Przesunięty przez: Kibloo 21-07-2009, 16:28 |
L200 2002-2005 stuki zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
manfred_250 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2007, 20:58 L200 2002-2005 stuki zawieszenia
|
|
|
Witam, w moim L200 występują jakieś stuki. Przenoszone są przez ramę i nie wiem gdzie ich źródło. Tak słychać jakby zapasówka pukała, dźwięk dobiega jakby z tyłu. Czy ktoś z Was szanowni mitsumaniaki miał taki przypadek? A może ten typ tak ma? Ps na przeglądzie nic nie pukało. |
|
|
|
 |
wladek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2007, 21:19
|
|
|
U mnie terz puka jak jest pusto i wydaje mi sie że to wykładka paki albo gumy na amorach |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-11-2007, 07:52
|
|
|
wladek napisał/a: | U mnie terz puka jak jest pusto i wydaje mi sie że to wykładka paki albo gumy na amorach |
Ja mam tak samo. Co ciekawe, bardziej stuka gdy jest zimno. Wg mnie to właśnie plastikowa wykładka - gdy się lekko skurczy przy chłodzie zaczyna telepać...
Czasami może też stukać tylna klapa, jeżeli jest wyrobiona i ma luz na ryglach.
Koło zapasowe nie powinno pod warunkiem, że jest dobrze dokręcone. Opona przylega wtedy do ramy i raczej guma nie wydaje takiego dźwięku. Jedyne co może się tam lekko kolebać, to łańcuch od podnośnika zapasu, który luźno zwisa na feldze od środka.
Teraz, kiedy znowu dosypało śniegiem i wożę go na pace - jest cichutko pod obciążeniem . Jak odśnieżę, to zamierzam wtrysnąć piankę montażową miedzy pakę, a wykładkę, co powinno je trwale połączyć, zamortyzować wstrząsy i wygłuszyć...
Jak pomoże - dam znać |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-11-2007, 08:16
|
|
|
Tylko z ta pianka uwazaj co bys nie musial kuwety nowej szukac. Scierwo potrafi narobic szkod. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
miczon
Mitsumaniak

Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-11-2007, 09:38
|
|
|
Gene napisał/a: | Tylko z ta pianka uwazaj co bys nie musial kuwety nowej szukac. Scierwo potrafi narobic szkod. |
Damy rade...
Czym, jak czym, ale pianką potrfię się obsługiwać z racji wykonywanej profesji... |
_________________
 |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 17:00
|
|
|
Cytat: | pianką potrfię się obsługiwać z racji wykonywanej profesji |
Pianista? |
|
|
|
 |
PIONIER333 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2007, 21:00
|
|
|
A jak pięknie rdzwieje blacha pod pianką nawet farbę przeżera też byłem "pianistą" ale blacha nie odbiera wilgoci jak ściana i tu jest pies pogrzebany. |
|
|
|
 |
wladek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2007, 18:19
|
|
|
Naprawiłem stuki
Były to tuleje wieszaków resora te z tyłu |
|
|
|
 |
lukasz607 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2008, 15:15
|
|
|
Ciekawe z tą pianką. W prawdzie post tego nie dotyczy, ale czy plastikowa wyściółka paki nie utrzymuje wilgoci? wydaje mi sie ze tez
[ Dodano: 26-01-2008, 16:19 ]
A tak ogólnie jak sie Wam spisuje ten rocznik L200, z praktycznego punktu widzenia - rozwazam zakup 2005 r w starej budzie, coś takiego - http://suchen.mobile.de/f...de&pageNumber=5 Warto? Niewiele tańszy od nowego ale jakis taki "z jajem |
|
|
|
 |
soldiers
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 13 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 28-01-2009, 15:50
|
|
|
witam wszystkich tez mam ten problem i to nie jest zapasówka ani kuweta bo jej nie mam, ale doszedłem co jest przyczyną, sa to tulejki na amortyzatorach i mozliwe ze tez na resorach jak ktos tu juz pisał... MOZE KTOS WYMIENIAŁ TE TULEJKI NA AMORACH WIEM ZE NIE SA WYMIENNE ALE MOZE GDZIEŚ DOBIERZE POMOZE MI KTOŚ JAK TO MOZNA ZROBIC???????????? |
_________________
 |
|
|
|
 |
skun37
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2001 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 16 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2014, 19:09
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie, pierwszy post jednak forum przeglądam już od dłuższego czasu.
Nie chce zakładać nowego wątku bo ten jest idealny zatem robimy wykop
Stuki pojawiły się ostatnio, myślałem że to hard top się przesunął na mocowaniach i uszczelka od szyby hardtopa haczy o kabinę, ale to nie to.
Stuki są wyraźne i niosą się po ramie, dobiegają wyraźnie z tyłu, jak by z okolic baku, ale tam nic luźnego nie ma, wydech o nic nie wali, zapas też nie.
Charakterystyczne w tym całym bajzlu jest to, że jak podczas skrętu obciąży się lewa strona to jest stuk, a potem znów jak skręcę w prawo. Jazda po prostym to stukanie tylko na dziurach i to nie wszystkich i nie ma tu znaczenia czy duże czy małe. :/ Wszystkie gumy wydają się ok na wieszakach itd. Jedyne co to drążki skrętne biegnące do ramy na środku mają wyrobione gumy czy to może być to i jak fachowo dobrać taką gumę? Ewentualnie inne pomysły co to może być?
Dodam że hałas pojawia się po tym jak tylne koła wjadą na nierówność co by wykluczało drążki skrętne :/ |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-11-2014, 08:25
|
|
|
Sprawdź tuleje amortyzatorów na początek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|