 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: zbyszekm2 12-03-2008, 00:15 |
Kilka pytan dot. Pajero II gen. |
Autor |
Wiadomość |
Croom [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2007, 15:11
|
|
|
A no teraz sie zgadza troche mi sie rozjasnilo a ja myslalem ze na poczatek zawsze trzeba cos robic chodzi mi o naprawy biezace sprawy ktore sie powtarzaja w pajorkach w jakis odstepach czasu co jakis przebieg tak jak w corollach np. rozrzad co 90tys km , sprzeglo co 150-200km pierscienie co 200-250tys km, amory co 200tys km, pompa wody co 100tys km przyklady czerpie z jedn. 1.3 tudziez jak kto woli 1.4
No jak to jest w pajorkach z cyklicznymi wymianami ktore trzeba zrobic po takim i takimm przebiegu itp. ??? |
|
|
|
 |
mich-z93 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 14:04
|
|
|
Nie chcę z siebię robic wielkiego znawcy, ale to jest jednak japończyk i chociaż części są coraz
tańsze to jednak nie są takie jak do golfa. Pakiet startowy to mogą być chociażby amortyzator( od 200 zwykłe zamienniki do 1800zł oryginalne 3poziomy lub używki) czy normalne rzeczy takie jak nowy pasek czy oleje w mostach skrzyni i silniku ..... trzeba mieć rezerwe przynajmniej 2tyś poza tym dochodzi jeszcze rejestracja. pozdrawiam |
|
|
|
 |
Croom [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2007, 08:59
|
|
|
A jak jest z silnikiem 2.8 jest on faktycznie wogole bezobslugowy ?
Czy ktoś moze sie podzielic swoiimi spostrzezeniami na temat tego silnika czy miewa wycieki, bierze olej ? |
|
|
|
 |
|
|