 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 03-06-2007, 23:51 |
[CS9W 2.0] srs lancer kombi 2003 |
Autor |
Wiadomość |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-12-2007, 22:30
|
|
|
Zadzwoń do ASO i się zapytaj czy są w stanie coś sensownie zdiagnozować. Powinno się płacić za diagnozę a nie podłączenie. Jeżeli świeci się SRS i powiedzą Ci że podłączenie do kompa wyjaśni sprawę, to płacisz własnie za diagnozę, jeżeli jej nie dostaniesz nie płać ponieważ nie nie dotrzymano warunków umowy. Płaci się nie za naprawianie ale za naprawienie. |
|
|
|
 |
seba76 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 12:12
|
|
|
sla napisał/a: | Zadzwoń do ASO i się zapytaj czy są w stanie coś sensownie zdiagnozować. Powinno się płacić za diagnozę a nie podłączenie. Jeżeli świeci się SRS i powiedzą Ci że podłączenie do kompa wyjaśni sprawę, to płacisz własnie za diagnozę, jeżeli jej nie dostaniesz nie płać ponieważ nie nie dotrzymano warunków umowy. Płaci się nie za naprawianie ale za naprawienie. |
Na razie serwis, który zakładał alarm zobowiązał się sprawdzić dokładnie co mogło być przyczyną zapalenia się kontrolki srs, więc poczekam, czy im się uda. A co do ASO to pewnie powinno być tak jak piszesz, ale moim zdaniem podłączenie pod komputer może być przez nich traktowane jako diagnoza, ale jeszcze nie jako usunięcie usterki... |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2007, 12:29
|
|
|
seba76 napisał/a: | moim zdaniem podłączenie pod komputer może być przez nich traktowane jako diagnoza, |
Zgoda tylko z diagnozy musi coś wynikać, nie mogą powiedzieć, że podłączenie nic nie wykazało, bo w takim razie po co to robili.Na tej zasadzie można rozebrać cały samochód, zainkasować kasę i powiedzieć sorry nie wiemy co się stało. Przy takim podejściu to każdy może otworzyć nawet serwis promów kosmicznych. |
|
|
|
 |
seba76 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 12:48
|
|
|
sla napisał/a: | seba76 napisał/a: | moim zdaniem podłączenie pod komputer może być przez nich traktowane jako diagnoza, |
Zgoda tylko z diagnozy musi coś wynikać, nie mogą powiedzieć, że podłączenie nic nie wykazało, bo w takim razie po co to robili.Na tej zasadzie można rozebrać cały samochód, zainkasować kasę i powiedzieć sorry nie wiemy co się stało. Przy takim podejściu to każdy może otworzyć nawet serwis promów kosmicznych. |
Heheh, masz rację, my to wiemy, fajnie by jeszcze było żeby warsztaty też stosowały takie zasady, a niestety często tak nie jest. |
|
|
|
 |
kvaq [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 17:03
|
|
|
Słuchaj z tym dachem to troszkę przesadziłeś "pod jakąś barierkę".Wiesz widziałem kilka barjerek, ale ta musiała być spora:)Jak sądzę kupowałeś go ze względu na dobrą cenę, mam nadzieję że się mylę ale srs to nie PRZYPADEK. Zgodzę się z przedmówcami "jaśków" moze już tam nie być od dawna. Pozdro dla wszystkich KASKADERÓW<haha> |
|
|
|
 |
seba76 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 22:52
|
|
|
kvaq napisał/a: | Słuchaj z tym dachem to troszkę przesadziłeś "pod jakąś barierkę".Wiesz widziałem kilka barjerek, ale ta musiała być spora:)Jak sądzę kupowałeś go ze względu na dobrą cenę, mam nadzieję że się mylę ale srs to nie PRZYPADEK. Zgodzę się z przedmówcami "jaśków" moze już tam nie być od dawna. Pozdro dla wszystkich KASKADERÓW<haha> |
Kojarzę z allegro auto, o którym pisze robcio, wtedy właśnie kupowałem swojego lancera i pamiętam nawet, że dzwoniłem do tego ogłoszenia - facet mówił mi, że auto wjechało w tył ciężarówki chyba i uszkodziło sobie dach...Pewnie nikt teraz nie jest w stanie powiedzieć, jak było naprawdę, ważne jest natomiast jak auto było naprawione i rzeczywiście czy są w tym aucie poduszki...No a najważniejsze moim zdaniem to aby ten lancer jak najdłużej służył nowemu właścicielowi bez żadnych przykrych niespodzianek, czego Ci robcio życzę
[ Dodano: 19-12-2007, 12:56 ]
Wracając do mojego problemu z kontrolką srs po montażu autoalarmu - w serwisie, który go zakładał jednak nie potrafili sobie z tym poradzić, więc pojechałem do ASO (Satall Łódź) - w ciągu 10 minut sprawa była załatwiona - wystarczyło podpiąć autko pod oryginalne oprogramowanie mitsubishi i skasować błąd. Cena 150 zł. Czasami naprawdę warto pojechać do ASO |
|
|
|
 |
|
|