|
czyscilem przepustnice carisma oszalala |
| Autor |
Wiadomość |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 10:18
|
|
|
| panowie wszystko sie wyjasnilo mi cisnienie spadlo zeszlo wszystko ze mnie jak reka odjol poszedlem do cari dzisiaj rano spir radzil sprawdzic czy przepustnica domyka sie do konca rozebralem trobe slonia patrze niby ok a nagle fartem musnelem srubke polozenia przepustnicy patrze luzna kontra odkrecam a przepustnica sie cofa cari ma teraz obroty jak talala teraz tylko pytanie ustawilem jak tak ze pyrka sobie tak poinizej tysiaca tak mm pod 1 kreska od obrotomierza chodzi |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2007, 10:19
|
|
|
| Widzę że sie troche spóżniłem , jednak śrubka. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 10:22
|
|
|
| Kaleid, dzieki kolego za pomoc ale jest ok hehehe teraz tylko jakie obroty jej ustawic i jeszcze jedno pytanie czy ze spalaniem jej sie nie pomieszalo przez reset kompa |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2007, 10:46
|
|
|
| Śrubkę ustawiasz ,tak.wykręcasz, następnie wkręcasz do momentu gdy czoło śrubki dotknie elementu o który się opiera,od tej chwili wkręcasz 1,1/4 obrotu,i kontrujesz nakrętką kontrującą.Jeśli nie majstrowałeś przy TPS ,to obroty powinny się ustabilizować. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 10:57
|
|
|
| przy TPS nie grzebale a obroty mam tak ze kreska obrotomierza jest pod 1 jakis milimetr |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 18-11-2007, 11:06
|
|
|
| TRUTIL CARI GDI napisał/a: | | kreska obrotomierza jest pod 1 jakis milimetr |
ma być ok. 700- 800. W.g. manuala 750(+,-100) .
Pierwsza czerwona kreska to 500 obr. |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2007, 11:18
|
|
|
| Jak dobrze ustawisz śrubkę a obroty będą złe, to spróbuj je ustabilizować śrubą do regulacji powietrza (taka duza schowana pod gumową zaślepką w korpusie przepustnicy) |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 11:31
|
|
|
ustawialem obroty na sluch i patrzac na obrotomierz miej wiecej jak miala przed chodzi rowno nie dusi sie ladnie wchodzi na obroty ale jak cos oddam ja w rece jakiegos dobrego mechaniora zeby ja poprostu wyregulowal a to nie bedzie drogo kosztowalo szkoda ze nie mam laptopa i elektornicznego obrotomierza to sam bym sobie ja zestroil
[ Dodano: 18-11-2007, 11:34 ]
Kaleid, a nie wiesz czy spalanie mu sie nie poprzestawialo jak zresetowalem ecu |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2007, 11:38
|
|
|
| Jak jest dobrze , to zostaw . Jeżdzij , i ciesz się z jazdy . |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 18-11-2007, 13:19
|
|
|
Taki zimny prysznic jaki przeszedł TRUTIL CARI GDI, myślę, że zrobił mu bardzo dobrze . Wiem, wiem, zaraz posypią się gromy na mnie, ale musicie przyznać drodzy userzy cari, że takie "pogrzebanie" w bebechach cari z pozytywnym zakończeniem daje piorunujące samozadowolenie, a o ile człowiek jest mądrzejszy i jaka satysfakcja z samego siebie. Teraz TRUTIL CARI GDI, już nie będzie się bał w razie czego wziąć kluczy do ręki. Znam to z autopsji, jak miałem problem z silnikiem krokowym. Pierwsze niepowodzenia poszły w zapomnienie, po sukcesie jaki był wynikiem uporu i samozaparcia. Teraz rada dla TRUTIL CARI GDI, daj już spokój temu samochodzikowi, jak chodzi dobrze, to zamknij maskę i ciesz się jazdą. Jak stwierdzisz, że coś jest nie tak np. ze spalaniem, to najpierw usiądź przy kompie, rzuć temat na forum, a doświadczeni userzy coś Ci może podpowiedzą. No chyba, że masz za dużo kasy, to jedź do aso, . Na koniec zacytuję Krzyżaka "Jak jest dobrze, to nie ruszaj" |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-11-2007, 13:30
|
|
|
W tym drugim wątku napisałem że może coś rozkręcałeś albo przestawiłeś TPS'a bo tak bez przyczyny to obroty nie szaleją. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 18-11-2007, 20:55
|
|
|
| mam jeszcze pytanko jak mialem zagrzany silnik cari trzymala mi dzies 800 pozniej pojechalem do pracy silnik ostygl moj ojciec go odpalil na probe i cari obroty skoczyly na ok 2000 na zimnym silniku ale po chwili zeszla czy to automatyczne ssanie czy jeszcze wymaga jakiejs regulacji |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 19 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 18-11-2007, 20:59
|
|
|
| TRUTIL CARI GDI napisał/a: | | mam jeszcze pytanko jak mialem zagrzany silnik cari trzymala mi dzies 800 pozniej pojechalem do pracy silnik ostygl moj ojciec go odpalil na probe i cari obroty skoczyly na ok 2000 na zimnym silniku ale po chwili zeszla czy to automatyczne ssanie czy jeszcze wymaga jakiejs regulacji |
Tak ma być. |
|
|
|
 |
jaceko [Usunięty]
|
Wysłany: 18-11-2007, 21:00
|
|
|
| Teraz zostaw ja w spokoju to takie normalne przy zimnym silniku |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-11-2007, 21:41
|
|
|
I już lepiej nic nie ruszaj tylko najpierw poznaj auto i jak w różnych sytuacjach się zachowuje silnik ze szczególnym uwzględnieniem trybu pracy ECO. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|
|