11-2007, 20:59   

TRUTIL CARI GDI napisał/a:
mam jeszcze pytanko jak mialem zagrzany silnik cari trzymala mi dzies 800 pozniej pojechalem do pracy silnik ostygl moj ojciec go odpalil na probe i cari obroty skoczyly na ok 2000 na zimnym silniku ale po chwili zeszla czy to automatyczne ssanie czy jeszcze wymaga jakiejs regulacji

Tak ma być.
 
 
jaceko
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2007, 21:00   

Teraz zostaw ja w spokoju to takie normalne przy zimnym silniku
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-11-2007, 21:41   

I już lepiej nic nie ruszaj :D tylko najpierw poznaj auto i jak w różnych sytuacjach się zachowuje silnik ze szczególnym uwzględnieniem trybu pracy ECO.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.