Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Nieszczelność wydechu, która zwiększa spalanie ??
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-12-2007, 10:50   

Ponieważ wodę miałem w oleju, czyli tzw kawę z mleczkiem ;) Źle splanowana głowica była niestety.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11277
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-12-2007, 15:21   

Mam pewną koncepcje.Widziałem kiedyś jak zakładali gaz,i nie chciał działać.Bezczelnie zatkali dopływ powietrza.Miałem wtedy escorta 1,4.palił 12 litrów.Wystarczyło zmienić gazownika.Może masz zrobione tak samo.Wtedy benzyny też spali sporo.
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-12-2007, 19:17   

Niestety nie tu problem, instalacja gazowa zrobiona jest dobrze, bo w poprzednim silniku (zajechanym) chodziła dobrze (z kończącym się parownikiem) i palił wtedy około 11 litrów do 12 w porywach. Dolot nie jest nigdzie zatkany. Poza tym sam to wszystko składałem ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11277
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-12-2007, 22:41   

A więc wygląda na to,że do sprawdzenia pozostała głowica.A może coś obciąża silnik(altelnator,masz wspomaganie?)
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-12-2007, 23:35   

To może od końca: wspomę mam, ale miałem też w poprzednim silniku który palił 11 litrów. Z alternatorem nie było problemów, ładuje w każdym razie, mam drugi więc mogę sprawdzić, ale czy altek miałby aż taki wpływ na spalanie ?? Głowica... cóz to chyba jedyna rzecz której nie jestem w stanie od tak sprawdzić. Może ktoś by miał jakiś pomysł na to ??
Raz ustawiłem źle rozrząd (nie wnikajmy jak) nawet nie wiem o ile stopni czy ząbków, w każdym razie był strasznie przestawiony a ja go przeciągnąłem na lincę, rozrusznik miał problem żeby porządnie zakręcić (nie wiem dlaczego). Odpalił po długich katuszach ale na dwa gary, po przestawieniu rozrządu pali od kopa. Rozrząd z tego co wiem jest bezkolizyjny więc nic powinno się nic stać, ale nie wiem ile ta głowica została już wcześniej splanowana i czy czasem zawory nie pocałowały tłoki :/ Ale nie wiem jak to sprawdzić... Pozostaje mi do sprawdzenia na dniach kwestia dolotu (który jest na silikon bo nigdzie uszczelki nie mają - ale się dorobi :D ) No i niezbyt szczelny wydech za portkami. A tak to nie wiem co jeszcze ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11277
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-12-2007, 12:50   

uszczelki pod kolektorem nie ma wcale?
_________________

 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2007, 18:40   

Wszystkie te male nidociagniecia moga miec wplyw na to spalanie. Rozwiaz problem wydechu i uszczelki a potem rob badania. Jesli jest cos nie tak to wpierw musisz sie z tym uporac zanim bedziesz szukal innych mozliwosci.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-12-2007, 20:10   

Tak właśnie zamierzam zrobić. Uszczelki z tego co pamiętam nie ma bo miało to być na chwilę do sprawdzenia wszystkiego po włożeniu silnika, a potem nie mogłem jej dorwać i niedawno mnie to uderzyło właśnie. Na dniach pewnie to porobię i się okaże co i jak ... i tak na prawdę co to dało.
PS. Uszczelki nie ma ale jest silikon...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Goszu
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2007, 11:24   

Jak pamiętam, to u mnie kiedy miałem nieszczelny wydech efekt też był bardzo odczuwalny,
ale bardziej była to strata mocy niż zwiększenie spalania (spalanie rosło bo trzeba było trochę bardziej "cisnąć"). Mam silnik 2.0 i BLOSa, spala mi w mieście ok 13l, na trasie 11.
Nogę mam nielekką :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.