Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stabilizacja nadwozia w EA5W
Autor Wiadomość
koza 
Forumowicz
ko-za


Auto: MItsubishi Galant EA5WSILVER25
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 85
Skąd: Białystok/Giżycko
Wysłany: 08-12-2007, 11:17   Stabilizacja nadwozia w EA5W

Nie wiem czy była na ten temat dyskusja ale interesuje mnie czy standardem jest poziomowanie. W których wersjach było. Ponadto słyszałem o tylnej osi skrętnej!!!
Może ktoś podpowie.
Pozdrawiam ko-za :shock:
_________________
Lubiłem lawetę mam MIŚKA
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 08-12-2007, 17:53   

koza napisał/a:
Nie wiem czy była na ten temat dyskusja ale interesuje mnie czy standardem jest poziomowanie

Była
http://www.mitsubishi-gra...amopoziomowanie
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-12-2007, 00:02   

Są to specjalne amortyzatory w kombi na tyłna os, bardzo grube które pod wpywem obciązenia nie opadaj na doł. Dodam ze do kupienia normalnie prawie niemozliwe,. a jak już coś to cena kosmos. tylnej osi skretnej w przednionapedowych raczej nie było..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Jacko1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant Kombi97 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 25
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 09-12-2007, 12:17   

Witam.
Faktycznie tylna oś ma system samopoziomowanie tylko że nie we wszystkich modelach występowała. Najłatwiej sprawdzić podnosząc miśka z tyłu lewarkiem i zmieżyć tłoczysko amortyzatora suwmiarką. Jeżeli tłoczysko będzie miało ok 20mm to znaczy że masz system samopoziomujący a jeżeli ok 10mm zwykłe amorki. U japaneze KYB za ok200zł niestety te pierwsze bardzo drogie i tylko oryginały u japaneze 1500zł szt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.