 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] po remoncie silnika "nie pali" |
Autor |
Wiadomość |
Piter666
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CA1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2006 Posty: 6 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 24-11-2007, 17:19 [CA1A 1.3] po remoncie silnika "nie pali"
|
|
|
Problem rozpoczął się jakiś czas temu, kiedy to na pierwszym i czwartym cylindrze ciśnienie było znikome. Dojrzałem w końcu do decyzji: NAPRAWIAMY. Po zdjęciu głowicy okazało się, że wypalone są zawory ssące. Głowica do planowania, zawory do wymiany itd. Wszystko zostało zrobione wymienione, przy okazji wszystkie paski i po złożeniu silnika - niespodzianka: silnik nie może zapalić.
Mechanik orzekł "brak iskry", natomiast ja uważam, że problem leży nieco wcześniej (może się mylę), ale po przekręceniu kluczyka w pozycję włączonego zapłonu nie słychać żadnego "cyknięcia" przekaźnika, nie słychać załączenia się silniczka krokowego oraz nie świecą się żadne kontrolki (CE olej ładowanie).
Pomóżcie, bo już dłużej bez samochodu nie wytrzymię. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-11-2007, 17:37
|
|
|
Dobrze założyliście klemy na akumulator? Podłączyliście wszystkie wtyczki?
[ Dodano: 24-11-2007, 17:38 ]
Rozrusznik kręci? |
|
|
|
 |
Piter666
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CA1A 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2006 Posty: 6 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 24-11-2007, 17:42
|
|
|
Klemy podłączone, radio gra, światło się świeci, nawet rozrusznik "kręci", wszystkie wtyczki podłączone tam gdzie były, wszystkie bezpieczniki sprawne, chyba że są jeszcze gdzieś oprócz tych obok akumulatora i pod kokpitem przy lewej nodze kierowcy.
[ Dodano: 25-11-2007, 08:43 ]
Dodam jeszcze, że mogło dojść do zwarcia na uzwojeniu pierwotnym cewki. |
|
|
|
 |
lukaszcolt12345 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 12:18
|
|
|
Sprawdz dokładnie czy wtyczki przy aparacie zaplonowym sa dobrze wpiete bo po prostu korys pin moze nie łaczyc... |
|
|
|
 |
|
|