Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam, mam na imię Bartek i jeżdżę Accentem :-)
Autor Wiadomość
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-11-2007, 18:37   

Miło by bylo gdybys pozostal przy rodzimej marce :mrgreen:
Powodzenia w poszukiwaniu nowego autka.
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 02-11-2007, 21:13   

rodzimej?

dzisiaj miałem okazję zostać posiadaczem tego: Hyundai Accent 2000r.

wszystko ładnie pięknie, auto z niespełna 60 kkm ale pomiar silnika prawdę powiedział: gar 1 i 2 oraz 4 po 10.5 atm zaś trzeci 13 atm.
Do tego chłodnica klimy, maska, zderzak, wzmocnienie zderzaka do wymiany - pas przedni przy odrobinie chęci do naciągnięcia.

"Improter" próbował zasugerować że mój manometr szwankuje, ale nie umiał odpowiedzieć dlaczego ten "niepewny sprzęt" dwa razy na trzecim garze pokazał 13 :finga:

Parę dni temu mierzyłem 10-cio letnią Fiestę 1.3 Endura z przebiegiem 98 kkm lub 198 kkm (krótkie liczniki w Fordach) i na wszystkich garach równiutko po 13 atm.
Jutro jadę do Nakła :rolleyes:

[ Dodano: 03-11-2007, 23:23 ]
a jednak zostałem w rodzinie,
Accent kupiony :)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-11-2007, 19:20   

no to do nastepnego spotkania na Zlocie, Bartku :)
 
 
wlad
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 19:35   

e-gen napisał/a:
a jednak zostałem w rodzinie,
Accent kupiony

bedziesz zadowolony!
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-11-2007, 22:38   

wlad napisał/a:
bedziesz zadowolony!


baa, już jestem :biggrin:
choć w paru kwestiach nastąpił downgrade.

Oto kilka fotek mojego "nowego" blaszaka:


















Ciekawe, że szukając dla siebie pierwszego samochodu nie sądziłem że kupię Lantrę, no a teraz szukając drugiego auta, Accent też był poza sferą zainteresowań... widocznie był mi pisany :roll:

Pierwsze wrażenie:
+ sporo miejsca w środku, również nad głową dla siedzących na tylnej kanapie
+ spory bagażnik (porównywalny z Lantrą j1)
+ przyzwoite plastiki, nic nie trzeszczy
+ fajny silniczek 1.5 12v ( G4EK ), ciągnący od dołu z jednym wałkiem w rozrządzie i hydraulicznymi reg. luzów zaworowych (pasek+napinacz ~ 150 zł :mrgreen: )
+ dobrze się prowadzi i cicho wybiera nierówności;
+ dostępna "baza wiedzy" (only IE) http://hmaservice.com/ login: zabel12 hasło: emFibG9ja2k=
+ kolor
+ podoba się mojej dziewczynie :p
- brak podgrzewanej przepustnicy (mam nadzieję że poniżej -20 nie będzie siupów)
- brak obrotościomierza
- brak podłokietnika
- brak lampek w drzwiach i podświetlenia przycisków (które notabene się wycierają w Accencie) podnoszenia szyb.

To be continued

Kompresja zmierzona po zakupie zgodnie z manualem Hyundaia (silnik 3h po zakończeniu jazdy, czyli ciepły) wykazała równe ciśnienie na wszystkich 4 cylindrach po 13 atm. Po próbie olejowej nadal 13 atm :mrgreen:

Mierzenie kompresji na zimnym silniku, gdy luzy zaworowe są regulowane hydraulicznie może dawać błędne odczyty. I pomyśleć że przed zakupem podejrzewałem problem z uszczelką głowicy :biggrin:

Po przejechaniu 11 kkm (w tym 8kkm na LPG) stwierdzam że silnik nie bierze oleju a zalany jest syntetycznym Mobilem1 5W40
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
Ostatnio zmieniony przez e-gen 18-04-2008, 15:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21940
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-11-2007, 22:45   

Bardzo ciekawe i niebrzydkie auto. A widziałeś najnowszego Accenta-normalnie cudo i te detale. Np. boczne kierukowskazy...
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-11-2007, 22:51   

Hugo napisał/a:
Bardzo ciekawe i niebrzydkie auto.

dziękuję, dziękuję :oops:


Hugo napisał/a:
A widziałeś najnowszego Accenta-normalnie cudo i te detale. Np. boczne kierukowskazy...

widziałem, bardzo apetyczny choć nie znam szczegółów i nie czytałem żadnego testu - ale design udany, fakt :idea:
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
wlad
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 07:51   

e-gen napisał/a:
+ przyzwoite plastiki, nic nie trzeszczy

u mnie[o polowe wiekszy przebieg]trzeszcza....
ale ciesz sie,ze masz sedana-w hatchbacku tylna klapa to dopiero orkiestra.
e-gen napisał/a:
- brak obrotościomierza
- brak podłokietnika

u mnie sa :P
 
 
Pele
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2007, 00:24   

No to gratualcje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.