 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Termostat |
Autor |
Wiadomość |
kris1976 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2007, 17:30
|
|
|
wiesz jak dziala termostat?? to jest zawor otwierany bimetalem, jesli masz zablokowany, nie baw sie w odblokowanie
moze Ci sie uda
ale co bedzie jak go zamontujesz i zablokuje sie ponownie ale w pozycji otwartej i zagotuje sie ciecz??
koszt nowego nie jest przeciez wielki a spokojnie jezdzisz |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-12-2007, 22:15
|
|
|
Ja kupiłem nowy firmy Vernet za 27zł(przez sklep internetowy inter cars, a najlepsze jest to, że jak pojechałem do inter carsu i chciałem kupić normalnie zza lady to chcieli za ten sam model 66zł) i po wmontowaniu jest super. Stary był ciągle otwarty, bo pękł na pół i cała ta sprężyna co jest w środku wyleciała |
|
|
|
 |
margan1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2007, 18:11
|
|
|
w moim przypadku termostat poprostu pekl od dolu. Pekla taka "trzymaczka" sprezyny i jak odkrecilem wszywtko to az wyskoczyl termostat:) fotki niestety niemam bo juz wyzucilem stary ale najlepiej odkrec swoj i idz z nim do sklepu i dopasujecie taki sam lub jak w moim przypadku podobny. Jak termostat sie zablokuje to chyba juz nic nieporadzisz tylko nowy kupic a taki drogi niejest. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2007, 00:35
|
|
|
I to jest najlepsze rozwiazanie bez kombinowania... silnik musi miec prawidlowa temperature. Dzieki temu mamy wlasciwa moc, spalannie, trwalosc, itp. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-12-2007, 16:56
|
|
|
Takumi napisał/a: | wytlumacz o co chodzi ze termostat zablokowany w pozycji otwartej? |
tzn. że się zatarła ośka na której pracuje "zatyczka", która steruje obiegiem wody, tzw. dużym i małym. Jeśli jest otwarta cały czas, to masz duży obieg wody i auto się nie dogrzewa. Na wolnych obrotach stojąc w miejscu temperatura zawsze wzrośnie, ponieważ obieg wody w układzie jest wolniejszy, i nie "dmucha" na chłodnice. Jak się poruszasz to dmucha na chłodnice i obieg wody jest szybszy, ponieważ obroty są większe. I własnie tu istotny jest sprawny termostat i później czujnik temperatury, który to pomaga termostatowi zapanować nad wyskoą temperatuą poprzez uruchamianie wentylatorów chłodnicy. Jaśniej nie potrafię. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Takumi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2007, 19:45
|
|
|
Super wyjasnione adaho.Dzieki wszystkim za odpowiedzi.Termostat wymieniam tuz po nowym roku. |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2007, 11:09
|
|
|
Adaho, to powinien założyć Akademię Mitsubishi ze specjalnością Eclipse |
|
|
|
 |
|
|