 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Kontrolka otwartych/zamknietych drzwi |
Autor |
Wiadomość |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 18-12-2007, 19:11 [CA1A 1.3] Kontrolka otwartych/zamknietych drzwi
|
|
|
Hi. Hmm. No to tam od dłuższego czasu mam sterownik do fabrycznego centralnego zamontowany. Od kilku dni mam tak, że jak lewe drzwi otworze, to kontrolka drzwi tylko błysnie, i jak są otwarte - wogle nie swieci. Prawe drzwi działają dobrze.
Lewe drzwi jak np zamkne tak leciutko, to kontrolka sie zapali, i pali sie jak powoli zaczne otwierac i niby jest dobrze. Ale jednak przy normalnym otwieraniu tylko blysnie. Dziwne a mam funkcje ze jak czujnik wykryje ze drzwi sie nie otwierają to centralny sie zamyka (funkcja sterownika na pilot). Co tez mnei czasme irytuje.
Cy to jakaś wada z czujnikiem do drzwi? Gdzie się on znajduje? mieliscie juz takie problemy? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2007, 20:19
|
|
|
Z tego, co piszesz, można podejrzewać krańcówkę drzwi. Po tylu latach metal śniedzieje i zdarzają się problemy z brakiem styku. Dla drzwi kierowcy krańcówka znajduje się w prawym dolnym narożniku "pod drzwiami", patrząc z boku pojazdu. Okręcasz jeden blachowkręt, ściągasz gumową, harmonijkową uszczelkę i wyciągasz krańcówkę z karoserii. Porządnie czyścisz krańcówkę oraz blachę karoserii, wszystko zabezpieczasz wazeliną techniczną i skręcasz z powrotem do kupy. Powinno pomóc. |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-12-2007, 23:12
|
|
|
Dokladnie jak pisze gregorbu, u mnie bylo podobnie zeszlej zimy, odrecilem srube, wyczyscilem styki i blache w slupku, poczym spsikalem wszystko obficie WD-40. Problem zniknal. |
_________________
 |
|
|
|
 |
JayChyl
Mitsumaniak
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 20-12-2007, 15:46
|
|
|
Fajnie ,dziś przetestuje. Thx
A wyczyszcze alkoholem izopropylowym. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-12-2007, 20:53
|
|
|
Machnij to papierem ściernym o gradacji 800-1000 i popsikaj WD-40 żeby się nie przycinało. Izopropanol nie jest dobry do takich prac, sprawdza sie bardziej do czyszczenia płytek drukowanych, wiem z autopsji |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|
|