| Nie wkręca się na wyższe obroty ... ? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | piksel1983 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-11-2007, 15:18   Nie wkręca się na wyższe obroty ... ? |   
 |  
               | 
 |  
               | WItam! Jestem ostanio po wymianie wtrysku paliwa sie koplo i chodzil na 3 gary. Obecnie pali na 4 ale pojawil sie kolejny problem. Do rzeczy .. Przy probie odpalenia go na zimnym silniku nie chce wogole odpalac, trzeba go troszke "pomeczyc" zeby zapalil...(czasem zapali ale obroty spadna i gasnie). Gdy silnik juz troszke sie zagrzeje zapala dobrze, pracuje na 900rpm, ale przy dodawaniu gazu nie kreci wiecej niz 3k/3.5k rpm ... wczesniej wchodzil tylko do ok 1.5k max 2k rpm i tyle. Przy probie ruszania oczywiscie nie idzie bo mocy ni ma
  Co moze byc przyczyna ze silnik pracuje w ten sposob ? dodam ze wtryski byly czyszczone a CE nie swieci sie ... z gory dizekuje i pozdrawiam!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Derpin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-11-2007, 16:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Wook@sH   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 432
 Skąd: Jaworzno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-11-2007, 17:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy? Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marek.b [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-11-2007, 21:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | piksel1983 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2007, 11:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | dziekuje za odzew .. 
 
  	  | Derpin napisał/a: |  	  | może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie   | 
 
 po wtrysnieciu paliwa bezsposrednio z filtra paliwa do butelki jeszce przed wtryskami w paliwie pokazala sie woda i zanieczyszczenia.. wiec moze to jakies zanieczyszczenia w baku sa czy cos ...filtr byl wymieniany w zeszlym roku.. co do kondensatorow to byly robione na wiosne przez Bartka z forum (oczywiscie pozdrowienia:) )...
 
 
  	  | Wook@sH napisał/a: |  	  | A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy? Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.
 | 
 
 jak sie zagrzeje to robi max ok 3k rpm ale tez z trudem. wogole dziwnie reaguje na pedal gazu tak jakby mial jakies opoznienie...
 
 
  	  | marek.b napisał/a: |  	  | a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem) | 
 
 przy zaplonie nic nie kombinowane. przyczyna nie palenia na 3gary byl zabrudzony wtrysk paliwa. juz na 4 chodzi ..
 [/code]
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2007, 11:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ? |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OLV   Forumowicz
 MitsuManiak
 
  
 Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 28 Cze 2007
 Posty: 117
 Skąd: Gdansk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-11-2007, 18:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Resetowales ECU ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | piksel1983 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 11:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Maretzky85 napisał/a: |  	  | Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ? | 
 
 najprawdopodobniej tak jest z tym syfem w baku ale czy to ze uklad paliwowy jest zabrudzony moze byc przyczyna ze przy zimnym silniku on nie chce palic ??
 
 
  	  | OLV napisał/a: |  	  | Resetowales ECU ? | 
 
 oczywiscie ..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OLV   Forumowicz
 MitsuManiak
 
  
 Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 28 Cze 2007
 Posty: 117
 Skąd: Gdansk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 11:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego. Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
 U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika  ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
 Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | piksel1983 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 17:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | OLV napisał/a: |  	  | Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego. Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
 U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika  ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
 Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )
 | 
 
 z pol roku juz kontrolka rezerwy sie nie pojawiala, bo wacha dolewana byla zawsze do polowy wskaznika..syf w zbiorniku najprawdopodobniej jest. czyszczenie zbiornika i ukladu ustawione z fachowcem jest juz ustawione na srode/czwartek, filtr tez kupiony wiec moze to przejdzie i pomoze
   dzieki za podpowiedzi i zobaczymy co z tego wyjdzie
   pozdr!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miejmy nadzieję, że pomoże  Daj znać co i jak po czyszczeniu   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |