[E52A 1.8] Sruby do głowicy |
Autor |
Wiadomość |
Maniu
Forumowicz
Auto: Galant 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 53 Skąd: ~Włocławek
|
Wysłany: 10-12-2007, 14:44 [E52A 1.8] Sruby do głowicy
|
|
|
Witam
Moj problem polega na tym ze podczas dokrecania glowicy 2 ze srub przeskoczyly w nasadce i nie da sie ich dobrze dokrecic (musza byc wymienione!).
Zna ktos skok gwintu srub do glwicy w galancie 1.8 16V z 94r? Bo mysle zeby dopasowac od jakiegos innego samochodu, poniewaz bylem w kilku sklepach motoryzacyjnych w moich stronach i nigdzie ich nie moge dostac (JC, inter cars... wszedzie brak). W ostatecznosci moze bedzie mial ktos z Was uzywane?
Pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz bo misiek stoi rozebrany
ps
jak rozroznic wizualnie wersje silnika 116KM i 125KM? Bo w sklepach pytali mnie o to ale na samochodzie nie ma zadnych oznaczen. W dowodzie mam niby 116KM ale przegladajac allegro zastanawiam sie czym ludzie sie sugeruja piszac ze ich galanty maja ok 125KM |
Ostatnio zmieniony przez Maniu 10-12-2007, 21:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 10-12-2007, 19:37
|
|
|
Witam .Kolego w dowodzie rejestracyjnym jest podana moc silnika
w kilowatach (u mnie 92kW) silnik 16V /1.8 a tych koni troszkę za dużo.
Pozdrawiam. |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
Maniu
Forumowicz
Auto: Galant 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 53 Skąd: ~Włocławek
|
Wysłany: 10-12-2007, 21:50
|
|
|
Sorrki moj blad juz zedytowalem post. Wiec Ty masz ok 125KM (a nie ma takich wersji jak wczesniej napisalem), a czym silnik sie rozni od tego 116KM?? I jak to rozroznic nie patrzac w dowod? Ale to tylko ciekawostka...
Wie ktos co z tymi srubami |
|
|
|
 |
JPR
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Cze 2007 Posty: 72 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 10-12-2007, 23:27
|
|
|
Pytaj może na szrotach mają podobe śruby z innych modeli, lub innych marek samochodów wykręć jedną i popytaj
Może ktoś z mitsumaniaków ma to myślę,
że się odezwie.
Tu ciekawostka w instrukcji holenderskiej podana moc 93KW
Ale w Polsce też są inne drogi.Może inne kilowaty?
Nawet to polacy spie..... |
_________________ JPR
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11149 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-12-2007, 23:44
|
|
|
Cześć.Poszukaj na allegro ogłoszenia szrotu z japończykami.Podobno jest taki w Łodzi.A ha,do dokręcania kup sobie nasadki jakiejś dobrej firmy.można kupić pojedyńczo,więc koszt niewielki.
[ Dodano: 10-12-2007, 23:59 ]
Znalazłem to ołoszenie więc podaje namiar.Firma nazywa się Japan Car .Mają strone www.japancar.pl.Mają też mnustwo telefonów:
(042)6715444
(042)6715445
604560000
602262653
602400090
Mam nadzieję że nie pomyliłem się przy tych cyferkach.Życzę powodzenia.Składaj szybko bo żal by taka bryka stała w garażu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 14:42
|
|
|
Ja to bym Ci poradzil abys wymienil sobie bezwzglednie wszystkie sruby na nowe ja tego kiedys nie zrobilem i po 5tys.ponownie wypalilo uszczelke pod glowica.Bo podobno maja tendencje do wyciagania sie.Naprawa miala miejsce w Hiszpani gdzie wszystkie czesci dostepne byly niestety tylko w serwisie ale dzieki temu 14 tys.przejechane i jak narazie wszystko ok. |
|
|
|
 |
|