| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8] Problem z odpaleniem |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | golemor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 20:58   [Cari 1.8] Problem z odpaleniem |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich. Z racji tego że jestem nowy w tak szacownym jak Wasze towarzystwie, proszę o nie złoszczenie się na mnie, jesli temat ten już się gdzies pojawił. Bardzo proszę o wyrozumialość, lub ewentualne pokierowanie do właściwego postu.
 Już przechodzę do rzeczy.
 Jak mam zimny silnik samochód nie chce zapalić za pierwszym razem. Pali dopiero za drugim (rzadziej za trzecim) razem. Po pierwszym nieudanym rozruchu, następny naogół (nie zawsze) powoduje natychmiastowy i bezproblemowy start silnika. Czasem udaje mi sie zapalić go za pierwszym razem ale odbywa sie to kosztem niemilosiernego mordowania rozrusznika (nie lubie tego bo szanuję swoje auto). Jesli zlapie za pierwszym razem to w taki sposób jakby nie złapał na wszystkie świece, dopiero po 1-2 sekundach wszystko wraca do normy.
 Swiece wymieniłem ok. 1 tydzień temu. Auto mam ok 3 tygodni.
 Gdy jest ciepły silnik, samochód odpala tak jak powinien i nie ma  żadnych problemów.
 Ktoś mi sugerował problem z pompa paliwową, ale sam juz niewiem.
 
 Carisma 1.8 16V SOHC GLS 97'
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | A tak najprosciej zaczne, a jak sprawa u Ciebie stoi z akumulatorem  Moze jest zbyt slaby poprostu  Sprawdz miernikiem ile ma "pradu" pozdroo
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | golemor [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 21:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdzę rano. Wydaje się być w porządku bo dość raźno kręci, ale może to być mylące, zrobię jak mówisz.
 Jeszcze jedno głupie pytanie, ile powinno być nominalnie??
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wazu   Mitsumaniak
 
 Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 18 Cze 2007
 Posty: 309
 Skąd: z Polski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 21:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź koniecznie. Miałem podobny problem, podpowiedziano mi żebym sprawdził aku i okazało się, że miałem napięcie spoczynkowe na poziomie 12,3 [V], co wg prawideł jest za mało. Prawidłowe to minimum 12,5 [V]. Po podładowaniu aku problem zniknął. Mój problem z rozładowywaniem akumulatora jest prozaiczny, mam podłączone w cari na stałe małe urządzonko, które skutecznie "wyżera" mi prąd. Podładuj akumulator i zobaczysz, że wszystko wróci do normy   |  
				| _________________ CIEKAWOSTKA
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2007, 22:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | mogą też kończyć sie kable wysokiego napięcia |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zimek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-12-2007, 14:27   mam carisme 1.9 DID |   
 |  
               | 
 |  
               | jak zamontować tylny pas bezpieczeństwa za sie
 i czemu zaraz po włączeniu silnika załącza się wentylator i gaśnie po wyłączeniu silnika
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zbychu 37   Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi carisma 1998r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 11 Paź 2007
 Posty: 80
 Skąd: zastocze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-12-2007, 19:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | golemor, mam identyczny problem z moja cari wymienilem filtr paliwa, swieczki są ok przewody wn też . bylem nawet na kompie i nic nie znalezli żadnego błedu ,aku ma 90procent sprawności ,nie wiem czy to dobrze  ,i kiszka dalej jest to samo.  w warsztacie mi powiedzieli że prawdopodobnie trzeba ustawic zawory. sam juz nie wiem. |  
				| _________________ zbychu
 carisma 1.6 lpi 98r
 galant 1.8 td 90r
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wazu   Mitsumaniak
 
 Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 18 Cze 2007
 Posty: 309
 Skąd: z Polski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-12-2007, 19:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Żeby mieć pewność pożycz od kogoś aku i podłącz zamiast swojego (możesz go podłączyć równolegle ze swoim przewodami rozruchowymi, tak jak to się robi przy padniętym aku podłączając inny pojazd). Jak się okaże że odpala dobrze, będziesz wiedział, że te 90% jest za mało i trzeba wymienić na nowy. 	  | zbychu 37 napisał/a: |  	  | golemor,aku ma 90procent sprawności ,nie wiem czy to dobrze   | 
 |  
				| _________________ CIEKAWOSTKA
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |