odpalanie silnika luzem |
Autor |
Wiadomość |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 02-01-2008, 18:33 odpalanie silnika luzem
|
|
|
witam czy ktoś z was odpalał silnik wyciągnięty z auta ?
mam problem podpiołem do niego wszystko co jest w samochodzie i silnik zapala ale tylko gdy go podleje benzynką prosto do przpustnicy ,wyglada na to ze nie dostaje paliwa i nie wiem co moze byc przyczyną pompa paliwa działa czy jest mozliwe ze z powodu długiego postoju tegoż silnika na wolnym powietrzu pod przykryciem mogło coś się stac z wtryskami benzyny ?silnik to 1.6 glxi
pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 22:09
|
|
|
Jak masz wszystko na wierzchu to wyjmij wtryskiwacze i zobacz czy podaja paliwo. |
|
|
|
 |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 03-01-2008, 01:04
|
|
|
ok to mogę sprawdzić tylko co robić jesli nie bedą tryskać macie moze schemat elektryczny do lancer 1.6 glxi 95 rok na forum są tylko manuale
pozdro
[ Dodano: 03-01-2008, 18:16 ]
wtryskiwacze wyciągnołem i na początku jeden tryskał a własciweł to tak sobie siurał benzynką nie był to rzaden rozprysk jak np ze sprayu lub coś w tym stylu
wymontowałem kazdy z kolei i przedmuchałem kompresorem i dalej nic
mam problem z wiązką elektryczną jest ona luzem wiec cieżko sie kapnąć co do czego może o czymś zapomniałem nie wiem czy masy muszą być wszystkie podpięte bo troche ich jest
dzieki za pomoc z góry |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-01-2008, 21:40
|
|
|
Hmm, silnik masz wyciągnięty. A nie jest może tak, że jest wyżej niż normalnie i pompka nie wyrabia ?? Ot tak sobie myślę... |
|
|
|
 |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 03-01-2008, 23:57
|
|
|
nie no to wykluczam pompka cisnie 3 bary to wystrczy by sikneła dosyc wysoko
po zatym bak lezy obok silnika wiec na tym samym poziomie
[ Dodano: 04-01-2008, 19:10 ]
witam już jest ok 100% succes
bangla:)
można zamknąć temat |
_________________
 |
|
|
|
 |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2008, 02:44
|
|
|
Napisz co bylo! |
|
|
|
 |
rafalmaxi
Nowy Forumowicz
Auto: evo III, pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2006 Posty: 28 Skąd: ruda slaska
|
Wysłany: 06-01-2008, 17:16
|
|
|
Milosz_GLXi napisał/a: | Napisz co bylo! |
trzy razy podchodziłem od początku rozpinałem wszystko i wpinałem od nowa sciągnąłem schematy plus pomoc z forum, dało efekt chodziło jak zwykle o szczegóły okazuje sie że masa a szczególnie ich ilość w wiązce ma znaczenie i włąsnie ona była problemem właściwie jej brak dodatkowo bak który podłaczyłem stał długo i benzynka juz nie świeża pewnie z domieszkami (h2o) nalałem świeżego paliwka no i odpalił
pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
|