Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Kontrolka otwartych/zamknietych drzwi
Autor Wiadomość
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-12-2007, 19:11   [CA1A 1.3] Kontrolka otwartych/zamknietych drzwi

Hi. Hmm. No to tam od dłuższego czasu mam sterownik do fabrycznego centralnego zamontowany. Od kilku dni mam tak, że jak lewe drzwi otworze, to kontrolka drzwi tylko błysnie, i jak są otwarte - wogle nie swieci. Prawe drzwi działają dobrze.

Lewe drzwi jak np zamkne tak leciutko, to kontrolka sie zapali, i pali sie jak powoli zaczne otwierac i niby jest dobrze. Ale jednak przy normalnym otwieraniu tylko blysnie. Dziwne a mam funkcje ze jak czujnik wykryje ze drzwi sie nie otwierają to centralny sie zamyka (funkcja sterownika na pilot). Co tez mnei czasme irytuje.

Cy to jakaś wada z czujnikiem do drzwi? Gdzie się on znajduje? mieliscie juz takie problemy?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 20:19   

Z tego, co piszesz, można podejrzewać krańcówkę drzwi. Po tylu latach metal śniedzieje i zdarzają się problemy z brakiem styku. Dla drzwi kierowcy krańcówka znajduje się w prawym dolnym narożniku "pod drzwiami", patrząc z boku pojazdu. Okręcasz jeden blachowkręt, ściągasz gumową, harmonijkową uszczelkę i wyciągasz krańcówkę z karoserii. Porządnie czyścisz krańcówkę oraz blachę karoserii, wszystko zabezpieczasz wazeliną techniczną i skręcasz z powrotem do kupy. Powinno pomóc.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-12-2007, 23:12   

Dokladnie jak pisze gregorbu, u mnie bylo podobnie zeszlej zimy, odrecilem srube, wyczyscilem styki i blache w slupku, poczym spsikalem wszystko obficie WD-40. Problem zniknal.
_________________
 
 
 
JayChyl 
Mitsumaniak

Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 691
Skąd: Łomża
Wysłany: 20-12-2007, 15:46   

Fajnie ,dziś przetestuje. Thx :D

A wyczyszcze alkoholem izopropylowym.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-12-2007, 20:53   

Machnij to papierem ściernym o gradacji 800-1000 i popsikaj WD-40 żeby się nie przycinało. Izopropanol nie jest dobry do takich prac, sprawdza sie bardziej do czyszczenia płytek drukowanych, wiem z autopsji ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.