 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Problemy..i kilka pytan |
Autor |
Wiadomość |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2007, 22:57
|
|
|
nie wiem czy zle cie zrozumilem ale radze ci jak sobie auto docieraj na bezynie!!!!!!!!
Ps a ile cie wyszedl ten remont??? |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2007, 01:39
|
|
|
Jonaszu, jakis miesiac temu pisalismy na gadu o gazie,pisalem Ci dokladnie to samo co teraz koledzy. Druga sprawa: nie badz zaskoczony ze silnik wydaje sie być dynamiczniejszy jesli przed remontem miales na jednym cylindrze 8 bar, Oczywiscie sprawdziles cisnienie po remoncie i masz porównanie? Cytat: | Wymieniłem pierscienie, uszczelniacze i mechanik dolał troche oleju
|
To widze ze mogłes obejsc sie bez mechanika he he.
Jeśłi wtryski Ci pomogą w spalaniu gazu to może ja też sprawdze...........wtryski nie mają NIC do spalania gazu,przeciez zawsze mozesz je odlaczyc. |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2007, 09:15
|
|
|
mitutoyo napisał/a: | wtryski nie mają NIC do spalania gazu,przeciez zawsze mozesz je odlaczyc. |
i są odłączone przez emulator.
Odnośnie docierania zasada jest prosta. Ja taką stosowałem i wszystko pięknie działało.
Po remoncie kapitalnym silnika (tutaj głównie chodzi o prawidłowe dotarcie się pierścieni do nowych warunków) przez CONAJMNIEJ 1500 km jeździmy tylko i wyłącznie na benzynie bez zwężki. Dajemy silnikowi oddychać pełnymi płucami i nie przekraczamy 3 tys obrotów. W trakcie tego przebiegu mój wogóle nie łyknął grama oleju. Potem po tym przebiegu spokojnie zwiększamy lekko obroty. Najpierw do 4 i dalej. W trasie nie przekraczamy 4 tysięcy. Po ok 3000 km silnik jest już prawidłowo ułożony. Po tych 1500 km można już jeździć na gazie prawidłowo wyregulowanym. Po 3000 km obowiązkowa wymiana oleju wraz z filtrem, ponieważ w trakcie dotarcia zbierają się opiłki i trzeba usunąć to z silnika.
Porządny remont silnika (full remont głowica, kompletny rozrząd, pierścienie, panewki, wszystkie uszczelki, inne potrzebne gadżety, których się nazbiera na kilkaset ładnych złotych - przy założeniu że blok i wał są bardzo dobre) to koszt ok. 3000 zł. |
|
|
|
 |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2007, 09:38
|
|
|
mitutoyo:
Dlaczego myslisz ze moglo sie obejsc bez mechanika?
cy_cek:
Dlaczego myslisz ze trzeba docierać pierscienie jedynie ne benzynie? Czy jak bede docieral na gazie to cos zlego moze sie stac?
[ Dodano: 07-12-2007, 09:47 ]
Aurii:
Jakies 800 zl. Mechanik to znajomy mojego sasiada (Tez mechanika) wiec malo mi wzial za sam remont. Bo 350 .. gdzie indziej chcieli po 700 .. |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2007, 13:34
|
|
|
nie wolno docierac na gazie... tylko benyzna
dwa
prawidlowe docieranie to wymiana oleju wraz z filtrem po 800, 2000 i na koniec na 3kkm |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-12-2007, 16:23
|
|
|
GOLDI napisał/a: | nie wolno docierac na gazie... tylko benyzna |
A dlaczego, jakieś konkrety poproszę. O ile mi wiadomo, to LPG działa negatywnie na góre silnika, tzn. zawory i ich gniazda, a tego się nie dociera |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
|
|
|
 |
jonasz666 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 17:11
|
|
|
No wlasnie jak to jest do konca z tym docieraniem na gazie?
W sumie teraz zatankowalem caly bak benzyny i prawdopodobnie jak go wyjezdze to zaleje jeszcze raz. Chce zeby silnik teroche odpoczal od gazu.
Na wolnych obtorach (na benzynie!) silnik troche faluje. Na gazie jest spokojnie .. co to moze byc? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2007, 11:25
|
|
|
jonasz666 napisał/a: | No wlasnie jak to jest do konca z tym docieraniem na gazie? |
W/g mnie LPG nie ma wpływu na docieranie, jeśli by miał taka firma jak np. nase ulubione BMW nie montowała by fabrycznych instalacji gazowych w swoich samochodach. BMW to BMW, silniki i renome ma naprawde niezłą i jeśli docieranie na LPG miało by jakieś skutki ujemne, to raczej byłoby montowane po jakimś z góry ustalonym przebiegu.
Jeśli się myle wyprowadzcie mnie z błędu. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|
|