Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:24
Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)
Autor Wiadomość
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 20:53   

W granicach £7500 co przy obecnym kursie funta jest ceną więcej niż rewelacyjną.

Dla porównania obecnie na angielskim Autotrader (takie otomoto w UK) są 2
importowane sztuki (nie RalliArt):
1. 2002 z 42000mil na liczniku (czyli przed najdroższym serwisem z paskami
rozrządu) za 11.000 funtów
2. 2001 (jak mój) z 80.000 na liczniku za 7000 funtów

Oba mają standardowe (kiepskie) wnętrze, drewnopodobne wstawki i zwykłą
kierownicę.

Mój ma przejechane 60.000 mil, fotele Recaro i kierownicę MOMO.

Jak na razie są 2 osoby wstępnie zainteresowane, jedna w UK i jedna z PL.
Pod koniec stycznia auto jedzie na serwis i potem jest na 99% do wzięcia.
 
 
matho78
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 19:32   

No ale starsze modele można już kupić poniżej 5 tys funtów a legnum kombi z 97 roku z przebiegiem około 60 tys mil za 3200 funtów . Te które są na autotrader za 7000 i 11000 są już dość długo i raczej ciężko je sprzedać za taką cene. Samochoddy w uk strasznie dostały po dupie szczegulnie te starsze można kupić za śmieszne pieniądze .Wszystko co starsze niż 7 lat leci na łeb na szyje no ale vr4 to rodzynek w uk i ceny w miare stoją w miejscu powodzenia w sprzedarzy ale za 7.5 tys można mieć subaru impreza wrx z 2003 albo wrx sti z 2001 roku a to jest baaardzo popularny samochód w uk.

pozdrawiam maciek
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 16-12-2007, 19:51   

OK wstępnie jestem zainteresowany :)
Chociaż Aga (żona) powiedziała - "bez skóry" :shock: Ale to jest już bez znaczenia :lol:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2007, 18:35   

na razie jestem w PL i net mam sporadycznie. napisze po powrocie do UK. Pozdro
 
 
Adamski
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2007, 15:08   

Witam wszystkich maniaków z spod znaku Mitsu. Galant w modelu od 97 bardzo mi sie podoba juz od dawien dawna, ze wzgledow praktycznych najbardziej wersja kombi. Juz niebawem wymieniam swojego paska VWB5 na cos innego i tym razem bedzie to Gal moze Legnum? Chyba jednak nie bo szukam czegoś brzydko mówiąc do gazu więc silnik V6 znany ze swojej trwałości jest najlepszym wyborem. A moze olać ekonomie i sprawic sobie radoche kupując Legnum, np ten


Sorki za ot, wracając do wątku to w tej chwili na ang ebayu jest pare ciekawych propozycji z ceną grubo poniżej 7000 owszem za pierwsze roczniki produkcji ale zawsze. Z Legnum to jak z każdym autem sportowym w UK, w miare można tanio je kupić ale utrzymać to już jest wyzwanie.

z cena kup teraz 2900GBP
http://cgi.ebay.co.uk/mit...1QQcmdZViewItem

ze skórą do licytacji od 2500
http://cgi.ebay.co.uk/mit...1QQcmdZViewItem

ciekawe za ile pójdzie
http://cgi.ebay.co.uk/199...1QQcmdZViewItem

Pozdrawiam i wszystkim życze Szcześliwego Nowego Roku!!!
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 30-12-2007, 16:34   

Co do tego pierwszego:
... to facio mocno kręci z tym przebiegiem. Przebieg jest 80k mil a nie km jak usiłuje wcisnąć. Zegary są po konwersji i by przeszedł badania taki zegar MUSI czytać w milach. A to są seryjne zegary do konwersji z JP na UK, więc i odczytują w milach. Dla mnie wałek z przebiegiem i przez to odpada jako niegodny zaufania.
Drugi...
...ma już wylicytowane 2900GBP i jeszcze "reserve not met". To już kolejny raz go ktoś wystawia z tego co pamiętam i za każdym razem nie znajdował nabywców. Zdaje się, że minimalna cena ustawiona na jakieś 3500 GBP, więc nie tak tanio.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Adamski
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2008, 23:33   

jako że dziś nie padało :tard: wybrałem sie do Keighley i odwiedziłem mocno znany wszystkim tym którzy czytają Autotradera Trade Center. 4 Legnum stające pod chmurką wśród niezliczonej ilosci imprez wyglądały żałośnie. Stan lakierów beznadziejny, połamane spojlery, koła na kapciach, wyrwane nawigacje, itp. No i nawet mimo małych przebiegów podejrzewam, że mechanika pewnie też do gruntownej renowacji (rudy na tarczach sobie hasa wesoło). Za cene do 3500 GBP kupi sie Vr4 ale chyba trupa :evil: Tym sposobem wyleczyłem sie z Legnuma i rozglądam sie za czymś innym :arrow: Subaru Legacy GTB
Pozdrawiam.
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2008, 00:00   

ten subaru to fajny samochod ale jak go zrownamy z VR4 hmm. dodam tylko tyle apropo legnum i GB: wiekszosc to szrot i w sumie w ogole nie dziwi mnie to co widziales, to juz nie tylko obiegowa opinia ale i fakt ze nielatwo tam kupic cos znosnego, trzaba by szukac troche gdzie indziej i dluzej jesli chcesz miec takowe autko w naprawde dobrym stanie.
 
 
Adamski
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2008, 01:05   

Ten Subaru też ma 280 koników, ciekawe by to było rzeczywiście :mrgreen: Tez mysle o samurajskich aukcjach i z tego co sie już zorientowałem przystopuje troszeczke, odłoże więcej żetonów by nabyć coś o wiele, wiele świeższego. Przecież te Legnumy które widziałem są do kupienia za 600 GBP (po przeliczeniu)!!!
 
 
Nevman1
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2008, 04:10   

A powracając do VR-4 to chętnych na mojego proszę o składanie ofert na priv.

Krótkie info:
Auto jest w świetnym stanie oprócz lekko uszkodzonego (pękniętego) lakieru na zderzaku z tyłu przy cofaniu i paru odprysków co chyba jest normalne w kilkuletnim
aucie. Moge podesłać zdjęcia i zbliżenia zderzaka.
Cierpi na dzwoniące zawory na zimnym silniku i wolnych obrotach ale to normalne w tych autach. Miałem wymieniac je na popychacze 3G (3mm przekrój zamiast 1mm w orginalnych) ale tego niestety nie zdąże już zrobić. Nie robi to zadnej krzywdy silnikowi tylko ten dźwięk... Na liczniku właśnie przekroczył 60000mil.

Poza tym to auto marzenie i niechętnie sie go pozbywam ale niestety muszę...
Jest to orginalny UK RalliArt (jeden z tylko 200 sztuk oficjalnie sprowadzonych do UK przez tą firmę) z siedzeniami Recaro, kierownica momo, audio mp3 kenwooda ze wzmacniaczem i zmieniarką, itd.
Pełną specyfikację ze zdjęciami podeślę zainteresowanym. Auto ma pełną historią serwisową w większości warsztaty Mitsi i RalliArt. 26 styczniu jestem umówiony na kolejny serwis i potem auto jest do sprzedaży.

Rezerwuję sobie prawo do wycofania oferty ale nie sądzę żebym z niego skorzystał.

Dajcie znać jesli potrzebujecie więcej info.

Pozdro

[ Dodano: 09-02-2008, 00:27 ]
Mam złą wiadomość drodzy forumowicze.
Wiem że zapowiadałem sprzedaż mojego VR-a ale niestety zostaje u mnie.
Nie można pozbyć się TAKIEGO auta!!! A prawdę mówiąc powód jest prostszy:
Nowa praca z autem służbowym + Nowa kasa = VR pozostaje dla przyjemności :)
Trochę w niego poinwestuję i na Silverstone we Wrześniu (mam nadzieję) na http://www.traxshows.co.uk/
Ostatnio zmieniony przez roch_27 15-01-2009, 13:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 15-01-2009, 12:12   

koledzy a powiedzcie mi ile wynosi spalanie tego cacka?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-01-2009, 13:06   

waldi-1 napisał/a:
koledzy a powiedzcie mi ile wynosi spalanie tego cacka?
bardzo duże :D
Moje pierwsze spalanie było niezłe - pełen zbiornik paliwa wyparował w 2 dni upalania :twisted: Czyli miasto - w porywach do 22l :wink:
Trasa tak około 12,5l ;) - a przy naprawdę spokojnej jeździe ~ 10,5 :)
Średnie spalanie mieszane (miasto i trasa) jest na poziomie 16-18 litrów -przy czym nie jest to jazda emeryta :badgrin: :twisted:

Niestety jak chce się jeździć szybko i dynamicznie to auto musi swoje "przepalić" ;)

Jak na razie jeszcze nie robiłem testów spalania tylko samego miasta i przy spokojnej jeździe - jak będę miał jakieś wyniki dam znać ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-01-2009, 13:08   

Jak pisał Roch, spalanie w agielskich normach to:
18 - 33 mpg (obie skrajne wielkości są w normie), kwestia "ciężkości" nogi :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 15-01-2009, 20:19   

mein got... a potem sie odbija na wątrobie... :doubt:

jutro lecę po kolejną porcję essentiale...bo z czytania forum nie zrezygnuję :rolleyes:
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-01-2009, 21:05   

VR4 jest raczej dla wytrwalych. Na pewno dochodza jeszcze koszty z olejami, klockami i tarczami. Notabene VR4 ma hamulce tez od EVO ? Bo koszty bebechow do evo nie sa male...
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.