Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z wchodzeniem na obroty
Autor Wiadomość
limal
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2007, 23:42   problem z wchodzeniem na obroty

misiaczek odpala chodzi tylko jak mu się dodaje gazu wariują obroty i strzela wwydech i to ostro !!! wymieniłem przepływomierz, silnik krokowy i już nie daję rady błagam o pomoc !!!
dodatkowo dodam że raz wchodzi na obroty raz go dusi a jak wejdzie i puszczę gaz to strzela po chwili w tłumik aż myślałem że tłumik mi rozwali :doubt:
 
 
adamxx
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 11:40   

a sonda ta sonda lambda? podpinales w ogole auto do kompa???
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 02-12-2007, 13:59   

No jak strzela w tłumik to zły skład mieszanki ma albo źle ustawiony zapłon lub rozrząd więc najpierw sprawdź tą lambdę bo to najprostsze.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
limal
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 14:02   

Sonda jest nowa - mam nadzieję że dobrze podłączona. Do kompa podłączałem w serwisie KIA ale ich komp nie łaczył się z kompem miśka i na tym się skończyło.

[ Dodano: 02-12-2007, 14:07 ]
Dodam że po odłaczeniu przepływomierza wchodzi na obroty -super !! i brak wcześniejszych objawow ale za to na wolnych obrotach szaleje !!
 
 
sebastianP
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 16:16   co do rzucania obrotami

Ja miałem coś podobnego, moje msw miało problemy z wejściem na obroty powyżej 1000-1500, wprost rzucalo obrotami i silnikiem że myślłem że mi go urwie, a przy gwałtownym podaniu gazu silnik gasł. Skończyło się na wymianie "czujnika temperatury wtrysku" o ile dobrze zrozumiałem mechanika. To cudo jest wkręcone z przodu silnika, dostęp jest od góry normalnie po otwarciu maski, czujnik jest podobno odpowiedzialny za ilośc podawanego paliwa stosownie do obrotów i obciążenia silnika, kosztowało 50zł. Ponieważ mi jeszcze dodatkowo namieszał gazownik montując gaz to trzeba było jeszcze zresetowac komputer pokładowy i wgrac nową mapę wtrysku(200zł), teraz na bęzynie to tylko wir kół i paliwa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.