Jazda na pustym baku czy złe paliwo? |
Autor |
Wiadomość |
kamil73-73
Forumowicz Gal 2,5 V6 Elegance

Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 212 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 23-12-2007, 12:09 Jazda na pustym baku czy złe paliwo?
|
|
|
Mam gala na sekwencji,po ostatniej dolewce z benzyny prawie w puste zła praca na benzynie nawet na rozgrzanym silniku.Jak przełączy na gaz wszystko jest ok.,to sprawa elektryki chyba odpada.Sądzę ,że to paliwo statoil ?,choć nie chcę mi się wierzyć,co Wy o tym sądzicie i czy układ szprycy jest tak wrażliwy na paliwo,a może jest go zbyt mało w baku i nadmiar wody spowodował usterkę cheek engine. |
_________________ Kamil |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 23-12-2007, 12:22
|
|
|
Jak dłużej jeździłeś na LPG mając pustkę w baku (benzyna) to wielce prawdopodobne, że zniszczyłeś pompę paliwa. Kwestia tego, czy masz w założonej instalacji LPG taki trick z odcinaniem pompy paliwa jak jeździsz na gazie, jeśli nie to jazda z pustym bakiem prowadzi do przegrzania pompy (benzyna działa jako chłodziwo). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-12-2007, 14:18
|
|
|
Pewnie wtryski się zapiekły.Kupić środek czyszczący i ciapeć . |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamil73-73
Forumowicz Gal 2,5 V6 Elegance

Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 212 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 23-12-2007, 14:34
|
|
|
Co do wcześniejszej wypowiedzi to paliwo w baku jeszcze było,ja ze swojej strony nigdy nie doprowadzam do całkowitego braku benzyny ,sprawę pomp paliwa znam,doskonale bo jeżdże autami na gaz już 10 lat,chodzi mi o to czy ktoś z Was miał podobną sytuacje jeżdżąc zimą przy niskim stanie paliwa w baku bądż niską jakością paliwa i przy dolaniu większej ilości problem zniknął.Ja już dotankowałem około 15 litrów benzyny i już na rozgrzanym silniku słyszę lekką poprawe. |
_________________ Kamil |
|
|
|
 |
zenkov [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2007, 02:03
|
|
|
Wlancz na paliwko i bardzo dobrze daj mu w dupe powinno pomoc Tylko tak nie odrazu
Ja na statoilu smigam , 98 zalewam bez siarkowa i ladnie smiga A może być tak ze nie zatankowałeś paliwka tylko cos innego na orlenie moj ojcec mial sytuacje taka ze byl pistolet do benzynki i wlal sobie olej napedowy |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2007, 12:55
|
|
|
mi sie wydaje ze to moze byc ta pompa paliwa, jak jezdzisz z mala iloscia benzyny nie jest chlodzona. ja bym na poczatek stawial na pompe. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-01-2008, 21:44
|
|
|
M4mooT napisał/a: | jak jezdzisz z mala iloscia benzyny nie jest chlodzona. |
A co to znaczy mała ilośc benzyny? 1 litr. 0.5? czy np 10 l?
ja jezdza na LPG i benzyne tankuje gdy tylko zczyna sie zapalc rezerwa. W koncu na rezerwie też mozna jechać okło 100km, wiec bedzie to około 8 litrów, a skoro mozna jechać to od razy tak popmpa nie siada.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
kamil73-73
Forumowicz Gal 2,5 V6 Elegance

Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 212 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 02-01-2008, 22:02
|
|
|
Problem złej pracy silnika minął ,dolałem ok.15 l 98 poterkotał jeszcze 2 dzionki i na szczęście mu przeszło,chek też zniknął
[ Dodano: 02-01-2008, 22:06 ]
Marcino czy wiesz ile paliwa jest w baku po zapaleniu kontrolki |
_________________ Kamil |
|
|
|
 |
CZS [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 00:26
|
|
|
REZERWA W GALU JEST 10 L |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 08:06
|
|
|
z tego co wiem to wlasnie 10l jest rezerwy to na tym ja przejade jakies 60-80km. no generalnie to lepiej nei jezdzic za duzo na rezerwie za czesto |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 04-01-2008, 22:57
|
|
|
M4mooT napisał/a: | generalnie to lepiej nei jezdzic za duzo na rezerwie za czesto | święte słowa - inaczej padnie pompa paliwa ze względu na brak smarowania
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
|