Czym się różni wersja amerykan. miśka lancer evo 8 od euro ? |
Autor |
Wiadomość |
mariuszkrk2005 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 12:13 Czym się różni wersja amerykan. miśka lancer evo 8 od euro ?
|
|
|
Czym się różni wersja amerykan. miśka lancer evo 8 od euro ?
Jak wyżej, zależ mi na szczegółwej odpowiedzi. Dzieki z góry. Pozdro dla all forumowiczów. |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 15:13
|
|
|
Poszukaj, bo ten temat przewijał się kilkakrotnie na forum.
Podstawowa różnica to inna ilość KM |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-09-2007, 16:37
|
|
|
takze przeniesienie napedu, mechanizmy roznicowe i te wszystkie systemy odpowiadajace za np. dopedzanie jednego kola w zakrecie sa inne (czyt. lepsze w Europie). Jakosc materialow raczej tez jest lepsza w europie. Swiatla przednie sa symetryczne czyli inne niz w europie (asymetryczne)...no i chyba tyle. Jesli cos pominalem tzn ze zapomnialem dodac hehe
pozdroo
PS a co, planujesz nabyc takie cacko |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
mariuszkrk2005 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 18:01
|
|
|
Właśnie rozważam trzy możliwości, doradzcie mi, które lepsze:
1) misiek evo 8 europejski 2003 roczek to koszt około 75 000 pln
2) subarek sti 2002/3 roczek to koszt około 55 000 pln
3) misiek evo 8 amerkan to koszt około 65 000 pln
Z tym, że subaru najbardziej traci na cenie a miśki raczej nie.
Doradzcie co wybrać??? Dzięki z góry |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 19:30
|
|
|
Wybór jest prosty - bramka nr 1 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-09-2007, 19:44
|
|
|
Szczerze, z Evo jest jak z Rolls-Roysem...... skoro pytasz o cenę, znaczy że Cię nie stać i odpuść...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2007, 22:09
|
|
|
Raczej bym wybral nr1 ale prawda jak Bartek mowi...
Jesli cie stac to kazdy bedzie oki i wybierzesz sam ktory bedziesz lubil/kochal najbardziej. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-09-2007, 22:51
|
|
|
Kupić auto typu EVO, to nie jest problem.......schody zaczynają się żeby je utrzymać na przyzwoitym poziomie..... trzeba liczyć MINIMUM 1 zł do każdego przejechanego kilometra poza kosztem paliwa, oleju itp..... - rachunek jest prosty - jeżdżąc 20-25 kkm rocznie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 06-09-2007, 10:16
|
|
|
Warto moze (co ja mowie w ogole wszak to konkurencja ) rozejrzec sie za jakims WRX'em, koszty mniejsze, spalanie rowniez, a osiagi sa wiecej niz wystarczajace. Poza tym zawias w WRX'ie jest troszke bardziej...eee "komfortowy" heh niz w EVO (chociaz osobiscie wole twardsze )
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
man111 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2007, 18:25
|
|
|
Robson86 napisał/a: | takze przeniesienie napedu, mechanizmy roznicowe i te wszystkie systemy odpowiadajace za np. dopedzanie jednego kola w zakrecie sa inne (czyt. lepsze w Europie). Jakosc materialow raczej tez jest lepsza w europie. Swiatla przednie sa symetryczne czyli inne niz w europie (asymetryczne)...no i chyba tyle. Jesli cos pominalem tzn ze zapomnialem dodac hehe
pozdroo
PS a co, planujesz nabyc takie cacko |
Szanowny Kolega wie, że cos dzwoni ale nie potrafi dokladnie zlokalizowac kosciola. Nie ma zadnej roznicy w przeniesieniu napedu czy mechanizmach roznicowych (wyjatek to oczywiscie tylna szpera - w Mitsu dla USA jest plytkowa a w EU jest cudowne AYC). Jako, ze samochod powstal na tasmie montazowej obslugiwanej w Japonii przez malych zoltych ludzi nie ma tez jakiejkolwiek roznicy w uzytych materialach ! To jakies przesady swiatlo cmiace
Jako, ze wymienilem juz plusy "ujemne" to czas na "dodatnie" - niech zainteresowany poszuka wersji MR (Mitsubishi Racing) - w nagrode otrzyma to, czego nie ma w wersji EU z tego okresu:
1) aluminiowy dach, blotniki, maska + vortex generator,
2) zawieszenie bilsteina + kute na zimno felgi BBS,
3) tytanowo - magnezowa turbina analogiczna jak w EVO IX,
4) 6 - biegowa skrzynia biegow zamiast 5-biegowej w wersji EU z tego czasu
5) moc nie 280 ale w granicach 300-305 mierzona na hamowni w przypadku serii
To tyle
5) xenony - owszem symetryczne ale nikt sie do tego nie czepia |
|
|
|
 |
loco667 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 21:47
|
|
|
US nie ma aktywnego dyfra z tyłu. Dla posiadaczy wersji US, jest to detal. Dla posiadaczy EU, jest to cecha dyskwalifikująca. Każdy ma swoje zdanie |
|
|
|
 |
oli222 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 12:10
|
|
|
Witam serdecznie jestem nowy na forum, podlacze sie pod temat. Zamierzam niedlugo sprowadzic z USA evolution VIII 2005 rocznik, czy musze wymieniac w niej wszystkie lampy na EURO ??? jak teraz wyglada sprawa oplat i co potrzebuje do zarejestrowania autka ???
dziekuje, pozdrawiam |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-12-2007, 14:50
|
|
|
Teoretycznie musisz lampy wymienić by przejść przegląd (no i jeszcze sprawa pozycyjek i kierunków) w rzeczywistości to nie musisz bo wiadomo jak to jest z przeglądami choć w praktyce warto zmienić by mieć dobrze oświetlane prawe pobocze. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 16:18
|
|
|
saphire napisał/a: | Teoretycznie musisz lampy wymienić by przejść przegląd (no i jeszcze sprawa pozycyjek i kierunków) w rzeczywistości to nie musisz bo wiadomo jak to jest z przeglądami choć w praktyce warto zmienić by mieć dobrze oświetlane prawe pobocze. |
Chyba ze masz juz zmienione swiatla na 'aftermarket', ktore niekiedy sa zgodne z normami europejskimi. Czasami poprzez zmiane na 'projectors headlights' masz sprawe zalatwiona bo moga miec katy jakie sa wymagane na drogach EU. |
|
|
|
 |
oli222 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 16:26
|
|
|
dzieki a jak tam z oplatami z USA, jakies clo ??? od czego oni wyliczaja to clo i jak z vatem - jest cos takiego ???
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|