Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:03 |
Outlander a jego silnik 2.0 Di-D. |
Autor |
Wiadomość |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-10-2007, 22:10
|
|
|
Bulaj napisał/a: | Myślę, że część z tych usterek to choroba "wieku dziecięcego" |
To nie choroba - to dżuma |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bulaj [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2007, 12:11
|
|
|
Też byłem zdziwiony, bo nie mialem takiej wersji nawet w instrukcji. Dwa razy pytałem czy to nie pomyłka, ale tak było wpisane na fakturze i w dowodzie rejestracyjnym. Panowie w serwisie twierdzili, że to nie zmiana programowa tylko zamontowany inny system kontroli wtrysku. To był model z ESP i wszelkimi bajerami, zielony kolor taki jak w katalogu Peugeota. |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2007, 09:37
|
|
|
tommay napisał/a: | a tak przy okazji ... ile wycisnęliście max na autostradzie ?
chodzi o Outka II oczywiście |
198km w/g GPS w/g "szafy" 205km
Pozdrawiam
[ Dodano: 27-11-2007, 23:15 ]
tommay napisał/a: | Czy ktoś ma Outlandera z chipowanym silnikiem? Chip podnosi z 140KM do 170KM i jestem ciekaw jakie osiąga wyniki na przyśpieszeniu. Dla porównania, w Passacie 2.0D 170KM, który to posiada właśnie owy silnik (w Outlanderze2007 mamy volkswagenowski silnik 2.0 140KM), przyśpieszenie 0-100km/h wzrasta z 10,6 do 8,7sek !!! To bardzo dobry wynik, ale w Passacie są inne przełożenia i zestrojenie skrzyni biegów, stąd może nie jest to miarodajne... |
MAM właśnie dzisiaj go "cipnąłem" ale jazda , ostatni mój car to było signum 3,2V6 no i teraz mam to samo moc max w/g wykresu 181 KM moment !!! max 394 nM !! dodam że na wejściu miał już 161KM.... zaintersowanych proszę o kontakt na priva , mam wykresy....
PS. mówię Wam warto !! zupełnie inna fura , rwie asfalt na 4WD jeszcze na 2 biegu .... |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 23:07
|
|
|
A jak z głośnością silnika słyszałem że po "scipowaniu" silnik troche cichnie i nie ma tego donośnego brzmienia w około 3000 obr ??? |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 23:23
|
|
|
rafaelcx napisał/a: | A jak z głośnością silnika słyszałem że po "scipowaniu" silnik troche cichnie i nie ma tego donośnego brzmienia w około 3000 obr |
a właśnie sie tak dzieje to zupełnie !! inny silnik....nawet mam wrażenie że mniej pali ale ja jestem digital driver więc ekonomia nie jest moją mocną stroną (cegła zamiast stopy) PS. jutro jadę co Cracow jakby co to pls SMSa na 601242612 , zobaczysz na wizji |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 29-11-2007, 10:47
|
|
|
Witam
Pare miesiecy temu ukazal sie w AS artykol wlasnie o silnikach diesla grupy VW...
Przytocze tylko stwierdzenie ze najmniej awaryjne wg jednej z firm tuningowych to poczciwe 1.9 tdi ktore jest lepiej podciagnac nawet do bezpiecznych 155KM.
"Nasz" silnik 2.0 tdi jest bardziej awaryjny,co prawda producent chwali sie mozliwoscia podniesienia mocy do 182-5KM lecz trzy firmy tuningowe odradzily czipowanie tej jednostki powyzej 170 kucy!(pekniecia glowic)
To tyle Auto Swiat.
JUZ 15 TYS CZAS NA PRZEGLAD POZDRO
[ Dodano: 29-11-2007, 11:42 ]
Bulaj a twoj outi jest czarnego koloru?
Bo takiego czasami widuje na Pogorzu/Oblozu.....
A co do puga to wspolczuje moj znajomy ma 307-54tys i juz kilka powazniejszych usterek-masakra!!!
Silniki faktycznie maja cichsze.
pozdro |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 23:15
|
|
|
Robercik64 napisał/a: | [a właśnie sie tak dzieje to zupełnie !! inny silnik....nawet mam wrażenie że mniej pali ale ja jestem digital driver więc ekonomia nie jest moją mocną stroną (cegła zamiast stopy) PS. jutro jadę co Cracow jakby co to pls SMSa na 601242612 , zobaczysz na wizji |
A mówimy a chipie zakładanym przez salon z gwarancją ?? |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 02:38
|
|
|
rafaelcx napisał/a: | Robercik64 napisał/a: | [a właśnie sie tak dzieje to zupełnie !! inny silnik....nawet mam wrażenie że mniej pali ale ja jestem digital driver więc ekonomia nie jest moją mocną stroną (cegła zamiast stopy) PS. jutro jadę co Cracow jakby co to pls SMSa na 601242612 , zobaczysz na wizji |
A mówimy a chipie zakładanym przez salon z gwarancją ?? |
nie ale jak chcesz zapłacic za gwarancję to płać ja znam warunki i na nie przystałem ,;) wiem jedno , płacisz 3x tyle a i tak jadą w jedno i to samo miejsce !! taka to gwarancja !! firma która mi "chipnęła" wystawia fakturę i daje gwarancję to mi wystarcza !! jak będą problemy są na to rozwiązania , za 3 lata ten samochód i tak juz nie będzie mój .... 180kkm przebiegu ....potem chipować go już nie warto ale jeździć albo marzyć. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 12:05
|
|
|
zawsze chip przed udaniem sie do serwisu mozna odpiac lub wgrac seryjny soft (choc i tak nie wiem skad aso mogloby wiedziec ze bylo cos grzebane w mapach) dlatego nie rozumiem dlaczego ludzie obawiaja sie gwarancji |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 12:55
|
|
|
arturro napisał/a: | zawsze chip przed udaniem sie do serwisu mozna odpiac lub wgrac seryjny soft (choc i tak nie wiem skad aso mogloby wiedziec ze bylo cos grzebane w mapach) dlatego nie rozumiem dlaczego ludzie obawiaja sie gwarancji |
to napewno zależy od firmy która się tym zajmuje - raczej boję się że coś "zgrzebią" zamiast zrobic solidnie... |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 13:16
|
|
|
rafaelcx napisał/a: | to napewno zależy od firmy która się tym zajmuje - raczej boję się że coś "zgrzebią" zamiast zrobic solidnie... |
dlatego warto wybrac sie czasem na drugi koniec polski do sprawdzonego czlowieka lub firmy. |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2007, 19:08
|
|
|
arturro napisał/a: | to napewno zależy od firmy która się tym zajmuje - raczej boję się że coś "zgrzebią" zamiast zrobic solidnie...
dlatego warto wybrac sie czasem na drugi koniec polski do sprawdzonego czlowieka lub firmy. |
dlatego proponowałem testy nie chce nie ma szansy ...najważniejsze jest jedno-hamownia !! tam widać różnicę w realu reszta to....fantasmagoria...a po się podniecać , powtarzan się czuję i wiem , miałem fury co miały 250KM i wiem coś na te temat , 140KM czy 160 KM to można sobie włożyć w ...buty a nie do jazdy , zmiana jest i to czuć i w mieście i na wsi |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-12-2007, 22:45
|
|
|
Robercik64 napisał/a: | firma która mi "chipnęła" wystawia fakturę i daje gwarancję to mi wystarcza !! |
A jak padnie skrzynia, koło dwumasowe albo sprzęgło to pojedziesz do firmy tuningowej czy do ASO Mitsubishi? |
_________________
 |
|
|
|
 |
tommay [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 20:41
|
|
|
"Robercik64 ...dlatego proponowałem testy nie chce nie ma szansy ...najważniejsze jest jedno-hamownia !! tam widać różnicę w realu reszta to....fantasmagoria...a po się podniecać , powtarzan się czuję i wiem , miałem fury co miały 250KM i wiem coś na te temat , 140KM czy 160 KM to można sobie włożyć w ...buty a nie do jazdy , zmiana jest i to czuć i w mieście i na wsi
to nic nie rozumiem.... jest ta różnica między 140 a 160KM, czy nie ma? |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 20:55
|
|
|
tommay , poczytaj parę postów wyżej , tam jest wszystko napisane :
161KM mialem przed chipem po chipe 181 KM oraz 394 nM momentu , podaj mi swój adres mailowy na privie to podeślę ci wykres i zobaczysz "nagie fakty" , pzdr |
|
|
|
 |
|