Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
150KM / 2.0 16v i jest słabiutki
Autor Wiadomość
odc
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 13:43   150KM / 2.0 16v i jest słabiutki

No i kombinuje, jeżdzę po sklepach, po serwisach i bez rezultatu. W serwisie Mitsubishi powiedzieli mi, że przyczyną może być automatyczna skrzynia biegów a dokładniej jej filtr i płyn i oni zaczeliby od wymiany tej części. Tylko jest problem, ta część jest bardzo droga a i tak nie dają gwarancji, że to coś zmieni. Więc moje pytanie brzmi: jak zwiększyć moc silnika żeby samochód jeździł tak jak przystało na 150KM a nie na 80 to góra.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 13:52   

hmm, jesli az tak zle byloby ze skrzynia to by szarpala przy zmianach biegow...
napisz cos wiecej.
ktos ostatnio zmienial pasek rozrzadu? -> moze jest zle ustawiony
 
 
odc
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 14:31   

No to już jest jakaś wskazówka, jestem nowym właścicielem więc nie wiem czy ktoś zmieniał ale to sprawdze w poniedziałek. Co do Automatycznej skrzyni to jak mi tłumaczyli osadzają sie na niej jakieś śmieci i dlatego ale coś nie do końca jestem do tego przekonany.

Ciężko mi napisac coś więcej, poprostu samochód nie ma prawie wogóle przyspieszenia, miałem peugeota 206 1.1 i był bardziej dynamiczny na starcie niż ten Eclipse.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 14:49   

nie mam automata, ale problemy z nim ograniczaja sie w zasadzie do szarpania przy zmianie, a mul to juz kwestia silnika... (niech ktos z automatem sie wypowie)

przydaloby sie sprawdzic ustawienie rozrzadu i kompresje na cylindrach

[ Dodano: Nie Sty 08, 2006 2:51 pm ]
tak jak w watku z podforum colta - moze masz zapchany/zasyfiony filtr paliwa
przez co napewno auto bedzie mulic. filtr powietrza tez przydaloby sie zmienic
jesli jeszcze tego nie zrobiles...
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-01-2006, 15:14   

zwykły GS sam w sobie jest mało dynamiczny, zwróć uwage, że to auto waży półtorej tony, aczkolwiek dziwne jest mimo wszystko, że aż tak sie zachowuje.
A określenie "małodynamiczny" stosuję w porównaniu do auta np Cari 115 hp, która to wypada lepiej niż ten clipsik.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2006, 15:28   

Po zakupie samochodu powinienes wymienic wszystkie plyny i paski. To pierwsza zasada przy zakupie samochodu uzywanego.
Do tego masz automat. A o automat trzeba wyjatkowo dbac. Na biezaco wszystko wymieniac i nieoszczedzac na tanich czesciach.
Nawet jesli nieodmuli to samochodu to wymiana filtra i oleju w skrzyni jest konieczna.
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-01-2006, 16:17   

1. Policz ile zmian biegu robi automat - bo z tego co słyszę to pracuje w trybie awaryjnym (znaczy rusza z 2 i zmienia na 3 na tym koniec)
2. Tak jak mówi Kofi, zmiana filtra i oleju w skrzyni to obowiązek bo jak padnie skrzynia - kaplica
3. Reszta filtrów, świece, paski i rolki - konieczność
4. Sprawdziłbym równierz wydajność pompy paliwa - na polskim badziewiu dość częsta przyczyna "mułowatości"
5. NIE OSZCZĘDZAJ na częściach - szczególnie w Klipsie - może się to okazać bardzo kosztowne.

Pozdrawiam i pisz co dalej.
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
odc
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2006, 23:49   

Dzieki Panowie za wszelkie wskazówki, wszystko sobie zapisałem i od poniedziałku bedę dzialał, potem napisze czy coś sie zmieniło.

Jackie napisał/a:
1. Policz ile zmian biegu robi automat - bo z tego co słyszę to pracuje w trybie awaryjnym (znaczy rusza z 2 i zmienia na 3 na tym koniec)


Napewno zmienia więcej niż 2 biegi, dokladnie ile to nie liczyłem ale chyba kolo 4-5
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-01-2006, 10:08   

No więc pacjentem był Colt z AT. Spuszczony płyn ze skrzyni był brązowy a nie czerwony, a biegi zmieniał jak mu się podobało. Po wymianie filtra, płynu Dexron II i uszczelki skrzyni (bo to pewnie skrzynia z filtrem w środku) auto nie do poznania - biegi wchodzą bez szarpnięć, przyśpieszenie fantastyczne (w porównaniu do tego co było) - ZUPEŁNIE INNE AUTO.

Cena - no niestety wysoka, bo sam filtr ponad 200 zł - ale na szczęście kupiony u Japaneze nie w ASO, bo tak byłoby jeszcze drożej. Razem z płynem i filtrem wyszło niecałe 400 zł, co na 60 tkm nie jest jednak wcale tak dużo.

Polecam zacząć od tego + jeszcze filtr paliwa, świece, a jeśli rozrząd nie był zmieniany to też - koniecznie. No i - jeśli to 1G - kondensatory w ECU.
 
 
benio
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2006, 10:50   

witam no wlasnie u mnie ostatnio cos tez zaczelo sie mulic auto strasznie molic, mialem spalone sprzeglo ktore zostalo wymienione na nowe i od razu olej w skrzyni, wtedy to bylo to:)

na krotkich wyscigach nie udalo mi sie go schamowac i przy predkosci ok 20km wlecialem na kraweznik cos sie spod lekko obil felga seryjna troche obita ale nic jej nie jest,oponka rozcieta , ale auto dalej sie niezle spisywalo i po jakims czasie strasznie oslablo.

jak chce ruszyc w miare dynamicznie do dupa, dop jak odpuszcze gaz i znow wcisne to wtedy jakos idzie, pierwsza mysl -potluczony katalizator,i spaliny go blokuja, no wiec czyszczenie kata, bardziej dynamiczny z deka sie zrobil ale dalej nie to ;/ wyczysczilem swiece,sprawdzilem kable zlaczki, noi nie wiem dalej co to :/ a nie usmiecha mi sie na diagnostyke jechac i placic 250zl
 
 
odc
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2006, 17:23   

Krzyzak napisał/a:

Cena - no niestety wysoka, bo sam filtr ponad 200 zł - ale na szczęście kupiony u Japaneze nie w ASO, bo tak byłoby jeszcze drożej. Razem z płynem i filtrem wyszło niecałe 400 zł, co na 60 tkm nie jest jednak wcale tak dużo.

Co to znaczy kupiony u Japaneza? W serwisie mi powiedzieli, że koszt samego filtra to około 1500 więc sie załamałem ale 400 to już cena rozsądna. Można taki filtr kupic gdzies przez internet?
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-01-2006, 18:19   

Japaneze to klubowy dostawca czesci :D
A kupione u Japaneze oznacza, ze pozadny sprzet w dobrej cenie :)
Poszukaj na forum sa na niego namiary :)
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
arni0000
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2006, 13:38   

Chooper napisał/a:
zwykły GS sam w sobie jest mało dynamiczny, zwróć uwage, że to auto waży półtorej tony, aczkolwiek dziwne jest mimo wszystko, że aż tak sie zachowuje.
A określenie "małodynamiczny" stosuję w porównaniu do auta np Cari 115 hp, która to wypada lepiej niż ten clipsik.


1290kg tyle wazy 1g i co do dynamiki nie ma co narzekać. Cari z 115 konnym motorem może sobie nie poradzić z cliperkiem. Jest jeden warunek cliper musi byc w dobrej kondycji tzn dobre sprzegło i cała reszta.
Ostatnio zmieniony przez arni0000 17-03-2006, 08:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 16-03-2006, 14:01   

Krzyzak napisał/a:
No więc pacjentem był Colt z AT. Spuszczony płyn ze skrzyni był brązowy a nie czerwony, a biegi zmieniał jak mu się podobało. Po wymianie filtra, płynu Dexron II i uszczelki skrzyni (bo to pewnie skrzynia z filtrem w środku) auto nie do poznania - biegi wchodzą bez szarpnięć, przyśpieszenie fantastyczne (w porównaniu do tego co było) - ZUPEŁNIE INNE AUTO.


dokładnie, ja mam płyn czerwoniutki. Auto wchodzi na obroty jak burza, 80km/h, wyprzedzanie, gaz do dechy, automatyczna redukcja, obroty 5,5 tys, idzie aż miło
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-03-2006, 17:58   

arni0000 napisał/a:
290kg tyle wazy 1g i co do dynamiki nie ma co narzekać. Cari z 115 konnym motorem może sobie nie poradzić z cliperkiem. Jest jeden warónek cliper musi byc w dobrej kondycji tzn dobre sprzegło i cała reszta.


moje porównanie było do 2G 150hp
i tu powołując się na świadków stwierdzam, że Cari 1.8 na odcinku ok 400m wygrywa o długość auta
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.