[MIRAGE] ustawienie zaworów |
Autor |
Wiadomość |
mirage1 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2007, 12:17 [MIRAGE] ustawienie zaworów
|
|
|
Witam
Czy w silniku 4 G15 12 zaworowy trzeba ustawiać zawory? mam zrobione 190 tys i nigdy tego nie robiłem. pytam pod kątem problemów z obrotami.
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 04-01-2008, 20:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kuczan [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2007, 12:32
|
|
|
mirage1 napisał/a: | Czy w silniku 4 G15 12 zaworowy trzeba ustawiać zawory? |
Pewnie że T A K !!Zawory reguluje się co 10 tys. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 27-12-2007, 13:48
|
|
|
mirage1 napisał/a: | mam zrobione 190 tys |
jesteś o 19 ustawiań do tyłu . Zawory ustawiaj na gorącym silniku, według opisu na www.mitsubishifan.webpark.pl |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-12-2007, 15:19
|
|
|
Koledzy nie przesadzacie z częstotliwością tej regulacji? Co 10 000 km? Często. Jest to gdzieś napisane w instrukcji? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-12-2007, 16:14
|
|
|
Z praktyki : przy normalnej eksploatacji nie zadziej jak 1 w roku przy wiekszym obciazeniu i przebiegach - instalacji LPG 2 razy w roku. I zawsze kiedy slychac zawory lub cos jest nie tak. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-12-2007, 19:35
|
|
|
akbi napisał/a: | wg Info-techa jest co 15000 lub co rok | Tak już lepiej. |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2007, 23:03
|
|
|
to dlaczego w moim misku co 75tys? |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-12-2007, 08:59
|
|
|
Bastek77 napisał/a: | to dlaczego w moim misku co 75tys? |
uuu ... przepraszam, to chyba ja Ci tak podałem wcześniej (w innym temacie) ... nie zwróciłem uwagi, że przy wcześniejszych przeglądach, również powinieneś sprawdzać te luzy.
W Twoim silniku też jest co 15000 lub co rok |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-12-2007, 10:31
|
|
|
Sorki za wprowadzenie w błąd, co 15kkm ale tylko jeśli wymagają regulacji |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2007, 23:51
|
|
|
Otóż zatankowałem paliwko na lotosie i przestały cykać zawory, silnik też ucichł
Nie tankować na Jet-cie |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-12-2007, 10:11
|
|
|
Bastek77 napisał/a: | Otóż zatankowałem paliwko na lotosie i przestały cykać zawory, silnik też ucichł
Nie tankować na Jet-cie |
a napisz proszę jeszcze - ile przejechałeś kilometrów jak to stwierdziłeś??
Bo wiesz ... ja nie twierdze, że jedna czy druga stacja jest super czy też beee ... ale żeby wyczuć zmiany w zaworach po domniemam jednym tankowaniu jest niemożliwe ... no chyba, że na JETie lałeś benzynę z piachem |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2007, 10:39
|
|
|
Otóż tankowałem właściwie zawsze na J, gdyż było mi po drodze i było ok, ale z czasem coraz głośniej pracował sinik i słychać było zawory, nawet myślałem o regulacji luzu.
Przypadkowo musiałem zajechać na Lotosa, zalałem do pełna, i powiem szczerze, że po przejechaniu kilki km odczułem różnicę, silnik ucichł, zawory także, lepiej ciągnie i jest bardziej eleastic:)
Jezdzę tym autem prawie 1,5 roku i wiem co mówię:)
Różnica jest bardzo duża, zauważalnie mniej pali, radzę omijać J-ty |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-12-2007, 10:56
|
|
|
Bastek77 napisał/a: | Przypadkowo musiałem zajechać na Lotosa, zalałem do pełna, i powiem szczerze, że po przejechaniu kilki km odczułem różnicę, silnik ucichł, zawory także, lepiej ciągnie i jest bardziej eleastic:) |
Sorki, ale wg mnie to całkowicie nierealne (no chyba, że tak jak pisałem wcześniej - na JET lałeś wodę zamiast benzyny) ... pierwsze 2/3 km i tak przejechałeś na starym paliwie, które było w przewodach itd ...
Bastek77 napisał/a: | Różnica jest bardzo duża, zauważalnie mniej pali, radzę omijać J-ty |
Po jednym tankowaniu nie można w ogóle wyciągać takich wniosków ... gdyż często różnice na poszczególnych tankowaniach sięgają rzędu nawet 1l/100km,
Dla przeciw wagi napiszę, że dwu/trzykrotnie latem tankowałem na Lotosie i zawsze wyszło mi większe spalanie.
Co do JET się nie wypowiem, bo tam nie tankowałem, ale nie sądzę, aby wlewali taki syf, abyś mógł cokolwiek wyczuć na zaworach po przejechaniu kilku kilometrów. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Jurop [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2007, 12:24
|
|
|
Paliwo na na stacjach Jet w moich okolicach jest niezbyt dobrej jakości ale nie żeby aż taki syf to był tylko lepeij tankować na innych ale jak wyjeździsz jeden bak na paliwie z Jet-a to się nic nie stanie. Ale ogółem wydaje mi się tak jak Akbiemu że po jednym tankowaniu raczej jest to niemożliwe żeby całkiem zawory ucichły. Aha i ile miałeś paliwa jak jechałeś tankować (ile zostało starego w baku ) i ile zatankowałeś?? |
|
|
|
 |
|