Przesunięty przez: Hubeeert 23-04-2007, 01:46 |
[C52A 1.5] 4G15 słabnie |
Autor |
Wiadomość |
westman [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2006, 13:00 [C52A 1.5] 4G15 słabnie
|
|
|
Kiedyś mój Colt dziwnie szarpał w zakresie 2000 obr/min wymieniłem mu wtery kable, kopułke, palec i świeczki. Wydawało mi się że wszystko do normy wraca (bo nie szarpie) do wczoraj. Wczoraj pocisnołem Coltem do Wrocławia ( jakies 200 kilosa odemnie) i gdzies w połowie drogi czuje jak słabnie, prawnie zadnej reakcji na pedał gazu, max 100km/h (coś jakby paliwa nie dostawał?). Ostygł i w drodze powrotnej to samo mi zrobił ale przeszło mu samo i dziś pracuje normalnie. Przy ostatniej wymianie oleju wymieniłem mu filtr paliwa i powietrza, kondensatory wyglądają zdrowo, check-engine gaśnie zadnych innych kodów błedów nie zaobserwowałem. A i jeszcze jedno tankowałem ostatnio w "taniej stacji przy supermarkecie" . Czekam na opinie |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 01:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-01-2006, 13:05
|
|
|
westman napisał/a: | w "taniej stacji przy supermarkecie |
się nie tankuje.
Moje podejrzenie - zatankowałeś syf. Syf zatkał filtr paliwa który po prostu nie przepuszczał tyle paliwa ile potrzebował silnik pracujący pod obciążeniem.
1. Zmień filtr paliwa (jeszcze raz)
2. Módl się żeby pompa paliwa przeżyła i o wtryski też się możesz pomodlić.
Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie zanim zaczniesz wymieniać pompę a po wymianie filtra.
Powodzenia. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 08-01-2006, 13:57
|
|
|
syf nie koniecznie zatyka od razu filtr, po prostu jest to syf i jak się przeleje czymś lepszym (nawet Orlenem) to pomaga, wiem, miałem
Carfur Toruń - syf |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-01-2006, 15:30
|
|
|
ja bym do tego zalal bak do pelna dobrym paliwem i do tego jakis uszlachetniacz. |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
westman [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2006, 15:36
|
|
|
Jak syf to syf wlałem trochę denaturatu bo podobno pomaga rozpuścić wodę i zatankowałem 10L 98'ki.
Pozyjemy zobaczymy. Tymczasem miej Borze w opiece moją pompe i wtryski. Amen |
|
|
|
 |
mikineo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2006, 23:09
|
|
|
Ja słyszałem że dobrze jest zalać auto benzyną Shell V-Power Racing, ponoć dobrze płuka układ ze syfu, no i oprocz tego płuka tez kieszeń (u mnie 4.69zl za litr). |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2006, 23:49
|
|
|
Ja też obstawiam syf. U siebie lałem 1 litr denatu na pełen zbiornik paliwa. Działało! Oczywiście należy potem unikać stację, na której zatankowałeś chrzczone paliwo. |
|
|
|
 |
westman [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2006, 22:37
|
|
|
Chyba kuracja poskutkowała. Objawy (przynajmniej narazie) zanikły. Jednak "czysta niebieska" stawia każego na nogi
A niezorientowanych (czyli takich jak ja do niedawna) informuję że rozrząd do mojego 4G15 (rolka, pasek,uszczelniacze szt. 2) to wydatek wysokości 200zł AŁAAA!!! |
|
|
|
 |
|