 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Bezpieczniki |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-12-2007, 12:14
|
|
|
Sorki, ze tak późno, lewy przekaźnik jest na 110% od dmuchawy - sprawdzone. nie znalazłem jednak oznaczenia na tym przekaźniku . Przy okazji wymiany przekaźnika, wymień też bezpieczniki na takie z prawidłową wartością, może przekaźnik wylatuje od za mocnego prądu bo u ciebie nie widać bezpiecznika powyżej 20A a dmuchawa potrzebuje 25A
[ Dodano: 12-12-2007, 12:15 ]
Za przekaźnikiem udaj się na KUPIĘ/SPRZEDAM tam na pewno ktoś będzie miał z jakiegoś rozbitka |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 12:17
|
|
|
londolut napisał/a: | widać bezpiecznika powyżej 20A a dmuchawa potrzebuje 25A |
w takim przypadku wywalało by bezpiecznik a nie przekaźnik ...
zeby siadał przekaznik przez za duży "mocny" prąd musiałby miec bezpiecznik o wyższej niz nominalna wartości np 30A 50A itd... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-12-2007, 12:20
|
|
|
shortybmx, miałem przypadek, że paliło mi bezpiecznik w radiu (10A - standard), zajrzałem do puszki i okazało się, ze w miejsce bezpiecznika 10A wsadzony był 5A który się nie przepalał to jak to jest 5A puszczał prąd a wypalało 10A na radiu |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 12:32
|
|
|
cieżko mi to wytłumaczyć, może to 5A było jakimś super wypaśnym 5A a 10A takim słabym marketowym 10A ?
ciężko mi wytłumaczyc taki przypadek, choc jak wiemy wszystko jest mozliwe ...
trzebaby jakiegos elektryka zapytać
może to byla kwestia jakiegos przebicia na drodze od puszki do radia .. cięzko wyczuć...
bezpieczniki sa na + prawda, a masa jest minusem wiec to w masie biegną te elektrony które sprawiaja że prąd płynie ... moze to jakies przebicie |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-12-2007, 12:36
|
|
|
Najważniejsze żeby Kuczan, uruchomił dmuchawca bo z zaparowanymi szybami się ciężko jeździ |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Kuczan [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 12:55
|
|
|
Dmuchawa chodzi, stycznik nie przekazywał prądu więc dałem mu styk na stałe dopóki takiego nie znajde i teraz dmuchawa chodzi nawet przy wyjętym kluczyku.Pozamieniałem również wartości bezpieczników na takie jakie powinno być i nic się nie pali i wszystko chodzi tak jak powinno.Szkoda że w mojej okolicy nie ma rozbitków CA0 |
|
|
|
 |
|
|