Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:24 |
Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-) |
Autor |
Wiadomość |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2007, 20:53
|
|
|
W granicach £7500 co przy obecnym kursie funta jest ceną więcej niż rewelacyjną.
Dla porównania obecnie na angielskim Autotrader (takie otomoto w UK) są 2
importowane sztuki (nie RalliArt):
1. 2002 z 42000mil na liczniku (czyli przed najdroższym serwisem z paskami
rozrządu) za 11.000 funtów
2. 2001 (jak mój) z 80.000 na liczniku za 7000 funtów
Oba mają standardowe (kiepskie) wnętrze, drewnopodobne wstawki i zwykłą
kierownicę.
Mój ma przejechane 60.000 mil, fotele Recaro i kierownicę MOMO.
Jak na razie są 2 osoby wstępnie zainteresowane, jedna w UK i jedna z PL.
Pod koniec stycznia auto jedzie na serwis i potem jest na 99% do wzięcia. |
|
|
|
 |
matho78 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2007, 19:32
|
|
|
No ale starsze modele można już kupić poniżej 5 tys funtów a legnum kombi z 97 roku z przebiegiem około 60 tys mil za 3200 funtów . Te które są na autotrader za 7000 i 11000 są już dość długo i raczej ciężko je sprzedać za taką cene. Samochoddy w uk strasznie dostały po dupie szczegulnie te starsze można kupić za śmieszne pieniądze .Wszystko co starsze niż 7 lat leci na łeb na szyje no ale vr4 to rodzynek w uk i ceny w miare stoją w miejscu powodzenia w sprzedarzy ale za 7.5 tys można mieć subaru impreza wrx z 2003 albo wrx sti z 2001 roku a to jest baaardzo popularny samochód w uk.
pozdrawiam maciek |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 16-12-2007, 19:51
|
|
|
OK wstępnie jestem zainteresowany
Chociaż Aga (żona) powiedziała - "bez skóry" Ale to jest już bez znaczenia
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2007, 18:35
|
|
|
na razie jestem w PL i net mam sporadycznie. napisze po powrocie do UK. Pozdro |
|
|
|
 |
Adamski [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2007, 15:08
|
|
|
Witam wszystkich maniaków z spod znaku Mitsu. Galant w modelu od 97 bardzo mi sie podoba juz od dawien dawna, ze wzgledow praktycznych najbardziej wersja kombi. Juz niebawem wymieniam swojego paska VWB5 na cos innego i tym razem bedzie to Gal moze Legnum? Chyba jednak nie bo szukam czegoś brzydko mówiąc do gazu więc silnik V6 znany ze swojej trwałości jest najlepszym wyborem. A moze olać ekonomie i sprawic sobie radoche kupując Legnum, np ten
Sorki za ot, wracając do wątku to w tej chwili na ang ebayu jest pare ciekawych propozycji z ceną grubo poniżej 7000 owszem za pierwsze roczniki produkcji ale zawsze. Z Legnum to jak z każdym autem sportowym w UK, w miare można tanio je kupić ale utrzymać to już jest wyzwanie.
z cena kup teraz 2900GBP
http://cgi.ebay.co.uk/mit...1QQcmdZViewItem
ze skórą do licytacji od 2500
http://cgi.ebay.co.uk/mit...1QQcmdZViewItem
ciekawe za ile pójdzie
http://cgi.ebay.co.uk/199...1QQcmdZViewItem
Pozdrawiam i wszystkim życze Szcześliwego Nowego Roku!!! |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 30-12-2007, 16:34
|
|
|
Co do tego pierwszego:
... to facio mocno kręci z tym przebiegiem. Przebieg jest 80k mil a nie km jak usiłuje wcisnąć. Zegary są po konwersji i by przeszedł badania taki zegar MUSI czytać w milach. A to są seryjne zegary do konwersji z JP na UK, więc i odczytują w milach. Dla mnie wałek z przebiegiem i przez to odpada jako niegodny zaufania.
Drugi...
...ma już wylicytowane 2900GBP i jeszcze "reserve not met". To już kolejny raz go ktoś wystawia z tego co pamiętam i za każdym razem nie znajdował nabywców. Zdaje się, że minimalna cena ustawiona na jakieś 3500 GBP, więc nie tak tanio. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Adamski [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2008, 23:33
|
|
|
jako że dziś nie padało wybrałem sie do Keighley i odwiedziłem mocno znany wszystkim tym którzy czytają Autotradera Trade Center. 4 Legnum stające pod chmurką wśród niezliczonej ilosci imprez wyglądały żałośnie. Stan lakierów beznadziejny, połamane spojlery, koła na kapciach, wyrwane nawigacje, itp. No i nawet mimo małych przebiegów podejrzewam, że mechanika pewnie też do gruntownej renowacji (rudy na tarczach sobie hasa wesoło). Za cene do 3500 GBP kupi sie Vr4 ale chyba trupa Tym sposobem wyleczyłem sie z Legnuma i rozglądam sie za czymś innym Subaru Legacy GTB
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2008, 00:00
|
|
|
ten subaru to fajny samochod ale jak go zrownamy z VR4 hmm. dodam tylko tyle apropo legnum i GB: wiekszosc to szrot i w sumie w ogole nie dziwi mnie to co widziales, to juz nie tylko obiegowa opinia ale i fakt ze nielatwo tam kupic cos znosnego, trzaba by szukac troche gdzie indziej i dluzej jesli chcesz miec takowe autko w naprawde dobrym stanie. |
|
|
|
 |
Adamski [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2008, 01:05
|
|
|
Ten Subaru też ma 280 koników, ciekawe by to było rzeczywiście Tez mysle o samurajskich aukcjach i z tego co sie już zorientowałem przystopuje troszeczke, odłoże więcej żetonów by nabyć coś o wiele, wiele świeższego. Przecież te Legnumy które widziałem są do kupienia za 600 GBP (po przeliczeniu)!!! |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2008, 04:10
|
|
|
A powracając do VR-4 to chętnych na mojego proszę o składanie ofert na priv.
Krótkie info:
Auto jest w świetnym stanie oprócz lekko uszkodzonego (pękniętego) lakieru na zderzaku z tyłu przy cofaniu i paru odprysków co chyba jest normalne w kilkuletnim
aucie. Moge podesłać zdjęcia i zbliżenia zderzaka.
Cierpi na dzwoniące zawory na zimnym silniku i wolnych obrotach ale to normalne w tych autach. Miałem wymieniac je na popychacze 3G (3mm przekrój zamiast 1mm w orginalnych) ale tego niestety nie zdąże już zrobić. Nie robi to zadnej krzywdy silnikowi tylko ten dźwięk... Na liczniku właśnie przekroczył 60000mil.
Poza tym to auto marzenie i niechętnie sie go pozbywam ale niestety muszę...
Jest to orginalny UK RalliArt (jeden z tylko 200 sztuk oficjalnie sprowadzonych do UK przez tą firmę) z siedzeniami Recaro, kierownica momo, audio mp3 kenwooda ze wzmacniaczem i zmieniarką, itd.
Pełną specyfikację ze zdjęciami podeślę zainteresowanym. Auto ma pełną historią serwisową w większości warsztaty Mitsi i RalliArt. 26 styczniu jestem umówiony na kolejny serwis i potem auto jest do sprzedaży.
Rezerwuję sobie prawo do wycofania oferty ale nie sądzę żebym z niego skorzystał.
Dajcie znać jesli potrzebujecie więcej info.
Pozdro
[ Dodano: 09-02-2008, 00:27 ]
Mam złą wiadomość drodzy forumowicze.
Wiem że zapowiadałem sprzedaż mojego VR-a ale niestety zostaje u mnie.
Nie można pozbyć się TAKIEGO auta!!! A prawdę mówiąc powód jest prostszy:
Nowa praca z autem służbowym + Nowa kasa = VR pozostaje dla przyjemności
Trochę w niego poinwestuję i na Silverstone we Wrześniu (mam nadzieję) na http://www.traxshows.co.uk/ |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 15-01-2009, 13:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 15-01-2009, 13:06
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | koledzy a powiedzcie mi ile wynosi spalanie tego cacka? | bardzo duże
Moje pierwsze spalanie było niezłe - pełen zbiornik paliwa wyparował w 2 dni upalania Czyli miasto - w porywach do 22l
Trasa tak około 12,5l - a przy naprawdę spokojnej jeździe ~ 10,5
Średnie spalanie mieszane (miasto i trasa) jest na poziomie 16-18 litrów -przy czym nie jest to jazda emeryta
Niestety jak chce się jeździć szybko i dynamicznie to auto musi swoje "przepalić"
Jak na razie jeszcze nie robiłem testów spalania tylko samego miasta i przy spokojnej jeździe - jak będę miał jakieś wyniki dam znać
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-01-2009, 13:08
|
|
|
Jak pisał Roch, spalanie w agielskich normach to:
18 - 33 mpg (obie skrajne wielkości są w normie), kwestia "ciężkości" nogi |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 15-01-2009, 20:19
|
|
|
mein got... a potem sie odbija na wątrobie...
jutro lecę po kolejną porcję essentiale...bo z czytania forum nie zrezygnuję |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-01-2009, 21:05
|
|
|
VR4 jest raczej dla wytrwalych. Na pewno dochodza jeszcze koszty z olejami, klockami i tarczami. Notabene VR4 ma hamulce tez od EVO ? Bo koszty bebechow do evo nie sa male... |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
|