| [Cari 1.9TD] Stacyjka kabel do rozrusznika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kistek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2007, 20:52   [Cari 1.9TD] Stacyjka kabel do rozrusznika |   
 |  
               | 
 |  
               | Instaluję alarm i chcę zrobić odcięcie prądu sterującego rozrusznikiem , bo moje auto to diesel. Wcześniej koledzy pisali na forum ,ze jest to dobre zabezpieczenie, ale nikt nie pisał jaki kabel ma kolor i gdzie najlepiej się w niego wciąć. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maxwell61   Mitsumaniak
 (****><****)
 
  
 Auto: VW Touran 1.6 03'
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 1729
 Skąd: wrocław/wołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2007, 23:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | bartek nkm on ci na pewno poradzi   |  
				| _________________ CARISMA 1.6 16V - sold
 VW Touran 1.6 FSi
 www.garagestories.pl
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kistek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-11-2007, 18:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niestety nikt mi na to pytanie nie odpowiedział, wysłałem do bartek nkm maila, też brak odpowiedzi |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kielurkk   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 46 razy
 Dołączył: 17 Cze 2007
 Posty: 1050
 Skąd: Mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-11-2007, 15:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kistek, a po co Ci alarm? Przecież Miśków nie kradną.  Zamiast odłączać rozrusznik możesz założyć elektrozawór na przewodzie paliwowym i nim sterować. Przynajmniej podczas kradzieży (tfu tfu tfu wypluć to słowo) będzie słychać że coś się dzieje gdy syrenkę odetną. Do rozrusznika idą grube przewody więc musisz mieć sterowanie które wytrzyma duże natężenie prądu. |  
				| _________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
 
 TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
 
 SHEAKESBEER
 
 Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
   
 
  Piszę poprawnie po polsku. 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Joker82 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-11-2007, 15:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak rozbierzesz kolumnę kierownicy to powinna być do stacyjki podłączona kostka. Wypnij koskę i znajdź gruby kabel czerwony lub czerwono-jakiś tam, następnie weź kawałek przewodu w sadź do gniazda gdzie podłączony jest ten kabelrk a drugim końcem ( wrzuć na luz ) wtykaj w otwory pozostałe. Jak dobrze pamiętam, jeden powinien być od świateł, jeden od zapłonu, jeden od wyjścia "+" na cewkę w pompie, i jeden na rozrusznik. Wtykając drugi koniec w gniazdka napewno zauwarzysz w który jest kabelek od zapłonu rozrusznika. Co do informacji o gubym kablu to nie tak do końca musi być jakiś szczególnie gruby. Stacyjką sterujesz elektromagnes, a elektromagnes uruchamia rozrusznik. Widziałem nawet wynalazki z przekaźnikiem który uruchamiał elektromagnes rozrusznika. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kistek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-11-2007, 15:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuję za pomoc |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kielurkk   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 46 razy
 Dołączył: 17 Cze 2007
 Posty: 1050
 Skąd: Mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-11-2007, 21:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziś miałem rozkręconą obudowę kierownicy i przewód zasilający ten co Joker82,  podał że ma czerwony to u mnie jest biały   |  
				| _________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
 
 TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
 
 SHEAKESBEER
 
 Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
   
 
  Piszę poprawnie po polsku. 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kistek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-11-2007, 23:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzięki za podpowiedź, ja wezmę się za to odcięcie dopiero w sobotę |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kielurkk   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 46 razy
 Dołączył: 17 Cze 2007
 Posty: 1050
 Skąd: Mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-11-2007, 20:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziś sprawdzałem u kumpla czy okazji wymiany żarówek w zegarach w Cari `99 GDI i też jest biały zasilający. |  
				| _________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
 
 TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
 
 SHEAKESBEER
 
 Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
   
 
  Piszę poprawnie po polsku. 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Joker82 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-11-2007, 20:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | No byc moze. aut nigdy nie kradlem dlatego nie sprecyzowalem dokladnie koloru. Najwazniejsze, ze wiesz co jest kablem zasilajacym "+". Reszte znajdziesz mostkujac kostke. Ja ostatnio palilem na kable golfa bo sie stacyjka zjarala. a o przewodach w stacyjce mowil dosc dawno moj szwagier (a znal sie na tym  ) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |