 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zimowa Akcja Serwisowa ! |
Autor |
Wiadomość |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-11-2007, 16:45
|
|
|
Stach napisał/a: | POPIERAM AKCJĘ ZIMA (niezależnie od ewentualnej przyszłej nazwy) idea jest bardzo dobra. |
Stach, widocznie nie zrozumiałeś powyższych postów.
Nie jest problemem sama idea akcji zimowych, też uważam, że są dobrą sprawą....
...też byłem na takiej akcji przed wyjazdem na wakacje...niestety...
Problemem jest rzetelność jej przeprowadzenia.
Pozdrawiam |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
Misiek_Haribo [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 08:27
|
|
|
Czytam i czytam ten wątek i już sam nie wiem co myśleć. Jechać na ten przegląd czy nie jechać? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 02-12-2007, 09:54
|
|
|
Podejdź do tego inaczej - jak masz podejrzenia że coś szwankuje i wiesz mniej więcej co a są też sprawy które chciał byś sprawić i np. podpiąć się do MUT'a i warte jest to tych 50zł to walisz na przegląd i gadasz mechaniorom co chcesz by sprawdzili i luzik. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 14:33
|
|
|
Cytat: | Jechać na ten przegląd czy nie jechać? |
Jechać.
Powiedzą Ci co masz niesprawne. A Ty wyrobisz sobie SWOJE zdanie o serwisie. |
|
|
|
 |
Misiek_Haribo [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 11:54
|
|
|
No i już nie pojadę na przegląd. Zadzwoniłem ze dwa tygodnie temu do AllianzAuto w Wawie i umówiłem się na czwartek na ten przegląd. W środę dowiedziałem się, że mam coś pilnego, więc postanowiłem dać im znać, że nie przyjadę. Padł mi telefon, więc napisałem maila (adres mailowy serwisu znalazłem na ich stronie), że nie mogę być w czwartek i proponuję wtorek rano. Poprosiłem o potwierdzenie, czy termin jest OK. I tak oto mijały kolejne dni i odpowiedź nie nadchodziła, aż nadszedł 15 grudnia i akcja się skończyła.
Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi. |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 16:41
|
|
|
Misiek_Haribo napisał/a: | Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi. |
A może o nieskuteczności elektronicznych środków komunikacji? |
|
|
|
 |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 2784 Skąd: jestem z miasta
|
Wysłany: 15-12-2007, 16:55
|
|
|
elili napisał/a: | Misiek_Haribo napisał/a: | Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi. |
A może o nieskuteczności elektronicznych środków komunikacji? |
Raczej o swojej kompletnej niezaradnosci:
Misiek_Haribo napisał/a: | I tak oto mijały kolejne dni i odpowiedź nie nadchodziła, aż nadszedł 15 grudnia i akcja się skończyła. |
Misiek_Haribo, rozumiem, ze przez te mijajace dni nie miales w XXI w. dostepu do zadnego innego telefonu, i nie mogles do nich zadzwonic |
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
Misiek_Haribo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 07:31
|
|
|
arekp napisał/a: | elili napisał/a: | Misiek_Haribo napisał/a: | Tylko się utwierdziłem w swojej negatywnej opinii o ASO Mitsubishi. |
A może o nieskuteczności elektronicznych środków komunikacji? |
Raczej o swojej kompletnej niezaradnosci:
W jakim sensie niezaradności. Ja się zachowałem w porządku - nie mogłem przyjechać - dałem znać, że nie będę i zaproponowałem nowy termin i zostałem olany. W tym wątku były zastrzeżenia, że ASO kładą na tą akcje laskę i się nie przykładają - no i się potwierdziło. ASO mają swoich klientów w d.....
Misiek_Haribo napisał/a: | I tak oto mijały kolejne dni i odpowiedź nie nadchodziła, aż nadszedł 15 grudnia i akcja się skończyła. |
Misiek_Haribo, rozumiem, ze przez te mijajace dni nie miales w XXI w. dostepu do zadnego innego telefonu, i nie mogles do nich zadzwonic |
Miałem dostęp, ale to nie o to chodzi. Może Ty należysz do takiej grupy klientów, że lubisz chodzić i się prosić, żeby usługodawcy wzięli Twoje pieniądze. Może lubisz jak Ci robią łaskę. Ja nie lubię i uważam, że porządne firmy mają inne standardy obsługi klienta. |
|
|
|
 |
arekp
Mitsumaniak

Auto: inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 2784 Skąd: jestem z miasta
|
Wysłany: 16-12-2007, 13:36
|
|
|
Misiek_Haribo napisał/a: | Miałem dostęp, ale to nie o to chodzi. Może Ty należysz do takiej grupy klientów, że lubisz chodzić i się prosić, żeby usługodawcy wzięli Twoje pieniądze. Może lubisz jak Ci robią łaskę. Ja nie lubię i uważam, że porządne firmy mają inne standardy obsługi klienta. |
Naleze do tych ludzi, ktorzy jesli widza ze dzieje sie cos niewlasciwego - ktos przez kilka dni nie odpowiada na e-mail, na ktory powinien odpowiedziec w 5 min - to dzwonia i sie pytaja czy cos sie stalo - w tym wypadku czy e-mail z moim pytaniem dotarl.
Przeglad to byl rowniez Twoj interes, i nie zadbales wlasciwie o niego. Nie wierze, ze jestes dobrym samarytaninem, ktory pomyslal 'dzis bede milosciwy dla ASO i dam im 50zl za cos co mi nie jest potrzebne'. |
_________________ odszkodowania.pl serwis z bezpłatną wiedzą i poradami w zakresie samodzielnego uzyskania odszkodowania |
|
|
|
 |
mmaleks
Mitsumaniak
Auto: ECLIPSE 97 420A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Gru 2006 Posty: 62 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 02-12-2008, 20:17
|
|
|
Witam
Orientuje się ktoś czy w tym roku też jest przeprowadzana zimowa akcja serwisowa za symboliczną opłate??? |
|
|
|
 |
|
|