Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sprężyny do Cari
Autor Wiadomość
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 11-06-2006, 21:40   

tez zalozylem po jednej sztuce na strone z tylu, no i wrazenia jak wyzej, chociaz jeszcze nie mialem okazji sprawdzic jak bedzie sie jechac z kims z tylu - wczesniej jakas wieksza nierownosc, z jedna osoba z tylu i tarla opona o mocowanie zderzaka do blotnika(zle et felgi i za duzy profil opony :) )
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
rives1
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 15:09   

arturro napisał/a:
albo sportowe progresywne ktore im bardziej obciazony samochod tym robia sie twardsze albo wlozyc gumy pomiedzy zwoje (mialem tak kiedys w ladzie).


Witam! mam podobny problem, opony 205/50 na alufelgach 15 (nie znam parametrów feligi niestrety). Przy komplecie pasażerów i na większych bujankach lub ostrych zakrętach rant błotnika obciera o oponę. Tak sobie pochodziłem po różnych komisach i popatrzyłem na różne Carismy to tył stał w nich wyżej (bez obciążenia) niż w mojej. Podejrzewam, że w mojej zmęczenie materiału daje znać o sobie.
Co do tych gum to jakoś nie jestem przekonany, wolałbym jednak sprężyny zmienić na twardsze (i krótsze?). Tylko czy ktoś mógłby mi doradzić typ, wymiary, ceny jakieś przykładowe. No i żeby to były informacje sprawdzone, bo jak sie okaże że kupie a dalej będzie obcierać to lipa będzie - niepotrzebne koszty.
Z góry dzięks
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 15:45   

jak zalozysz nizsze to wiadomo ze przy obciazeniu bedzie tarlo.
jedyny skuteczny sposob to wyciac lub sklepac rant.
jesli zdecydujesz sie na sprezyny polecam Weitec, Kilen, Lesjoforce
 
 
piotrass
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 18:19   

ja kupiłem felgi okazyjnie i tez mam problem z obcieraniem pokombinuje jeszcze z mniejszymi oponkami ale et 35 na 16' nie sprawdza sie bez przeróbek blacharskich chyba założe te gumy funfel ma je przy civice i jest sztywna

[ Dodano: 20-12-2007, 15:34 ]
podobno w poznaniu jest firma , która robi sprężyny na zamówienie do każdego auta można niby dobrać wysokość i twardość nowych koszt coś koło 300 za pare . wie ktoś może coś ? o tej firmie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.