Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Lancer CS0] Jak włączyć alarm w tryb serwisowy?
Autor Wiadomość
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 22-12-2007, 20:11   [Lancer CS0] Jak włączyć alarm w tryb serwisowy?

Kupilem niedawno lancerka kombi 2.0 :) .
Mam jedno pytanko ponieważ poprzedni właściciel nie umiał mi na nie odpowiedzieć.
Jak włączyć alarm w tryb serwisowy? (alarm seryjny)
_________________

 
 
 
Dominik77
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2007, 17:16   

W sumie to nie ma alarmu seryjnego co diler to może być inny. Jakiej firmy masz alarm lub jak wygląda pilot ?
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 23-12-2007, 17:59   

Pilot czarny z 3 czerwonymi przyciskami. Jeden wiekszy do włączania i otwierania alarmu oraz dwa mniejsze nie wiem do czego. Właściciel też nie wiedział.

Podobno jest jakiś wyłącznik serwisowy. Gdzie go szukać?
_________________

 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-12-2007, 20:32   

Artii napisał/a:


Podobno jest jakiś wyłącznik serwisowy. Gdzie go szukać?

Wyłącznik serwisowy, i do zmiany iinych funkcji możesz znaleźć idąc wzdłuż kabli od centralki alarmu, tą zaś znajdziesz idąc od czujników ruchu. Najczęściej montażyści salonowi idą po najmniejszej lini oporu i wyłącznik serwisowy tak montują, że nie można z niego skorzystać. U mnie dopiero po awarii czujnika ruchu został wyłącznie na moją prośbę tak zlokalizowany żeby można było go używać. Mogę teraz programować wiele innych dodatkowychfunkcji typu antynapad, czas spoczynku itp.Dla niezorientowanych jest jednak nie do odnalezienia.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 23-12-2007, 22:27   

sla napisał/a:
Wyłącznik serwisowy, i do zmiany iinych funkcji możesz znaleźć idąc wzdłuż kabli od centralki alarmu

Mam rozumieć że są jakieś dwa wyłączniki?
_________________

 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-12-2007, 23:00   

Nie, jest jeden, ale odpowiednie funkcje ustawiasz przy pomocy określonej ilości naciśnięć i przekręcania kluczyka w stacyjce.
Ostatnio zmieniony przez sla 25-12-2007, 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dominik77
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2007, 14:14   

Powiedz jeszcze czy na tylnej części obudowy pilota jest nadrukowane "AMX".
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 25-12-2007, 21:07   

Niestety nie ma napisu amx. Jest jakiś numer telefonu w razie problemow :) .

Nie moge za bardzo zlokalizować tego wyłącznika. Gdzie on powinien być?
_________________

 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-12-2007, 21:12   

Może być wszędzie, ale jest schowany i będzie Ci b. trudno go odszukać nie idąc kablami od centralki.
 
 
Dominik77
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2007, 01:27   

Jeżeli nie ma nadruku AMX to powinieneś mieć model 400. W tym alarmie w zestawie jest wyłącznik serwisowy przylutowany na dwużyłowym przewodzie koloru szarego z czarny paskiem. Wprowadzenie w stan serwisowy polega na przełączeniu go z pozycji OFF w pozycję ON na włączonym zapłonie, co zostanie potwierdzone przez zapalenie się diody alarmu na stałe. Powinien być gdzieś pod panelem pod kierownicą, lub w tych okolicach. Jednak wszystko zależy od instalatora, niektórzy nie podłączają ich wcale.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.