 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
sprężyny do Cari |
| Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 11-06-2006, 21:40
|
|
|
tez zalozylem po jednej sztuce na strone z tylu, no i wrazenia jak wyzej, chociaz jeszcze nie mialem okazji sprawdzic jak bedzie sie jechac z kims z tylu - wczesniej jakas wieksza nierownosc, z jedna osoba z tylu i tarla opona o mocowanie zderzaka do blotnika(zle et felgi i za duzy profil opony ) |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
rives1 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 15:09
|
|
|
| arturro napisał/a: | | albo sportowe progresywne ktore im bardziej obciazony samochod tym robia sie twardsze albo wlozyc gumy pomiedzy zwoje (mialem tak kiedys w ladzie). |
Witam! mam podobny problem, opony 205/50 na alufelgach 15 (nie znam parametrów feligi niestrety). Przy komplecie pasażerów i na większych bujankach lub ostrych zakrętach rant błotnika obciera o oponę. Tak sobie pochodziłem po różnych komisach i popatrzyłem na różne Carismy to tył stał w nich wyżej (bez obciążenia) niż w mojej. Podejrzewam, że w mojej zmęczenie materiału daje znać o sobie.
Co do tych gum to jakoś nie jestem przekonany, wolałbym jednak sprężyny zmienić na twardsze (i krótsze?). Tylko czy ktoś mógłby mi doradzić typ, wymiary, ceny jakieś przykładowe. No i żeby to były informacje sprawdzone, bo jak sie okaże że kupie a dalej będzie obcierać to lipa będzie - niepotrzebne koszty.
Z góry dzięks |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2007, 15:45
|
|
|
jak zalozysz nizsze to wiadomo ze przy obciazeniu bedzie tarlo.
jedyny skuteczny sposob to wyciac lub sklepac rant.
jesli zdecydujesz sie na sprezyny polecam Weitec, Kilen, Lesjoforce |
|
|
|
 |
piotrass [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 18:19
|
|
|
ja kupiłem felgi okazyjnie i tez mam problem z obcieraniem pokombinuje jeszcze z mniejszymi oponkami ale et 35 na 16' nie sprawdza sie bez przeróbek blacharskich chyba założe te gumy funfel ma je przy civice i jest sztywna
[ Dodano: 20-12-2007, 15:34 ]
podobno w poznaniu jest firma , która robi sprężyny na zamówienie do każdego auta można niby dobrać wysokość i twardość nowych koszt coś koło 300 za pare . wie ktoś może coś ? o tej firmie |
|
|
|
 |
|
|
|