 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Witam, mam na imię Bartek i jeżdżę Accentem :-) |
Autor |
Wiadomość |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 02-11-2007, 18:37
|
|
|
Miło by bylo gdybys pozostal przy rodzimej marce
Powodzenia w poszukiwaniu nowego autka. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-11-2007, 21:13
|
|
|
rodzimej?
dzisiaj miałem okazję zostać posiadaczem tego: Hyundai Accent 2000r.
wszystko ładnie pięknie, auto z niespełna 60 kkm ale pomiar silnika prawdę powiedział: gar 1 i 2 oraz 4 po 10.5 atm zaś trzeci 13 atm.
Do tego chłodnica klimy, maska, zderzak, wzmocnienie zderzaka do wymiany - pas przedni przy odrobinie chęci do naciągnięcia.
"Improter" próbował zasugerować że mój manometr szwankuje, ale nie umiał odpowiedzieć dlaczego ten "niepewny sprzęt" dwa razy na trzecim garze pokazał 13
Parę dni temu mierzyłem 10-cio letnią Fiestę 1.3 Endura z przebiegiem 98 kkm lub 198 kkm (krótkie liczniki w Fordach) i na wszystkich garach równiutko po 13 atm.
Jutro jadę do Nakła
[ Dodano: 03-11-2007, 23:23 ]
a jednak zostałem w rodzinie,
Accent kupiony |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-11-2007, 19:20
|
|
|
no to do nastepnego spotkania na Zlocie, Bartku |
|
|
|
 |
wlad [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 19:35
|
|
|
e-gen napisał/a: | a jednak zostałem w rodzinie,
Accent kupiony |
bedziesz zadowolony! |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-11-2007, 22:38
|
|
|
wlad napisał/a: | bedziesz zadowolony! |
baa, już jestem
choć w paru kwestiach nastąpił downgrade.
Oto kilka fotek mojego "nowego" blaszaka:
Ciekawe, że szukając dla siebie pierwszego samochodu nie sądziłem że kupię Lantrę, no a teraz szukając drugiego auta, Accent też był poza sferą zainteresowań... widocznie był mi pisany
Pierwsze wrażenie:
+ sporo miejsca w środku, również nad głową dla siedzących na tylnej kanapie
+ spory bagażnik (porównywalny z Lantrą j1)
+ przyzwoite plastiki, nic nie trzeszczy
+ fajny silniczek 1.5 12v ( G4EK ), ciągnący od dołu z jednym wałkiem w rozrządzie i hydraulicznymi reg. luzów zaworowych (pasek+napinacz ~ 150 zł )
+ dobrze się prowadzi i cicho wybiera nierówności;
+ dostępna "baza wiedzy" (only IE) http://hmaservice.com/ login: zabel12 hasło: emFibG9ja2k=
+ kolor
+ podoba się mojej dziewczynie
- brak podgrzewanej przepustnicy (mam nadzieję że poniżej -20 nie będzie siupów)
- brak obrotościomierza
- brak podłokietnika
- brak lampek w drzwiach i podświetlenia przycisków (które notabene się wycierają w Accencie) podnoszenia szyb.
To be continued
Kompresja zmierzona po zakupie zgodnie z manualem Hyundaia (silnik 3h po zakończeniu jazdy, czyli ciepły) wykazała równe ciśnienie na wszystkich 4 cylindrach po 13 atm. Po próbie olejowej nadal 13 atm
Mierzenie kompresji na zimnym silniku, gdy luzy zaworowe są regulowane hydraulicznie może dawać błędne odczyty. I pomyśleć że przed zakupem podejrzewałem problem z uszczelką głowicy
Po przejechaniu 11 kkm (w tym 8kkm na LPG) stwierdzam że silnik nie bierze oleju a zalany jest syntetycznym Mobilem1 5W40 |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
Ostatnio zmieniony przez e-gen 18-04-2008, 15:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21940 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-11-2007, 22:45
|
|
|
Bardzo ciekawe i niebrzydkie auto. A widziałeś najnowszego Accenta-normalnie cudo i te detale. Np. boczne kierukowskazy... |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-11-2007, 22:51
|
|
|
Hugo napisał/a: | Bardzo ciekawe i niebrzydkie auto. |
dziękuję, dziękuję
Hugo napisał/a: | A widziałeś najnowszego Accenta-normalnie cudo i te detale. Np. boczne kierukowskazy... |
widziałem, bardzo apetyczny choć nie znam szczegółów i nie czytałem żadnego testu - ale design udany, fakt |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
wlad [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2007, 07:51
|
|
|
e-gen napisał/a: | + przyzwoite plastiki, nic nie trzeszczy |
u mnie[o polowe wiekszy przebieg]trzeszcza....
ale ciesz sie,ze masz sedana-w hatchbacku tylna klapa to dopiero orkiestra. e-gen napisał/a: | - brak obrotościomierza
- brak podłokietnika |
u mnie sa |
|
|
|
 |
Pele [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2007, 00:24
|
|
|
No to gratualcje |
|
|
|
 |
|
|