[ALL] Jak zrobić sciagacz do kierownicy :) |
Autor |
Wiadomość |
marekoza
Mitsumaniak marekoza

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 46 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: 25-12-2007, 17:27 [ALL] Jak zrobić sciagacz do kierownicy :)
|
|
|
Chce wyminic kierownice w moim misku i kiedy wykrecilem duza nakretke siedzi dalek jak siedziala na tej gwiazdce... sa tam dwa otwory na sruby rozm. 8 domyslam sie ze musze je czyms polaczyc i wykozystac gwint na drazku do sciagniecia ale czym ?? z gory dzieki za szybka podopowiedz |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 25-12-2007, 18:09
|
|
|
jak robilem w swoim przelacznik zespolony sciagalem kierownice (nie wiedzialem ze nie musze togo robic ) Szczerze mowiac zdjelem ja bez uzycia sciagacza poprostu zlapalem ja symetrycznie i lekko porusalem na boki i zeszla (moja przynajmniej nie byla nabita na wieowypust mocno dobra rada,,,zaniam sciagniesz kiere zaznacz sobie jej ustawienie zaoszczedzisz soebi prob ustawienia (pierwszy raz zapomnialem i musialem kombinowac |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-12-2007, 19:56
|
|
|
marekoza pięściami uderzasz w kierownicę na godzinę za dziesięć druga. Jak nie puści to kilka razy. Po tym ściągasz ją bez żadnego wysiłku. |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2007, 23:51
|
|
|
albo prostsza rada ale trzeba to miec. sciagacz do półosi polecam
bwr |
|
|
|
 |
marekoza
Mitsumaniak marekoza

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V Ca0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 46 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: 02-01-2008, 17:44
|
|
|
no i sie udało.... kawalek stalowej blachy 0.7 cm wiertarka... narzynki, śruba zeszlifowana na szpic... dwie sruby nr8 i 20 min roboty |
_________________
 |
|
|
|
 |
|